counter statistics
ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,453,253,052,727
حجم معاملات 130,619,922,097
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,896.88
بیت کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 12 زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرید بیت کوین در بحبوحه غارت خزانه آمریکا

خرید بیت کوین در بحبوحه غارت خزانه آمریکا

با افزایش سطح بدهی ملی در ایالات متحده، افراد تأثیرگذار در X می گویند که بیت کوین تنها راه حل واقع بینانه برای فرار از تورم است.

کانال تلگرام مارکت فلو

دو فرد تأثیرگذار در حوزه ارزهای دیجیتال در X با اشاره به خطر افزایش بدهی ملی در ایالات متحده، از دنبال کنندگان خود خواسته اند تا بیت کوین، طلا و نقره را خریداری کنند. بالاجی سرینیواسان، کارآفرین و سرمایه گذار، در پستی در X در ۱۱ مارس استدلال کرد که بیت کوین (BTC) تنها راه حل واقع بینانه برای فرار از اجتناب ناپذیری مخارج غیرقابل دوام دولت و مصادره احتمالی دارایی است.

مدیر ارشد تکنولوژی سابق کوین بیس به ۹۹۴ هزار دنبال کننده خود گفت: «ما در حال حاضر در مرحله غارت خزانه فروپاشی امپراتوری هستیم.»

بالاجی استدلال کرد که بدهی دولت و هزینه های اسراف آمیز همچنان به سرعت در حال افزایش به سطوح غیرقابل دوام هستند. بدهی ملی ایالات متحده در حال حاضر در بالاترین حد خود یعنی ۳۴.۵ تریلیون دلار است که از سال ۲۰۲۰ ۲۵ درصد افزایش یافته است. بالاجی، شریک عمومی در آندرسن هوروویتز (a16z)، گفت که چهار رویکرد برای حل این مشکل وجود دارد: انکار وقوع آن، رفع آن از طریق فرآیندهای سیاسی، تسلیم شدن و «به سادگی خود را از چاه تغذیه کردن» یا «با بیت کوین که پولی است که آنها به راحتی نمی توانند آن را ضبط یا چاپ کنند، جانور را گرسنه نگه دارید.»

او گفت: «آخرین مورد رادیکال است اما در واقع واقع بینانه است» و افزود که کسری بودجه دولت اکنون به ۱۰ میلیارد دلار در روز می رسد و در حال افزایش است.

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر بی پول» نیز در پستی در ۱۱ مارس توصیه کرد که «آماده باشید» و در دارایی های با ارزش ذاتی مانند بیت کوین سرمایه گذاری کنید. «بدهی هر ۹۰ روز ۱ تریلیون دلار افزایش می یابد. آمریکا بیمار است. همین حالا آماده شوید. طلای بیشتر، نقره، بیت کوین بخرید. لطفا مراقب خودتان باشید.»

در همین حال، بالاجی همچنین هشدار داد که با نزدیک شدن تسویه حساب مالی، «دولت درنده» ممکن است مصادره دارایی های خصوصی را در نظر بگیرد. بالاجی چند نمونه مانند مصادره دارایی کامیون داران معترض کانادایی، مسدود کردن دارایی های روسیه و «مبارزه با سلاح دلاور علیه ایلان ماسک و نیویورک علیه دونالد ترامپ» را ارائه کرد.

همچنین بخوانید: پنج هودلر برتر بیت کوین: چه کسی از بیت کوین ۶۸ هزار دلاری سود می‌برد؟

او گفت: «مالکیت خصوصی در  آمریکای ورشکسته توسط دولت محافظت نخواهد شد.» و همچنین افزود: «خوشبختانه، ما بیت کوین را داریم که به دولت وابسته نیست و به راحتی قابل ضبط نیست.»

در مارس ۲۰۲۳، سرینیواسان به طور معروفی ۲ میلیون دلار شرط بندی کرد که BTC به دلیل تورم شدید در ایالات متحده تا ژوئن همان سال به ۱ میلیون دلار برسد. این هفته داده های اقتصادی و تورمی زیادی در ایالات متحده منتشر خواهد شد. این ارقام شامل شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) تعدیل شده ماه فوریه، شاخص قیمت تولید کننده (PPI) فوریه و انتظارات نرخ تورم یک ساله است.

خروجی کلان اقتصادی The Kobeissi Letter اظهار نظر کرد: «گزارش تورم داغ CPI در این هفته واقعا لحن نشست فدرال رزرو در مارس را تعیین می کند». اطلاعات بورس کالای شیکاگو نشان می دهد که احتمال ثابت نگه داشتن نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ۲۰ مارس تا ۹۷ درصد است. نرخ بهره در ایالات متحده در حال حاضر ۵.۵ درصد است که از جولای ۲۰۲۳ ثابت بوده است.

منبع: CoinTelegraph

همچنین بخوانید: تغییر موضع بیل آکمن: تردید میلیاردر در مورد بیت کوین

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.