ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,109,028,695
حجم معاملات 167,533,581,764
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,448.62
بیت کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 3 زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاهش نرخ بهره فدرال به ۵۰ بیس پوینت؛ بیت کوین در انتظار جهش؟

کاهش نرخ بهره فدرال به ۵۰ بیس پوینت؛ بیت کوین در انتظار جهش؟

با توجه به عملکرد قوی بازار، احتمال کاهش نرخ بهره فدرال به ۴۱ درصد افزایش یافته است.

کانال تلگرام مارکت فلو

با توجه به داده های اخیر بازار، احتمال کاهش نرخ بهره به میزان ۵۰ نقطه پایه در جلسه آینده فدرال رزرو در ۱۸ سپتامبر از ۱۴ درصد به ۴۱ درصد افزایش یافته است. این تغییر با افزایش قابل توجه بازار سهام در دو روز گذشته و ثبات بازارهای آتی در طول شب گذشته همزمان است، که نشان دهنده عدم وجود سیگنال های استرس از سوی سهام است.

کاهش نرخ بهره فدرال رزرو

تحلیلگران تغییر در انتظارات کاهش نرخ بهره را به یک مقاله اخیر نیک تیمیرآوس در وال استریت ژورنال نسبت می دهند که برخی آن را به عنوان یک سیگنال از فدرال رزرو تفسیر می کنند. جیم بیانکو از Bianco Research به واکنش بازار به این مقاله اشاره کرد و تأکید کرد که افزایش احتمال کاهش نرخ بهره به میزان بیشتر، اندکی پس از انتشار این مقاله رخ داده است.

اسپانسر حکیمیان، بنیانگذار Tolou Capital Management، مشاهده کرد که فردی یک شرط قابل توجه پس از ساعت کاری بر روی کاهش ۵۰ نقطه پایه قرار داده است، که باعث شده است احتمال ضمنی بازار به طور تقریباً فوری از ۱۵ درصد به ۳۶ درصد افزایش یابد. این تغییر ناگهانی باعث شده است که سرمایه گذاران در مورد جهت احتمالی سیاست فدرال رزرو سؤال کنند.

قیمت طلا در واکنش به این موضوع از ۲۵۱۲ دلار به ۲۵۶۸ دلار افزایش یافته است، که احتمالاً نشان دهنده نگرانی در مورد مناسب بودن کاهش ۵۰ نقطه پایه است. بیت کوین نیز قبلاً افزایش یافته است، از ۵۵۷۰۰ دلار به ۵۸۰۰۰ دلار افزایش یافته است، قبل از اینکه تثبیت شود، اگرچه حرکت آن ۲۴ ساعت قبل از این رویدادها رخ داده است.

همچنین بخوانید: مایکرواستراتژی به رهبری مایکل سیلور ۱۸۳۰۰ بیت کوین دیگر به ارزش ۱.۱ میلیارد دلار خریداری کرد

با وجود افزایش احتمال کاهش نرخ بهره به میزان بیشتر، بازارهای سهام به نظر نمی رسد که نشانه هایی از استرس نشان دهند. عدم نوسان به نظر می رسد که برخی تحلیلگران را در مورد تغییر در انتظارات گیج کرده است، زیرا شاخص های سنتی ممکن است نیاز فوری به کاهش پولی تهاجمی را نشان ندهند.

حکیمیان در پاسخ به بیانکو گفت:

«من خودم هم مطمئن نیستم. من به دلیل قیمت گذاری، در گروه ۲۵ بودم. اما اکنون مطمئن نیستم.»

همچنین بخوانید: بازگشت قدرت به بیت کوین؛ هدف بعدی ۶۸ هزار دلار؟

منبع: کریپتو اسلیت
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.