ارز دیجیتال 605 فارکس 174
ارزش بازار 2,207,434,385,370
حجم معاملات 200,246,961,864
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $63,194.74
مایکرواستراتژی بیت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 3 زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایکرواستراتژی به رهبری مایکل سیلور ۱۸۳۰۰ بیت کوین دیگر به ارزش ۱.۱ میلیارد دلار خریداری کرد

مایکرواستراتژی به رهبری مایکل سیلور ۱۸۳۰۰ بیت کوین دیگر به ارزش ۱.۱ میلیارد دلار خریداری کرد

دارایی های این شرکت اکنون به ۲۴۴۸۰۰۰ بیت کوین به ارزش تقریبی ۱۴ میلیارد دلار رسیده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

مایکرواستراتژی (MSTR) که زمانی یک شرکت نرم افزاری تجاری بود، اما اکنون خود را یک شرکت توسعه بیت کوین می نامد، ۱۸۳۰۰ بیت کوین (BTC) به دارایی های چند میلیارد دلاری خود اضافه کرده است.

مایکل سیلور، رئیس اجرایی شرکت، در یک پست X صبح جمعه اعلام کرد که این خرید جدید با قیمت متوسط ۶۰۴۰۸ دلار برای هر توکن انجام شده است و دارایی های شرکت را به ۲۴۴۸۰۰ BTC افزایش داده است. هزینه پایه مایکرواستراتژی برای این دارایی ها ۹.۴۵ میلیارد دلار یا به طور متوسط ۳۸۵۸۵ دلار برای هر بیت کوین است. با قیمت فعلی کمی کمتر از ۵۸۰۰۰ دلار، این سهام اکنون ارزش تقریبی ۱۴ میلیارد دلار دارد.

سیلور همچنین گفت که این شرکت تاکنون در این فصل، بازدهی ۴.۴ درصدی بیت کوین و ۱۷ درصد از ابتدای سال تاکنون از دارایی های خود به دست آورده است. بازدهی بیت کوین یک معیار است که توسط مایکرواستراتژی برای توصیف تغییر درصد در یک دوره معین از نسبت بین دارایی های بیت کوین شرکت و سهام رقیق شده فرض شده آن توسعه یافته است.

همچنین بخوانید: چرا بانک های نروژی و سوئیسی سهام مایکرواستراتژی را می خرند؟

مایکرواستراتژی در سال ۲۰۲۰ شروع به خرید بیت کوین کرد و از آن زمان به دارایی های خود افزوده است. داده های BitcoinTreasuries نشان می دهد که این شرکت بزرگترین دارنده این دارایی در بین تمام شرکت های فهرست شده عمومی در جهان است.

سهام MSTR پیش از بازار ثابت است و از ابتدای سال تاکنون ۹۱ درصد افزایش یافته است.

همچنین بخوانید: مایکرواستراتژی به وارن بافت ثابت کرد؛ بیت کوین بازنده نیست!

منبع: کوین دسک
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.