counter statistics
ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,452,808,239,726
حجم معاملات 130,704,481,083
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,891.99
صرافی اف تی اکس
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 3 دقیقه

مدیر سابق FTX ملکی به ارزش ۵.۹ میلیون دلار در باهاما را واگذار می کند

مدیر سابق FTX ملکی به ارزش ۵.۹ میلیون دلار در باهاما را واگذار می کند

سلامه پیشنهاد کرده است که با انتقال ملکی که در اختیار دارد به FTX Digital Markets Ltd طلبکاران را راضی کند.

کانال تلگرام مارکت فلو

رایان سلامه، مدیرعامل سابق FTX Digital Markets، موافقت کرده است که به عنوان بخشی از توافقنامه خود در یک پرونده جنایی، ملک چند میلیون دلاری خود را در باهاما واگذار کند. طبق دادخواستی که از سوی FTX Trading Ltd و طلبکاران وابسته در تاریخ ۱ مه ۲۰۲۴ به دادگاه ورشکستگی ایالات متحده برای ناحیه دلاور ارائه شده است، رایان سلامه موافقت کرده است که خانه ای به ارزش ۵.۹ میلیون دلار را که در باهاما مالک آن است، واگذار کند.

سلامه در سپتامبر ۲۰۲۳ به اتهامات جنایی اعتراف کرد و توافقنامه او را ملزم می کرد که ۵.۶ میلیون دلار خسارت به طلبکاران بپردازد. سلامه به جای پرداخت نقدی، پیشنهاد کرده است که با انتقال ملکی که در اختیار دارد به FTX Digital Markets Ltd خسارت را جبران کند. در این دادخواست آمده است: «سلامه با انتقال ملکی که در باهاما مالک آن است، واحد شماره ۳A در مارینا رزیدنسز در ساختمان ۱۰ کاندومینیوم آلبانی، به FTX DM، مبلغ خسارت را جبران خواهد کرد.»

طلبکاران استدلال کردند که این کار به نفع آنهاست، زیرا از فروش سریع ملک توسط سلامه با تخفیف جلوگیری می کند، که می تواند بر توانایی آنها برای کسب درآمد از سایر املاک باهامایی تأثیر منفی بگذارد. در سال ۲۰۲۳، مشاوران املاک باهامایی گزارش دادند که حجم فروش املاک لوکس تا ۲۵ درصد کاهش یافته است. در همین حال، شرکت املاک استرالیایی Properstar گزارش داد که قیمت آپارتمان ها در آنجا طی ۱۲ ماه گذشته ۲۸ درصد کاهش یافته است.

سلامه به توطئه برای کمک های مالی غیرقانونی سیاسی و کلاهبرداری از کمیسیون انتخابات فدرال و توطئه برای اداره یک کسب و کار انتقال پول بدون مجوز متهم شد. این دادخواست همچنین نشان داد که سلامه در سپتامبر ۲۰۲۱ با مبلغ ۷.۲ میلیون دلار موافقت کرد که این ملک را خریداری کند و سپرده ۱۰ درصدی از حساب Alameda Research در بانک سیلورگیت واریز شد.

همچنین بخوانید: بزرگترین ورودی USDC در تاریخ کوین بیس، فرصتی برای بیت کوین؟

در نوامبر همان سال، FTX DM مبلغ ۸.۱ میلیون دلار را از حساب بانکی خود در بانک فیدلیتی در باهاما به وکیل املاک سلامه برای پرداخت مابقی قیمت خرید واریز کرد. در مارس ۲۰۲۲، سلامه و آلامدا یک سفته امضا کردند که بر اساس آن او موافقت کرد که ۸.۱ میلیون دلار را به آلامدا پرداخت کند. با این حال، FTX و آلامدا در اوایل نوامبر ۲۰۲۲ با اعلام ورشکستگی پس از مدت کوتاهی منحل شدند.

در حال حاضر قرار است حکم سلامه در تاریخ ۲۸ مه ۲۰۲۴ صادر شود. سم بنکمن-فرید، مدیرعامل سابق FTX، در اواخر مارس به ۲۵ سال زندان محکوم شد.

منبع: CoinTelegraph

همچنین بخوانید: کوکوین متهم به پولشویی در دادگاه آمریکا

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.