ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,320,154,349,697
حجم معاملات 138,499,534,434
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,944.54
بیت کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 4 زمان مطالعه: 3 دقیقه

آلمان ۲۷۶ میلیون دلار بیت کوین دیگر را می فروشد!

آلمان ۲۷۶ میلیون دلار بیت کوین دیگر را می فروشد!

دولت آلمان در عرض یک ساعت ۳۱۰۰ بیت کوین به ارزش ۱۷۸ میلیون دلار جابجا کرد و احتمال فروش های بیشتر قریب الوقوع است.

کانال تلگرام مارکت فلو

دولت آلمان پس از ارسال حدود ۳۱۰۰ بیت کوین به ارزش ۱۷۸ میلیون دلار در طی یک ساعت در تاریخ ۹ جولای، به فروش بیت کوین خود ادامه داد. در همین زمان، دولت همچنین حدود ۱۷۰۰ بیت کوین (BTC) به ارزش تقریبی ۹۱.۷۸ میلیون دلار از بیت استمپ خارج کرد و دارایی های بیت کوین خود را از این صرافی بازیابی کرد.

در زمان نگارش این متن، دولت آلمان همچنین ۳۱۰۷ بیت کوین دیگر را از دارایی های اصلی خود خارج کرده است که به احتمال زیاد برای فروش قریب الوقوع دیگری آماده می شود. آدرس اصلی دولت در حال حاضر حدود ۲۶۰۰۰ بیت کوین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار در اختیار دارد، در حالی که آدرسی که برای خارج کردن دارایی ها استفاده می شود، در حال حاضر ۴۸۰۰ بیت کوین به ارزش ۲۷۶.۶۱ میلیون دلار در اختیار دارد.

تراکنش های بیت کوین دولت آلمان

فروش بیت کوین دولت آلمان ادامه دارد

از ساعت ۷:۳۰ صبح به وقت هماهنگ جهانی در ۹ جولای، خروجی کل ۳۱۰۰ بیت کوین بوده است که از این تعداد ۲۵۰۰ مورد به گروه ناشناخته B2C2، ۴۰۰ بیت کوین به صرافی متمرکز کاراکن و ۲۰۰ مورد باقیمانده به یک کیف پول ناشناخته ارسال شده است.

دولت آلمان در تاریخ ۸ جولای ۹۰۰ میلیون دلار دیگر بیت کوین فروخت که نشان دهنده برنامه هایی برای ادامه فروش تدریجی ۱.۵ میلیارد دلار باقیمانده دارایی های بیت کوین خود است. همان ۱۶۳۱۰ بیت کوین فروخته شده با وجود فروش گسترده، اکنون با ارزش بیش از ۹۳۰ میلیون دلار است، که نشان می دهد خریداران همچنان نسبت به خرید بیت کوین در این محدوده قیمتی اطمینان دارند.

همچنین بخوانید: افزایش تقاضا برای ETF های بیت کوین در بحبوحه نزول قیمت

تأثیر بر سیاست اقتصادی

معامله گران وال استریت انتظار دارند که ۷۲ درصد احتمال دارد فدرال رزرو ایالات متحده در سپتامبر نرخ بهره را کاهش دهد، بنابراین کاهش نرخ بهره می تواند به افزایش سرمایه گذاری در بیت کوین کمک کند. این روند کلان اقتصادی تمایل به تأثیرگذاری قابل توجهی بر دارایی هایی مانند بیت کوین دارد زیرا هنوز به عنوان یک دارایی پرریسک دیده می شود، برخلاف دارایی هایی مانند طلا که نقدینگی در زمان بی ثباتی ژئوپلیتیکی به سمت آن سرازیر می شود.

همزمان با فروش بیت کوین، کاهش فعالیت های استخراج بیت کوین در عملیات و فروش ذخایر نشان می دهد که احساس بازار ممکن است به پایین ترین حد خود نزدیک شود. به گفته تحلیلگران بیت فینکس، داده های بازار ۶ و ۷ جولای با وجود شروع بازپرداخت بیت کوین و بیت کوین کش (BCH) توسط Mt. Gox، این کف محلی را نشان داد.

بیت کوین می تواند برای بازگشت آماده شود

با وجود فروش های بیت کوین مرتبط با دولت آلمان و بازپرداخت های Mt. Gox به طلبکاران، چندین شاخص حاکی از آن است که بیت کوین برای بازگشت آماده است. بیت کوین قبل از بازگشت به بالاترین سطح فعلی ۵۷۶۰۰ دلار، به پایین ترین سطح خود از اواخر فوریه یعنی ۵۳۵۵۰ دلار رسید.

با این حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان دهنده واگرایی فزاینده بین کاهش قیمت و افزایش ارزش RSI است که نشان دهنده ضعیف شدن فشار فروش است.

همچنین بخوانید: متاپلنت ۴۰۰ میلیون ین دیگر بیت کوین خرید!

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.