ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,059,916,115,230
حجم معاملات 139,555,377,255
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,807.79
بیت کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 1 زمان مطالعه: 3 دقیقه

افزایش دارایی نهنگ های بیت کوین؛ کاهش سرمایه گذاری ETF

افزایش دارایی نهنگ های بیت کوین؛ کاهش سرمایه گذاری ETF

با وجود ثبت خروج خالص سرمایه در روز دوشنبه، اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ، به برخی شگفتی های مثبت در فعالیت ETF های اسپات اشاره کرد.

کانال تلگرام مارکت فلو

داده های اینتو د بلاک (IntoTheBlock) نشان می دهد که کیف پول های بیت کوین با موجودی  بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت کوین در طول چند روز گذشته و با کاهش قیمت ها، دارایی های خود را افزایش داده اند، در حالی که دارندگان کمتر از ۱ بیت کوین اقدام به فروش کرده اند.

ETF های بیت کوین در روز دوشنبه شاهد خروج خالص سرمایه به میزان ۱۶۸ میلیون دلار بودند که بیشتر آن مربوط به GBTC گری اسکیل، FBTC فیدلیتی و ARKB 21Shares/Ark Invest بود.

یک تحلیلگر استدلال کرد که سرمایه گذاران ETF با خروج تنها ۰.۳ درصد از دارایی ها از صندوق ها، «بسیار قوی تر» از انتظار عمل کرده اند.

سرمایه گذاران بیت کوین (BTC) با سقوط قیمت ها تا سطح ۴۹۰۰۰ دلار در اوایل روز دوشنبه و سپس بازگشت متوسط به حدود سطح ۵۶۰۰۰ دلار در ساعات صبح ایالات متحده، با یک چرخ گردان (عمدتاً نزولی) از فعالیت ها روبرو شدند که واکنش های مختلفی را از سوی دارندگان برانگیخت.

داده های شرکت تحلیلی بلاک چین اینتو د بلاک نشان می دهد که نهنگ های بیت کوین یا دارندگان دارایی های بزرگ، از فرصت کاهش قیمت ها برای خرید استفاده کردند، در حالی که سرمایه گذاران کوچک با افزایش وحشت اقدام به فروش کردند.

تحلیلگران اینتو د بلاک گفتند: کیف پول های کریپتویی با موجودی بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت کوین، به ارزش تقریبی ۵۶ میلیون تا ۵۶۰ میلیون دلار در قیمت های فعلی، «در طول ریزش اخیر اعتماد به نفس نشان دادند و با کاهش قیمت ها به طور مداوم دارایی های خود را افزایش دادند».

همچنین بخوانید: سملر ساینتیفیک دوباره خرید کرد؛ ۹۲۹ بیت کوین در دارایی

از سوی دیگر، کیف پول هایی با کمتر از ۱ بیت کوین «دستان ضعیفی نشان دادند و بیشترین کاهش دارایی ها را در طول افت بازار دیروز داشتند».

بر اساس داده های جمع آوری شده توسط فارساید اینوستورز، صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین اسپات فهرست شده در ایالات متحده در روز دوشنبه، خروج خالص سرمایه ۱۶۸ میلیون دلاری را ثبت کردند. خروج سرمایه محدود به GBTC گری اسکیل، FBTC فیدلیتی و ARKB 21Shares/Ark Invest بود، در حالی که رقبای آنها ورودی های بسیار اندک یا عملکرد مسطحی داشتند.

اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF در بلومبرگ اینتلیجنس، بر مثبت ها تمرکز کرد و خاطرنشان کرد که خروج سرمایه تنها ۰.۳ درصد از کل دارایی تحت مدیریت در ETFها را نشان می دهد. علاوه بر این، او گفت که بزرگ ترین صندوق اسپات، IBIT بلک راک، هیچ خروج خالصی نداشته است.

بالچوناس با اشاره به سطح کلی جریان های دیروز گفت: «این چیزی نیست». او گفت: «با این حال، این یک روز است، من می توانم خروج های بیشتری را در این هفته ببینم. من فکر می کردم چند میلیارد دلار خارج خواهد شد. با این حال، تاکنون بسیار قوی تر از این به نظر می رسد.»

همچنین بخوانید: جدیدترین خبر ریزش بیت کوین؛ خروج ۱۶۸ میلیونی از ETF ها

منبع: کوین دسک
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.