ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,198,248,673,110
حجم معاملات 174,329,317,134
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $62,873.44
ارز دیجیتال تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 1 زمان مطالعه: 2 دقیقه

لیکویید شدن ۱۵۵ میلیون دلار در شروع سپتامبر ارزهای دیجیتال

لیکویید شدن ۱۵۵ میلیون دلار در شروع سپتامبر ارزهای دیجیتال

همانطور که انتظار می رفت، آغاز نزولی ماه سپتامبر، افزایش مبلغ نقدینگی از دست رفته در بازار ارزهای دیجیتال را به همراه داشت.

کانال تلگرام مارکت فلو

طبق داده های ارائه شده توسط کوینگلاس، مجموع مبلغ نقدینگی از دست رفته در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۶ درصد افزایش یافته و در حال حاضر ۱۵۵ میلیون دلار است. بیشتر نقدینگی از دست رفته مربوط به بیت کوین (BTC) بوده است که ارزش آن ۴۵.۶ میلیون دلار است - ۳۶.۷ میلیون دلار طولانی و ۸.۹ میلیون دلار کوتاه.

اتریوم (ETH) نیز شاهد از دست رفتن نقدینگی به ارزش ۳۹.۷ میلیون دلار بود - ۳۲.۲ میلیون دلار طولانی و ۷.۵ میلیون دلار کوتاه - طبق داده های کوینگلاس. افزایش نقدینگی از دست رفته با کاهش ۲.۷ درصدی ارزش کل بازار جهانی ارزهای دیجیتال در روز گذشته همراه بوده است که در حال حاضر حدود ۲.۱ تریلیون دلار است، طبق داده های کوین گکو.

BTC در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۵ درصد کاهش یافته و در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۵۷۵۰۰ دلار معامله می شود. ETH نیز ۲ درصد کاهش یافته و در حال حاضر با قیمت ۲۴۴۰ دلار دست به دست می شود. داده های کوینگلاس نشان می دهد که بزرگترین سفارش نقدینگی از دست رفته، به ارزش ۱۰ میلیون دلار در جفت BTC/USDT، در بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، اتفاق افتاده است.

بایننس شاهد مجموع نقدینگی از دست رفته به ارزش ۷۴.۵ میلیون دلار بود، پس از آن اوکی ایکس با ۴۹.۹ میلیون دلار. طبق کوینگلاس، در ماه سپتامبر معمولا خرس ها غالب بوده اند و قیمت بیت کوین در هشت سال از ۱۱ سال گذشته روند نزولی داشته است. به طور متوسط، BTC در ۱۱ سال گذشته در ماه سپتامبر ۴.۵۳ درصد کاهش یافته است.

همچنین بخوانید: هک ارزهای دیجیتال در ماه آگوست به ۳۱۳ میلیون دلار رسید

نمودار قیمت ماهانه بیت کوین

قابل توجه است که قیمت بیت کوین در سه ماهه سوم دو سال گذشته روند نزولی داشته است. طبق کوینگلاس، BTC در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ به ترتیب ۲.۵ درصد و ۱۱.۵ درصد کاهش یافته است. هنوز هم مهم است که چشم خود را به رویدادهای اقتصادی کلان که می توانند مسیر بازار را تغییر دهند، بدوزید.

همچنین بخوانید: مهمترین اخبار ارزهای دیجیتال برای سپتامبر ۲۰۲۴

منبع: کریپتو دات نیوز
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.