counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,448,062,678,848
حجم معاملات 118,738,281,830
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,826.59
میم کوین آلت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 36 زمان مطالعه: 3 دقیقه

جنون میم کوین ها در حال شکستن چرخه هاوینگ بیت کوین

جنون میم کوین ها در حال شکستن چرخه هاوینگ بیت کوین

به گفته ناظران، به نظر می‌رسد نقدینگی چند مرحله را رد کرده و مستقیماً از بیت‌کوین به سمت میم‌کوین‌ها در بحبوحه یک بازار گاوی عجیب سرازیر شده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

تحلیلگران صنعت کریپتو، چرخه هاوینگ فعلی بیت‌کوین را عجیب‌ترین بازار گاوی در تاریخ، پس از رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی زودهنگام بیت‌کوین و هجوم گسترده به سمت میم‌کوین‌ها می‌دانند. زک راینز، رابط جامعه چین‌لینک با نام مستعار «ChainLinkGod»، در تاریخ ۱ آوریل در پستی برای ۱۷۱ هزار دنبال‌کننده خود گفت: «این بازار گاوی عجیب بوده است.»

به طور تاریخی، روندهای صعودی شاهد جریان نقدینگی به سمت بیت‌کوین و سپس اتریوم و سایر ارزهای با ارزش بالا و در نهایت پایین آمدن از این زنجیره بوده‌اند. با این حال، رینز اظهار داشت که بازار «چند مرحله را که در چرخه‌های قبلی شاهدش بودیم، رد کرد» و جریان مستقیماً از بیت‌کوین به سمت میم‌کوین‌ها رفت که «کمی غیرمعمول است».

ارزش کل بازار میم‌کوین‌ها در تاریخ ۱ آوریل به ۷۰ میلیارد دلار رسید که عمدتاً ناشی از پامپ توکن‌های تازه راه‌اندازی‌شده مانند داگ ویف هت (WIF) مبتنی بر سولانا و بوک آف میم (BOME) و همچنین میم‌کوین‌های قدیمی‌تر مانند پپه (PEPE) و بونک (BONK) بود. شبکه لایه ۲ کوین‌بیس، Base، نیز به بستری داغ برای گمانه‌زنی بر روی میم‌کوین‌ها تبدیل شده است.

توکن DEGEN که به تازگی بر روی Base راه‌اندازی شده است، نمونه‌ای از این است که در ماه گذشته ۲۸۰۰ درصد افزایش قیمت باورنکردنی داشته است. این میم‌کوین یک توکن غیررسمی است که در شبکه اجتماعی غیرمتمرکز فارکستر بین جامعه توزیع شده است.

رینز افزود که در حال حاضر بنیادهای بازار نقش چندانی ندارند:

« مقداری پول خرد وارد شده است، اما به هیچ وجه به سطوحی که قبلاً دیده‌ایم نزدیک نیستیم؛ ما در یک اقتصاد توجهی مبتنی بر روایت‌های خاص هستیم، نه اصول واقعی.»

همچنین بخوانید: خرید بزرگ معامله گران روی موج صعودی میم کوین ها

این احساس توسط آنتونی ساسانو، مدرس اتریوم، در تاریخ ۱ آوریل تکرار شد، که گفت پس از حدود یک دهه حضور در کریپتو، «می‌توانم با اطمینان کامل بگویم که این، عجیب‌ترین بازار گاوی است که تا به حال کریپتو داشته است.» او افزود که خرده فروشی‌ها «به هیچ وجه به روشی معنی‌دار» اینجا نیستند تا زمانی که کل بازار با هم بالا بروند:

«نه این پامپ‌های جداگانه بخش‌محور که به وضوح توسط افراد بومی کریپتو هدایت می‌شوند و فقط شامل یک توپ داغ از پول است که در حال چرخش است.»

عامل دیگری که به عجیب و غریب بودن این چرخه بازار می‌افزاید این است که بیت‌کوین قبل از هاوینگ به بالاترین قیمت تاریخی خود رسیده است. در چرخه‌های قبلی، بالاترین قیمت تاریخی بیت‌کوین یک سال پس از هاوینگ به دست آمد. این دارایی در ۱۴ مارس به ۷۳۷۳۴ دلار رسید و هاوینگ بیت‌کوین تنها ۱۸ روز دیگر، در ۲۰ آوریل، رخ خواهد داد. تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که پس‌نشینی قبل از هاوینگ به پایان رسیده است.

در ۱ آوریل، موستاش، تحلیلگر تکنیکال، تأکید کرد که بیت‌کوین سطح کلیدی نسبت فیبوناچی را که در چرخه‌های قبلی مشاهده شده بود، پس گرفته است، اما این بار قبل از هاوینگ بوده است.

منبع: CoinTelegraph

همچنین بخوانید: دوج‌کوین ۴۰% بالا رفت! GFOX به دنبال فتح قله ۶ میلیون دلاری

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.