counter statistics
ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,453,253,052,727
حجم معاملات 130,619,922,097
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,896.88
میم کوین آلت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 27 زمان مطالعه: 2 دقیقه

خرید بزرگ معامله گران روی موج صعودی میم کوین ها

خرید بزرگ معامله گران روی موج صعودی میم کوین ها

معامله‌گران همچنان با افزایش قیمت رمزارزها و بازگشت بیت‌کوین به ۷۰,۰۰۰ دلار، با استفاده از میم کوین‌ها سودهای کلانی به دست می‌آورند.

کانال تلگرام مارکت فلو

تحلیلگران Lookonchain روی معامله‌گری که از ۲۱ مارس با ۸۹ میم کوین ترید کرده است، تمرکز کرده‌اند. تنها ۲۶ مورد از این معاملات سودآور بوده‌اند، که نرخ برد کمتر از ۳۰ درصد را نشان می‌دهد. با این حال، این معامله‌گر با سرمایه‌گذاری ۷۰۰۰ دلار اتریوم (ETH) روی ANIME، موفق به کسب سود ۶۹۰,۰۰۰ دلاری شده است.

برای کسب درآمد از طریق #میم‌کوین‌ها، گاهی اوقات به شانس هم نیاز دارید!
این فرد از ۲۱ مارس تاکنون با ۸۹ #میم‌کوین ترید کرده است و تنها ۲۶ مورد از آنها سودآور بوده که نرخ برد کمتر از ۳۰ درصد را نشان می‌دهد.
اما او بسیار خوش‌شانس بود که توانست با ۲ اتریوم (حدود ۷۰۰۰ دلار) روی $ANIME، سود ۶۹۰ هزار دلاری کسب کند.
او ۲ اتریوم برای خرید ۲۷۵.۸۸ میلیون توکن ANIME خرج کرد... 
— Lookonchain (@lookonchain) ۱ آوریل ۲۰۲۴

داستان دیگری از میم کوین‌ها، چندان موفقیت‌آمیز نبود. یک معامله‌گر mfercoin (MFER) با فروش ۲۵.۵ میلیون MFER به قیمت ۵۶۶ دلار، فرصت کسب سود ۴ میلیون دلاری را از دست داد؛ چرا که قیمت این کوین بعدها به شدت افزایش یافت.

این ۲۵.۵ میلیون دلار $mfer که این فرد با قیمت ۵۶۶ دلار فروخت، حالا بیش از ۴ میلیون دلار ارزش دارد!
اگر او اینقدر عجله برای فروش نداشت، می‌توانست به یک میلیونر تبدیل شود.
— Lookonchain (@lookonchain) ۱ آوریل ۲۰۲۴

همچنین بخوانید: دوج‌کوین ۴۰% بالا رفت! GFOX به دنبال فتح قله ۶ میلیون دلاری

از زمان افزایش محبوبیت میم کوین‌ها در دسامبر ۲۰۲۳، تحلیلگران بارها داستان‌هایی از معامله‌گرانی را گزارش کرده‌اند که با فروش این کوین‌ها، هزاران دلار درآمد کسب کرده‌اند. دلیل این امر، هیجان پیرامون میم کوین‌ها بود، به طوری که هر روز هزاران توکن جدید روی بلاک‌چین سولانا ظاهر می‌شد و قیمت برخی از آنها توسط سفته‌بازان چندین برابر افزایش می‌یافت.

بنیانگذار BitMEX، آرتور هایز، جامعه را تشویق کرد که میم کوین‌ها را «احمقانه و بی‌ارزش» تلقی نکنند. به گفته او، نباید فقط بر اساس ماهیت پیدایش چنین دارایی‌هایی، نتیجه‌گیری‌های زودهنگام گرفت. هیز معتقد است که میم کوین‌ها مزایای خاصی را برای این صنعت به ارمغان می‌آورند، مانند جذب کاربران و توسعه‌دهندگان جدید. این کوین‌ها توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند و در توسعه بلاک‌چین نقش داشته‌اند.

منبع: Crypto.news

همچنین بخوانید: رکورد شکنی داگ ویف هت: نهنگ ها در حال انباشت!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.