ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,940,244,363,409
حجم معاملات 82,353,997,594
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,171.71
بیت کوین اتریوم
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 6 زمان مطالعه: 3 دقیقه

مایکل سیلور: ETF اتریوم به نفع بیت کوین است

مایکل سیلور: ETF اتریوم به نفع بیت کوین است

به گفته مایکل سیلور، بنیانگذار مایکرو استراتژی، تأیید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) برای اتریوم (ETH) نقدی، «خط دفاعی دیگری برای بیت‌کوین» به ارمغان می‌آورد.

کانال تلگرام مارکت فلو

مایکل سیلور، بنیانگذار مایکرو استراتژی، نظر خود را در مورد صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) برای اتریوم (ETH) نقدی تغییر داده و استدلال می‌کند که چراغ سبز اخیر از سوی تنظیم‌کننده ایالات متحده، تنها خبر خوبی برای بیت‌کوین (BTC) نیز هست.

سیلور در مصاحبه با پیتر مک‌کورمک، پادکستر بیت‌کوین، در قسمت ۲۵ مه پادکست «What Bitcoin Did» گفت: «این برای بیت‌کوین خوب است یا نه؟ بله، فکر می‌کنم برای بیت‌کوین خوب است، در واقع، فکر می‌کنم ممکن است برای بیت‌کوین بهتر باشد، زیرا فکر می‌کنم ما از نظر سیاسی بسیار قدرتمندتر هستیم و کل صنعت کریپتو از ما حمایت می‌کنند.»

وی در پی خبر تایید ۸ صندوق قابل معامله در بورس برای اتر نقدی توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) که قرار است در ۲۳ مه در صرافی‌های مربوطه فهرست شوند، گفت: «این صندوق‌ها به عنوان خط دفاعی دیگری برای بیت‌کوین عمل می‌کنند.»

سیلور تکرار کرد که این امر «پذیرش نهادی را سرعت می‌بخشد»، زیرا سرمایه‌گذاران محتاط قبلی اکنون ارزهای دیجیتال را به عنوان یک کلاس دارایی مشروع به رسمیت می‌شناسند. علاوه بر این، سیلور توضیح داد که سرمایه‌گذاران نهادی سرمایه خود را در سراسر دارایی‌های دیجیتال مختلف تخصیص می‌دهند، اما بیت‌کوین همچنان به عنوان «رهبر» ارزهای دیجیتال، بخش اعظم سرمایه تخصیص‌یافته را دریافت خواهد کرد.

وی ادعا کرد: «فکر می‌کنم سرمایه‌گذاران عمده می‌گویند که حالا یک کلاس دارایی کریپتو وجود دارد، شاید ۵ تا ۱۰ درصد را به این کلاس دارایی اختصاص دهیم، اما ۶۰ تا ۷۰ درصد آن بیت‌کوین خواهد بود.»

سیلور با توجه به اینکه قبلاً فکر می‌کرد احتمال تأیید از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) کم است، اذعان کرد که نظر او در مورد صندوق‌های قابل معامله در بورس برای اتر نقدی تغییر کرده است.

او توضیح داد: «دو هفته قبل، به نظر می‌رسید که بیت‌کوین تنها دارایی‌ای است که توسط وال استریت به عنوان یک دارایی قابل معامله در بورس (ETF) تأمین و عرضه می‌شود و به عنوان تنها دارایی دیجیتال مشروع گسترش خواهد یافت.»

همچنین بخوانید: انویدیا؛ شانس شکست بیت کوین در این دهه «تقریبا صفر» است

کوین تلگراف در ۳ مه گزارش داد که سیلور پیش‌بینی کرده بود که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) اتریوم (ETH) را به عنوان یک اوراق بهادار طبقه‌بندی کند و سپس همین رویکرد را در مورد بایننس کوین (BNB)، سولانا (SOL)، ریپل (XRP) و کاردانو (ADA) در پیش خواهد گرفت.

سیلور گفت: «هیچ یک از این توکن‌ها هرگز توسط یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) پشتیبانی نخواهند شد، هیچ کدام از آنها توسط وال استریت پذیرفته نمی‌شوند و هیچ کدام از آنها توسط سرمایه‌گذاران نهادی عمده به عنوان دارایی‌های دیجیتال پذیرفته نمی‌شوند.»

تغییر لحن سیلور در مصاحبه با «What Bitcoin Did» توسط جامعه گسترده‌تر ارزهای دیجیتال مورد توجه قرار گرفت.

جو کارلاسار، وکیل دعاوی تجاری بیت‌کوین، در ۲۵ مه در یک پست مجدد نوشت: «او کمی دارد نظرش را عوض می‌کند.»

ریکی بابی، تحلیلگر ارزهای دیجیتال اضافه کرد: «آیا قدم بعدی خرید اتریوم توسط سیلور است؟ این یک چرخش ۱۸۰ درجه‌ای جدی است.»

منبع: CoinTelegraph

همچنین بخوانید: بیت‌کوین؛ رسیدن به بالاترین قیمت تاریخ نزدیک است

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.