ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,494,049,421,378
حجم معاملات 97,516,735,706
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,317.79
میم کوین آلت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 52 زمان مطالعه: 3 دقیقه

میلیون‌ها دلار میم کوین در سبد دارایی ترامپ!

میلیون‌ها دلار میم کوین در سبد دارایی ترامپ!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، در سطح جهان به خاطر چیزهای زیادی شناخته شده است، اما بسیاری می گویند که ارزهای دیجیتال در این لیست قرار ندارند. اما داستان رابطه ترامپ با ارزهای دیجیتال، به ویژه در چند ماه گذشته، چیزی فراتر از باورنکردنی بوده است.

ترامپ برای اولین بار در دسامبر ۲۰۲۲ ارز دیجیتال دریافت کرد، زمانی که یک شرکت غیر وابسته به ترامپ از نام، تصویر و شباهت او برای بازاریابی و فروش ۴.۵ میلیون دلار کارت معاملاتی دیجیتال ترامپ (توکن های غیرقابل تعویض (NFT)) استفاده کرد. سازندگان این پروژه موافقت کردند که اتریوم (ETH) را به عنوان حق امتیاز برای ترامپ ارسال کنند. ترامپ از این پروژه و سایر حامیان بیش از ۱,۸۰۰ ETH و Wrapped Ethereum (WETH) دریافت کرده است.

پس از راه اندازی پروژه NFT، شرکت Arkham Intelligence Inc. برخی از افشاهای مالی ترامپ را با فعالیت زنجیره ای پروژه NFT تطبیق داد تا آدرس کیف پول عمومی ترامپ را روی بلاکچین پیدا کند. این امکان را به هر کسی می داد تا دارایی های ترامپ را ببیند و برای او ارز دیجیتال ارسال کند.

برجسته‌ترین گروهی که برای او ارز دیجیتال ارسال کرده‌اند، بنیان‌گذاران سکه ماگا (TRUMP) هستند. این تیم در زمان تأسیس پروژه در آگوست ۲۰۲۳، ۵۸۰,۰۰۰ توکن TRUMP را به کیف پول رئیس جمهور سابق ارسال کردند. در آن زمان، ارزش این توکن ها حدود ۴,۰۰۰ دلار بود.

قیمت TRUMP با افزایش قابل توجهی روبرو شده است و دارایی های ترامپ اکنون میلیون ها دلار ارزش دارد. از اوایل آوریل، ارزش این موقعیت حدود ۲.۵ میلیون دلار است. با این حال، در اوایل مارس، در اوج خود، ارزش توکن های TRUMP بیش از ۶.۶ میلیون دلار بود. این باعث شد تا دارایی های رمزنگاری ترامپ به بیش از ۸.۵ میلیون دلار برسد، اگرچه در حال حاضر آنها حدود ۵.۳ میلیون دلار ارزش دارند.

ارسال میم کوین به کیف پول های افراد مشهور مدتی است که در دنیای ارزهای دیجیتال به یک روند تبدیل شده است. یکی از نمونه های معروف تر دوج ایلان مارس (ELON) است، یک میم کوین که حول محور تمایل ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا به استعمار مریخ ساخته شده است. این پروژه نیمی از کل عرضه خود را برای ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم ارسال کرد که او بیشتر سهم خود را اهدا کرد. بوترین بیش از ۴۳۰ تریلیون توکن ELON، به ارزش تقریبی ۳۳۶ میلیون دلار، به بنیاد متوشالح، یک سازمان غیرانتفاعی که بر روی طولانی کردن عمر انسان تمرکز دارد، ارسال کرد.

همچنین بخوانید: آیا پپه در آوریل به ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار می‌رسد؟

این پروژه‌هایی مانند ارسال بخشی از عرضه خود به کیف پول‌های افراد مشهور را دوست دارند تا قدردانی خود را نشان دهند، توجه را جلب کنند یا عرضه را با فرد مشهور مسدود کنند. بسیاری از میم کوین های دیگر بخش‌هایی از عرضه خود را برای ترامپ ارسال کرده‌اند، اما هیچ‌کدام از این توکن‌ها به اندازه کافی برای بخش قابل توجهی از سبد دارایی او رشد نکرده‌اند.

ترامپ در سال ۲۰۲۱ ارزهای دیجیتال را یک «فاجعه‌ای که در انتظار وقوع است» خواند و به شدت با آن مخالف بود. موضع او از آن زمان تغییر کرده است، به جایی که اکنون می تواند «از هر نظر با آن زندگی کند». این احتمال وجود دارد که معاملات رمزنگاری ترامپ نقشی در این تغییر موضع داشته باشد.

منبع: Benzinga

همچنین بخوانید: دوج‌کوین: جهش صعودی به سوی قله‌های جدید

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.