ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,942,939,065,264
حجم معاملات 81,182,936,768
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,272.98
بیت کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 9 زمان مطالعه: 4 دقیقه

تحلیل جدید؛ بیت کوین آماده شکستن مقاومت و رسیدن به ۹۰ هزار دلار

تحلیل جدید؛ بیت کوین آماده شکستن مقاومت و رسیدن به ۹۰ هزار دلار

بیت کوین با نزدیک شدن به پایان معاملات هفتگی کلیدی قرار دارد، در حالی که شاخص های قيمت بیت کوین، امید گاوها را برای رسیدن به بالاترین قیمت تاريخی جدید زنده نگه داشته است.

کانال تلگرام مارکت فلو

بیت کوین (BTC) با توجه به دو شاخص کلاسیک، شرایطی عالی را برای خروج تازه از محدوده قیمتی خود آماده می کند. تحلیلگر محبوبی به نام رومن، در تحلیل اخیر خود در ایکس (شبکه اجتماعی سابق توییتر)، الگویی از ادامه روند صعودی را برای قیمت بیت کوین بر اساس دلار آمریکا (BTC/USD) نشان داد.

این تریدر می گوید: برای دریافت سیگنال های کلیدی، به بسته شدن هفتگی قیمت بیت کوین توجه کنید.

با وجود ناامید کردن دارندگان بلندمدت در بیشتر روزهای ژوئن، بیت کوین همچنان در بازه های زمانی بالاتر، که چشم انداز به مراتب بهتری دارد، یک گزینه مطمئن برای افزایش قیمت به نظر می رسد. برخی معتقدند که حرکت قیمتی بیت کوین صرفاً یک روند تثبیت قیمت پایین تر از بالاترین قیمت های ثبت شده است، که رفتاری کلاسیک در یک بازار گاوی به شمار می رود و می تواند ماه ها ادامه داشته باشد.

با این حال، رومن بر این باور است که بازگشت به روزهای خوب ابتدای سال جاری ممکن است به زودی اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به شاخص قدرت نسبی (RSI) و نوارهای بولینگر روی نمودار هفتگی، پیش بینی کرد که فشار رو به بالای قیمت، گام منطقی بعدی برای حرکت قیمتی بیت کوین باشد. او در ۲۱ ژوئن نوشت: «ما اکنون در حال شکل گیری سومین واگرایی صعودی بین قیمت و RSI هستیم، در حالی که بسیاری در حال تسلیم شدن و پیش بینی قیمت های پایین تر هستند.»

«نوارهای بولینگر نیز در حال فشرده تر شدن هستند - که منجر به نوسانی می شود که بدون بازگشت، قیمت را به سمت بالا هدایت می کند.»

نمودار همراه، RSI را در حال ایجاد کف های قیمتی پایین تر در حالی که قیمت کف های قیمتی بالاتری را نشان می داد. این موضوع، همراه با نوارهای بولینگر در حال انقباض، می تواند نوسان قابل توجهی ایجاد کند. رومن در پست بعدی پیشنهاد داد که هدف چنین حرکت صعودی می تواند به خوبی وارد محدوده قیمتی کاملاً جدیدی شود.

او در ۲۲ ژوئن به مخاطبان ایکس خود گفت: «همه شما باید به این بسته شدن هفتگی توجه کنید.»

همچنین بخوانید: تحلیلگر: بیت کوین در آستانه سقوط به ۵۲ هزار دلار!

«ما در حال شکل گیری نشانه های بیشتر از ادامه روند صعودی در تایم فریم های بالاتر هستیم. هنگامی که نوسانات ایجاد شود، در نهایت می توانیم به سمت ۹۰ هزار دلار و بالاتر حرکت کنیم.»

گاوهای بیت کوین با واقعیت روبرو هستند

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، پیش بینی های دیگر قیمت بیت کوین برای تحقق به موقع با مشکل مواجه هستند. تحقق قیمت ۸۰ هزار دلاری در ماه ژوئن تنها یک هفته باقی مانده است، در حالی که پیش بینی دیگری از ماه می، رسیدن به قیمت ۹۵ هزار دلار را در یک شکست قاطع پیش بینی کرده بود.

یکی دیگر از تریدرهای محبوب به نام دن کریپتو تریدز، در بخشی از پست آخر هفته خود در ایکس، به این موضوع ادامه داد: «من همیشه گفته ام که به خروج از محدوده قیمتی فعلی بیت کوین به سمت بالا اعتقاد دارم و همچنان بر این باورم.»

«مطمئن نیستم که دقیقاً چه زمانی اتفاق خواهد افتاد، اما شک دارم کل تابستان طول بکشد. من در اینجا به محدوده قیمتی ۵۹ هزار تا ۷۴ هزار دلاری اشاره می کنم.»

وی افزود که شرایط کلان اقتصادی - رسیدن سهام ایالات متحده به بالاترین سطح و کاهش بازده اوراق قرضه - با عملکرد قوی قیمت بیت کوین سازگار است. در این پست آمده است: «این به طور تاریخی یک محیط خوب برای شکوفایی بیت کوین و ارزهای دیجیتال بوده است، اما گاهی اوقات مدتی طول می کشد تا ارزهای دیجیتال به آن برسند.»

«اما وقتی این اتفاق می افتد، معمولاً به شکلی تماشایی رخ می دهد.»

قیمت بیت کوین بر اساس داده های کوین تلگراف مارکتز پرو و تریدینگ ویو، در زمان نگارش این متن، حدود ۶۴ هزار و ۳۰۰ دلار معامله می شد.

همچنین بخوانید: ریزش دوباره بیت کوین؛ تحلیلگران ۶۰ هزار دلار را هدف می‌دانند!

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.