ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,258,587,352,468
حجم معاملات 134,296,620,395
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 18%
بیت کوین $61,067.08
نات کوین آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 47 زمان مطالعه: 3 دقیقه

نات کوین با صعودی ۳۵۰ درصدی، به قله تاریخی خود رسید!

نات کوین با صعودی ۳۵۰ درصدی، به قله تاریخی خود رسید!

ارز دیجیتال نات کوین (NOT) که بر بستر تلگرام فعالیت می‌کند، با افزایش یک‌طرفه قیمت خود، مجموع رشد هفتگی‌اش را به بیش از ۳۵۰ درصد رساند.

کانال تلگرام مارکت فلو

در حالی که بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال در آخر هفته روند تثبیتی را در پیش گرفت، قیمت نات کوین (NOT) روز یکشنبه با جهش ۴۰ درصدی دیگر، به بالاترین حد تاریخی خود یعنی ۰.۰۲۷ دلار رسید. در زمان نگارش این خبر، NOT با قیمت ۰.۰۲۳۷۳ دلار و ارزش کل بازار ۲.۴۳۹ میلیارد دلار معامله می‌شود.

حجم تراکنش روزانه نات کوین به شدت افزایش یافت

در این افزایش قیمت اخیر، حجم تراکنش روزانه نات کوین با رشدی ۲۲۰ درصدی، از مرز ۴.۵ میلیارد دلار عبور کرد و در حال حاضر به عنوان چهارمین ارز دیجیتال پرمعامله در بازار شناخته می‌شود. تحلیلگران، افزایش ارزش نات کوین را به ادغام موفق آن با پایگاه کاربری گسترده تلگرام نسبت می‌دهند. اگرچه ایردراپ اخیر در ابتدا با استقبال کم‌رمقی مواجه شد، اما از آن زمان به بعد شاهد چرخشی مثبت بوده که در افزایش قیمت توکن نیز منعکس شده است.

رشد قابل توجه در تراکنش‌های شبکه نات کوین با محبوبیت روزافزون آن همخوانی دارد. این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد تا از طریق بازی‌های ساده و تکمیل وظایف، توکن‌های NOT کسب کنند. نات کوین اخیراً «ماموریت‌های درآمدزایی» را معرفی کرده است که امکان انباشت غیرفعال توکن را فراهم می‌کند و باعث افزایش تعامل کاربران می‌شود.

نات کوین با گیم‌پلی ساده و ادغام با شبکه‌های اجتماعی، در موقعیتی مناسب برای بهره‌مندی از روند رو به رشد بازی‌های Play-to-Earn قرار دارد. تحلیلگران بازار معتقدند که قیمت نات کوین می‌تواند پتانسیل رشد تا ۰.۱ دلار را داشته باشد.

فعالیت نهنگ‌ها افزایش می‌یابد

ارائه‌دهنده داده‌های درون-زنجیره‌ای لوک آن چین، از افزایش قابل توجه قیمت نات کوین (NOT) خبر داده است که در هفت روز گذشته بیش از ۴۰۰ درصد افزایش یافته است.

لوک آن چین تاکید کرد که یک سرمایه‌گذار قابل توجه، که به عنوان یک «نهنگ» شناخته می‌شود، سود تحقق‌نیافته‌ای معادل ۸۶۲,۰۰۰ دلار روی NOT دارد. این سرمایه‌گذار قبل از لیست شدن NOT، مبلغ ۵۰,۵۵۰ دلار TON (معادل ۲۷۸,۰۰۰ دلار) را برای خرید ۴۶.۴ میلیارد دلار wNOT هزینه کرده است.

همچنین بخوانید: رشد ۴۰ درصدی نات کوین؛ بالاترین قیمت پس از ایردراپ!

هر ۱۰۰۰ دلار wNOT قابل معامله به ۱ دلار NOT است. این نهنگ در تاریخ ۲۱ مه، تمام ۴۶.۴ میلیارد دلار wNOT را به ۴۶.۴ میلیون دلار NOT تبدیل کرد و از آن زمان تاکنون آن را نگه داشته است و تقریباً ۸۶۲,۰۰۰ دلار سود کسب کرده است.

قیمت #نات کوین ( $NOT) طی ۷ روز گذشته بیش از ۴۰۰ درصد افزایش یافته است.
طبق داده‌های لوک آن چین، یک نهنگ با خرید ۴۶.۴ میلیارد توکن $wNOT قبل از لیست شدن $NOT، سود خالص ۸۶۲ هزار دلاری را روی توکن $NOT تجربه کرده است.
وی برای خرید این توکن‌ها مبلغ ۲۷۸ هزار دلار (معادل ۵۰.۵۵۰ توکن $TON) هزینه کرده است.
قابل ذکر است که هر ۱۰۰۰ توکن $wNOT قابل تعویض با ۱ توکن $NOT است.
— لوک آن چین (@lookonchain) ۳ ژوئن ۲۰۲۴

با ادامه‌ی تب و تاب پیرامون مینی‌اپ‌های تلگرام، به نظر می‌رسد روند صعودی نات کوین همچنان ادامه داشته باشد و به اهداف قیمتی بالاتری دست پیدا کند.

منبع: CoinGape

همچنین بخوانید: پاول دوروف؛ هولد ۶.۸ میلیون دلار نات کوین تا ۱۰۰ برابر شدن!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.