ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,521,453,760,439
حجم معاملات 116,171,050,183
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,927.71
کریپتو.کام صرافی رمزارز ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 13 زمان مطالعه: 2 دقیقه

دریافت مجوز فعالیت در دبی توسط کریپتو دات کام

دریافت مجوز فعالیت در دبی توسط کریپتو دات کام

شعبه مستقر در دبی از کریپتو.کام، به نام CRO DAX Middle East FZE، یک مجوز ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی برای برخی فعالیت‌های خدماتی در زمینه دارایی مجازی دریافت کرده است.

این مجوز از سوی سازمان نظارتی دبی بر روی دارایی‌های مجازی (VARA) به این معناست که کریپتو.کام کاملاً به شرایط منتخب و الزامات محلی سازی مشخص شده توسط تنظیم کننده را برآورده می کند.

بر اساس این بیانیه، پس از تایید مجوز VASP، کریپتو دات کام می‌تواند خدمات دارایی مجازی، از جمله خدمات مبادله، خدمات کارگزار و فروشنده، خدمات مدیریت و سرمایه‌گذاری، و خدمات وام و استقراض را ارائه دهد.

این خدمات برای کاربران خرده‌فروشی و نهادی در بازار از طریق برنامه و نسخه وب قابل دسترسی خواهد بود.

کریس مارشالک، مدیر عامل کریپتو.کام:

«ما بسیار خوشحالیم که محصولات برجسته صنعت خود را به مشتریان در حوزه‌های قضایی مجاز از دبی ارائه دهیم و منتظر همکاری با نظارتگران به منظور ارتقاء این اکوسیستم پویا هستیم.»

همچنین بخوانید: بایننس پشتیبانی از کارت‌های ویزا در اروپا را متوقف می‌کند

در مارس، کریپتو.کام موافقت اولیه برای فعالیت از سوی VARA دریافت کرد. این شرکت پس از تجزیه و تحلیل دقیق اسناد، کارمندان و رویه های KYC/AML مجوز برنامه MVP دریافت کرد.

VARA افزود که مشارکت بازیگران معتبر به دستیابی به اهداف نظارتگر در «ایجاد یک چارچوب نظارتی پیشرو و آینده‌نگر» کمک می‌کند.

علاوه بر این، کریپتو دات کام مجوز موسسه پرداخت را از بانک مرکزی برزیل و مجوز فعالیت دارایی های رمزنگاری شده در بریتانیا دریافت کرده است.

همچنین بخوانید: امکان معامله ریپل و دوج کوین به PYUSD پی‌پل در Crypto.com

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.