ارز دیجیتال 605 فارکس 174
ارزش بازار 2,493,672,367,510
حجم معاملات 155,817,718,661
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,156.88
پپه میم کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 15 زمان مطالعه: 2 دقیقه

پپه: افزایش ۱۳ درصدی قیمت در یک روز!

پپه: افزایش ۱۳ درصدی قیمت در یک روز!

قیمت سکه پپه (PEPE) پس از یک هفته کاهش مداوم، در حال افزایش است.

پپه (PEPE) در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳.۵ درصد افزایش یافته و در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۶۹۴ دلار معامله می شود. ارزش بازار این دارایی به ۲.۹۲ میلیارد دلار افزایش یافته و آن را به سی و پنجمین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل کرده است. علاوه بر این، حجم معاملات روزانه این میم کوین شاهد افزایش ۲۴ درصدی به ۱.۱۴ میلیارد دلار بوده است.

توکن پپه که از میم محبوب قورباغه پپه در دهه ۲۰۰۰ الهام گرفته شده، در آوریل ۲۰۲۳ ایجاد شد. این دارایی از زمان ایجاد خود ۱۲۲۰۰ درصد افزایش قیمت داشته و در ۱۴ مارس به بالاترین قیمت خود یعنی ۰.۰۰۰۰۱۰۷ دلار رسیده است و ارزش بازار آن به ۴.۲ میلیارد دلار رسیده است.

لازم به ذکر است که پپه در حال حاضر پس از دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) سومین میم کوین بزرگ است. بر اساس داده های ارائه شده توسط سانتیمنت، ورودی صرافی پپه از ۵.۵۷ تریلیون توکن به ۵.۴۷ تریلیون توکن در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته است. با این حال، خروجی صرافی افزایش کمی داشته و در حدود ۶ تریلیون پپه قرار دارد.

این رفتار بازار نشان می دهد که سرمایه گذاران به جای فروش برای سود کوتاه مدت، به آرامی در حال انباشت این میم کوین هستند. داده های پلتفرم اطلاعات بازار نشان می دهد که تعداد آدرس های فعال روزانه پپه در سه روز گذشته به طور مداوم افزایش یافته است - از ۲۶۷۰ در ۲۹ آوریل به ۳۲۴۹ کیف پول منحصر به فرد در زمان گزارش.

هنگامی که قیمت همراه با تعداد آدرس های فعال افزایش می یابد، به دلیل احتمال کمتر دستکاری نهنگ ها، معمولاً نوسانات قیمت کمتری پیش بینی می شود.

همچنین بخوانید: پپه در سال ۲۰۲۴؛ آیا پپه ارزش سرمایه گذاری دارد؟

از سوی دیگر، شاخص قدرت نسبی پپه (RSI) از ۶۴ به ۷۲ افزایش یافته است که نشان دهنده گرم شدن بیش از حد بازار است، بر اساس سانتیمنت. در این مقطع، شاخص RSI نشان می دهد که پپه تا حدودی بیش از حد ارزش گذاری شده است و در این شرایط بازار، نوسانات قیمت بالا معمولاً مورد انتظار است.

RSI زیر ۵۰ می تواند به طور بالقوه افزایش قیمت بیشتر برای پپه را نشان دهد.

منبع: Crypto.news

همچنین بخوانید: بیت کوین، سولانا و پپه: ارزهای دیجیتال پیشرو در این هفته

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.