counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,452,495,288,111
حجم معاملات 121,349,940,513
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $68,013.94
پپه میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 22 زمان مطالعه: 3 دقیقه

رشد ۸ درصدی پپه؛ معامله‌گر میلیاردر: به زودی انفجار قیمت!

رشد ۸ درصدی پپه؛ معامله‌گر میلیاردر: به زودی انفجار قیمت!

این تریدر ارز دیجیتال، بر پتانسیل معاملات اسپات (بدون اهرم) پپه برای کسب سود بیشتر نسبت به تمام موقعیت‌های اهرم‌دار باز خود تاکید کرد.

کانال تلگرام مارکت فلو

با توجه به همبستگی منفی با بیت‌کوین، در حال حاضر ۸۸ درصد از دارندگان پپه (PEPE) همچنان در سود هستند. ارز دیجیتال پپه طی یک ماه گذشته ۵۸ درصد افزایش یافته است، که باعث شده یک تریدر به این باور برسد که موقعیت‌های اسپات عملکردی بهتر از تمام موقعیت‌های اهرم‌دار او خواهند داشت.

چه اتفاقی افتاد؟ یک تریدر ارز دیجیتال به نام کرشیوس کلی (Crashius Clay) که بیشتر به خاطر کسب درآمد میلیونی با بریت (BRETT) شناخته می‌شود، نظر طنزآمیزی را در مورد پتانسیل معاملات پپه بدون اهرم به اشتراک گذاشت. او با اشاره به جنون احتمالی آینده بازار، بر اهمیت انضباط در خرید در دوره‌های آرام تاکید کرد.

کلی که ادعا می‌کند بیش از ۱ میلیون دلار پپه در اختیار دارد، می‌گوید که بازار به زودی «دیوانه وار» خواهد شد. توییت این تریدر همچنین بر پتانسیل یک سبد سهام ۱۰۰ درصد اسپات پپه برای عملکرد بهتر از ۹۹ درصد بازار در این دوره اشاره می‌کند. در پاسخ به یک معامله‌گر رمزارز که کنجکاو بود چرا پپه هنوز شیبا اینو (SHIB/USD) را پشت سر نگذاشته، کلی گفت: «این اتفاق به زودی می‌افتد.»

در حالی که توییتر کریپتو در مورد پتانسیل پپه هیجان‌زده است، یکی از معامله‌گران رمزارز، ZeroToTom، برای این میم‌کوین، رسیدن به ارزش بازار ۵۰ میلیارد دلاری را «غیرقابل اجتناب» پیش‌بینی می‌کند. در حال حاضر، ارزش بازار پپه ۳.۷ میلیارد دلار است. معامله‌گر دیگری به نام پلازما که روی پپه تمرکز کرده، توییت کرد: «فکر می‌کنم بعد از ۸۹۵/۹۲۰ پپه شروع به دیدن کندل‌های عالی برای رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی خودش می‌کند و حتی ممکن است مقاومت زیادی در آنجا نداشته باشیم.»

تحرکات قیمت: طی ۲۴ ساعت گذشته، پپه با رشد ۸.۱ درصدی به قیمت ۰.۰۰۰۰۰۹۳۸۷ دلار رسیده است و سود ماهانه آن را به ۵۸ درصد رسانده است.

چرا اهمیت دارد: داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد که موجودی هولدرهای پپه ۱.۲ درصد افزایش یافته و به ۳۴۶.۹ میلیون دلار رسیده است، در حالی که در حال حاضر ۸۸ درصد از هولدرهای پپه سود می‌کنند که این رقم بالاتر از دوج‌کوین (۷۹ درصد) است. داده‌ها همبستگی منفی ۰.۱۸ درصدی با قیمت بیت‌کوین را نشان می‌دهند.

همچنین بخوانید: پپه: افزایش ۱۳ درصدی قیمت در یک روز!

پیش‌بینی کلی، به سرمایه‌گذاران یادآوری می‌کند که کلید موفقیت، داشتن نظم برای خرید در زمان‌های آرام و بدون هیجان بازار است، نه دنبال کردن جو در دوره‌های پرشتاب و جنون‌آمیز. به گفته‌ی کلی، اگر کسی در زمان‌های آرام و بدون هیجان، نظم خرید نداشته باشد، لیاقت فروش دارایی‌هایش را در زمان‌های پرشتاب و با هیجان بالا ندارد.

این ادعای جسورانه توسط معامله‌گر، بر علاقه‌ی رو به رشد به پپه و پتانسیل آن برای ایجاد بازدهی قابل توجه برای سرمایه‌گذارانی که دوراندیشی و صبر برای انباشت توکن در فازهای آرام‌تر بازار را دارند، تأکید می‌کند.

مورد بعدی: انتظار می‌رود تأثیر بیت‌کوین به عنوان یک کلاس دارایی نهادی، در رویداد آینده‌ی بنزینگا با عنوان «آینده‌ی دارایی‌های دیجیتال» در ۱۹ نوامبر به طور کامل بررسی شود.

منبع: Benzinga

همچنین بخوانید: پپه در سال ۲۰۲۴؛ آیا پپه ارزش سرمایه گذاری دارد؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.