ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,248,985,971
حجم معاملات 74,472,011,551
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $61,763.37
پپه میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 6 زمان مطالعه: 4 دقیقه

رشد انفجاری پپه؟ سبقت از متیک در چشم‌انداز!

رشد انفجاری پپه؟ سبقت از متیک در چشم‌انداز!

قیمت پپه تنها چند میلیون دلار با تصاحب جایگاه هجدهم در کوین مارکت کپ پس از رقابت با شبکه پالیگان فاصله دارد. در اینجا دلایلی وجود دارد که نشان می دهد افزایش قیمت پپه این اتفاق را رقم خواهد زد.

کانال تلگرام مارکت فلو

پس از افزایش ۱۳۶ درصدی در ماه می، قیمت پپه (PEPE) در حال حاضر در حدود ۰.۰۰۰۰۱۶۳۲ دلار تثبیت شده است. این سکه میم با تصویر قورباغه در طول ماه گذشته سود خیره کننده ای به دست آورد و تنها دو روز پیش رکورد ۰.۰۰۰۰۱۷۱۸ دلار را ثبت کرد. نه تنها این، بلکه پپه بر اساس ارزش بازار خود را در میان ۲۰ ارز دیجیتال برتر قرار داده است.

در زمان نگارش این مقاله، سکه پپه با ارزش بازار ۶.۸۵۸.۹۰۰.۶۳۰ دلار و با رقابت سخت با پالیگان که در رتبه ۱۸ با ارزش بازار ۷.۲۹۶.۴۱۰.۵۴۲ دلار قرار دارد، در رتبه ۱۹ قرار گرفته است. در این مقاله، بیایید دلایلی را بررسی کنیم که چرا این افزایش قیمت پپه ممکن است شبکه پالیگان را در رتبه بندی ارزش بازار شکست دهد.

چرا افزایش قیمت پپه می تواند از پالیگان سبقت بگیرد؟

پپه با وجود اینکه یک سکه میم با ارزش پایین است، در مسیر کسب سود قرار دارد و میلیون ها دلار برای سرمایه گذاران خود به ارمغان می آورد. از مسیر یک سال گذشته خود، این ارز دیجیتال به یکی از محبوب ترین ها تبدیل شده است. بر اساس این و بسیاری از عوامل فنی، افزایش قیمت فعلی پپه می تواند در سبقت گرفتن از پالیگان موفق باشد.

افت و خیز بین پپه و پالیگان

در فاصله یک ماهه، ارزش بازار پپه به دو برابر مقدار ابتدای ماه رسیده است. پپه در اول ماه می با ارزش بازار ۲.۶۰ میلیارد دلار شروع به افزایش کرد و روز گذشته به بالاترین رقم خود یعنی ۷.۳۴ میلیارد دلار رسید. با این رشد، ارزش بازار پپه در حال نزدیک شدن به پالیگان است و با چنین رشدی، تصاحب پالیگان برای پپه کار بسیار چالش برانگیزی نخواهد بود. تنها در روز ۲۷ می، پپه تقریباً به ارزش بازار پالیگان رسید و به ۷.۱۳ میلیارد دلار افزایش یافت، در حالی که پالیگان در سطح ۷.۱۵ میلیارد دلار قرار داشت.

حاکمیت پپه از نظر فعالیت شبکه

قیمت پپه به دلیل فعالیت مداوم برای این سکه میم به طور مداوم در حال افزایش است. با این حال، پالیگان برای مدتی کند شده است که تقاضا برای آن را در بازار محدود می کند. در حال حاضر، حجم معاملات پپه ۱.۹ میلیارد دلار است، در حالی که حجم معاملات پالیگان تنها ۳۳۰ میلیون دلار است. همین تفاوت در طول ماه مشهود بود که نشان دهنده تقاضای بیشتر برای پپه نسبت به پالیگان است.

همچنین بخوانید: پپه یا کانگامون؛ رشد ناگهانی معاملات نهنگ ها در بازار

رشد قیمت پپه بسیار بیشتر از پالیگان است

با نگاهی به آمار ماه می، قیمت پپه از ۰.۰۰۰۰۰۶۱۲ دلار به ۰.۰۰۰۰۱۶۳۲ دلار جهش کرد و افزایش ۱۳۶ درصدی را به خود اختصاص داد. با این حال، در مورد قیمت پالیگان، در چنین مدت طولانی به سختی ۳ درصد افزایش یافت که پتانسیل رشد پالیگان را زیر سوال می برد.

مهمتر از آن، پالیگان ارزش بسیار بالاتری نسبت به پپه دارد، زیرا این آلتکوین در حال حاضر با قیمت ۰.۷۳۰۲ دلار معامله می شود، اما پپه همچنان رقابت سختی را با پالیگان نشان می دهد. اگر همین روند ادامه داشته باشد، پپه می تواند جایگاه هجدهم را تصاحب کند و در این رقابت پالیگان را شکست دهد.

با این حال، به نظر می رسد افزایش قیمت در حال حاضر متوقف شده است زیرا قیمت سکه پپه پس از کاهش از بالاترین رکورد خود دو روز پیش، به صورت خنثی در حال حرکت است. علاوه بر این، حجم معاملات ۲۴ ساعته نیز ۵.۳۲ درصد کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش تعداد تراکنش های آن است. بنابراین، ممکن است مدتی طول بکشد تا قیمت پپه دوباره افزایش یابد و از پالیگان سبقت بگیرد.

منبع: CoinGape

همچنین بخوانید: پپه: امید جدید سرمایه‌گذاران؟ میم کوین با الهام از گیم‌استاپ در حال رشد!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.