ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,935,417,321,400
حجم معاملات 83,896,277,942
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,017.82
اتریوم ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 50 زمان مطالعه: 3 دقیقه

فشار فروشندگان بر اتریوم، سقوط تا ۳۲۰۰ دلار؟

فشار فروشندگان بر اتریوم، سقوط تا ۳۲۰۰ دلار؟

قیمت اتریوم کاهش خود را به زیر ۳۵۰۰ دلار گسترش داد. اتریوم نشانه‌هایی از فشار فروش نشان می‌دهد و احتمال سقوط به سمت منطقه حمایتی ۳۲۰۰ دلاری وجود دارد.

کانال تلگرام مارکت فلو

اتریوم اصلاح نزولی را از زیر منطقه ۳۵۵۰ دلار آغاز کرد. قیمت در حال حاضر زیر ۳۵۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. یک خط روند نزولی بزرگ با مقاومت در سطح ۳۵۲۰ دلار بر روی نمودار ساعتی ETH/USD در حال شکل‌گیری است. در صورت باقی ماندن زیر سطوح مقاومتی ۳۵۲۰ و ۳۵۵۰ دلار، این جفت ارز می‌تواند روند نزولی خود را از سر گیرد.

قیمت اتریوم از سطح حمایتی شکسته شد

قیمت اتریوم مانند بیت‌کوین، اصلاح نزولی را از زیر سطوح ۳۷۲۰ و ۳۶۵۰ دلار آغاز کرد. اتریوم به زیر سطح حمایتی ۳۵۵۰ دلار کاهش یافت تا بیشتر به سمت یک منطقه نزولی کوتاه‌مدت حرکت کند. در نهایت، قیمت در زیر سطح حمایتی ۳۴۲۰ دلار معامله شد. کف قیمتی در ۳۳۶۵ دلار شکل گرفت و اکنون قیمت در حال تثبیت ضررها است. این نشان‌دهنده چندین نشانه نزولی در زیر سطح اصلاحی ۲۳.۶٪ فیبوناچی از حرکت نزولی از سقف متحرک ۳۶۷۵ دلار به کف ۳۳۶۵ دلار است.

قیمت اتریوم اکنون در حال حاضر زیر ۳۵۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. در جهت صعودی، مقاومت فوری در نزدیکی سطح ۳۴۴۰ دلار است. اولین مقاومت اصلی نزدیک سطح ۳۵۲۰ دلار است. همچنین یک خط روند نزولی بزرگ با مقاومت در ۳۵۲۰ دلار بر روی نمودار ساعتی ETH/USD در حال شکل‌گیری است.

این خط روند نزدیک به سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی از حرکت نزولی از سقف متحرک ۳۶۷۵ دلار به کف ۳۳۶۵ دلار است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک ۳۶۰۰ دلار است که فراتر از آن قیمت ممکن است حرکت صعودی پیدا کند. در صورت شکست مقاومت، اتر می‌تواند به سمت سطح ۳۶۵۰ دلار افزایش یابد. در صورت حرکت به بالای مقاومت ۳۶۵۰ دلار، اتریوم حتی ممکن است به سمت مقاومت ۳۸۲۵ دلار افزایش یابد. هرگونه افزایش بیشتری ممکن است باعث تست ۴۰۰۰ دلار شود.

همچنین بخوانید: اتریوم و فچ ای آی در صعود؛ کانگامون، پدیده جدید میم کوین ها!

کاهش بیشتر در اتریوم؟

اگر اتریوم نتواند مقاومت ۳۵۲۰ دلار را بشکند، ممکن است همچنان به کاهش خود ادامه دهد. حمایت اولیه در جهت نزولی نزدیک به سطح ۳۳۶۵ دلار است. اولین حمایت اصلی نزدیک منطقه ۳۳۲۰ دلار است.حمایت کلیدی بعدی می‌تواند منطقه ۳۲۵۰ دلاری باشد. حرکت قاطعانه به زیر سطح حمایتی ۳۲۵۰ دلار ممکن است قیمت را به سمت ۳۲۰۰ دلار سوق دهد. هرگونه ضرر بیشتر ممکن است قیمت را به سمت سطح ۳۱۵۰ دلار بفرستد.

شاخص‌های فنی

  • MACD ساعتی – MACD برای ETH/USD در حال کسب تکانه در منطقه نزولی است.
  • RSI ساعتی – RSI برای ETH/USD اکنون زیر سطح ۵۰ است.
  • سطح حمایت اصلی – ۳۳۶۵ دلار
  • سطح مقاومت اصلی – ۳۵۲۰ دلار

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: تراکنش‌های ارزان در اتریوم: دنکن فعال شد!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.