ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,516,788,817,444
حجم معاملات 115,963,689,111
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,755.28
بیت کوین ارز دیجیتال کوین بیس
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 25 زمان مطالعه: 2 دقیقه

دلایل پشت پرده رشد بیت کوین تا ۳۵ هزار دلار غیر از تایید ETF

دلایل پشت پرده رشد بیت کوین تا ۳۵ هزار دلار غیر از تایید ETF

بیت‌کوین، معروف‌ترین ارز دیجیتال، با افزایش اخیر قیمتش به‌طور دوباره موضوع اصلی خبرها شده است. این دارایی دیجیتال به سمت عدد ۳۵ هزار دلاری پرش کرد، که بحث‌های زیادی را در میان علاقمندان و متخصصان به وجود آورد.

در حالی که بسیاری درک عمومی از افزایش قیمت بیت کوین دارند و آن را به تایید ETF نسبت می‌دهند، آرتور هیز دلیلی چند وجهی‌تر برای این موضوع پیشنهاد می‌دهد.

تورم ناپایدار

در ابتدا او به مسئله تورم ناپایدار اشاره می‌کند. همانطور که اقتصادها با پیامدهای سیاست های مالی ناشی از بیماری همه گیر دست و پنجه نرم می کنند، ارزهای فیات در سراسر جهان شاهد کاهش قدرت خرید خود بوده اند. تدابیر گسترده‌ای که بانک‌های مرکزی در اوقات بحرانی اتخاذ کردند، مانند تدابیر تسهیل کمی و بسته‌های تحریکی، اکنون محیطی را ایجاد کرده‌اند که نرخ‌های تورم از سطوح راحتی عبور کرده‌اند.

شایعه ETF مرد کچل

هیز همچنین به یک دلیل جالب دیگر اشاره می‌کند: شایعات در مورد ETF به نام «ETF مرد کچل». در حالی که مشخصات این ETF شایعه شده در هاله ای از ابهام باقی مانده است، او ممکن است به مدیر عامل کوین‌بیس اشاره کند که اغلب به عنوان «مرد کچل» در صنعت شناخته می شود.

همچنین بخوانید: استعفای توسعه دهنده شبکه لایتنینگ بیت کوین به دلیل نگرانی های امنیتی

شروع بازار صعودی

دلیل سوم آرتور هیز به نظر ساده و در عین حال عمیق است. به عبارت خودش، «ما تمام ویژگی‌های یک بازار گاوی را داریم.» ویژگی‌های ذاتی بازارهای گاوی شامل خوش‌بینی، اعتماد سرمایه‌گذاران و انتظارات گسترده‌تری از روزهای خوب در آینده هستند. احساسات حاکم بر بازار، با پشتوانه اصول بنیادی قوی و افزایش پذیرش جریان اصلی، نشان می دهد که ممکن است در آستانه یک روند صعودی مهم دیگر باشیم.

برای افزودن بعد دیگری به این تجزیه و تحلیل، باید به لیکوئید شدن ۴۰۰ میلیون سفارش کوتاه بیت کوین در یک شب اشاره کرد. چنین لیکوییدی بزرگ، همراه با دلایلی که هیز بیان کرد، طوفانی عالی برای افزایش قیمت بیت کوین ایجاد کرد.

همچنین بخوانید: غول فناوری به فروش ۱۰۰ میلیون دلار دارایی بیت‌کوین و اتریوم خود فکر می‌کند

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.