ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,936,340,903,341
حجم معاملات 83,765,914,673
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,049.80
بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 22 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازگشت نهنگ ها به بیت کوین؛ افزایش تمایل به خرید در میان سرمایه گذاران بزرگ

بازگشت نهنگ ها به بیت کوین؛ افزایش تمایل به خرید در میان سرمایه گذاران بزرگ

بعد از اینکه قیمت بیت کوین در پی اخبار تأیید صندوق قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) در هفته گذشته به بالاترین حد خود یعنی ۷۱۰۰۰ دلار رسید، اکنون کاهش یافته است.

کانال تلگرام مارکت فلو

اندکی پس از افزایش قیمت، ارز دیجیتال پیشرو شاهد اصلاحی به ۶۷۰۰۰ دلار بود و به نظر می رسد دوباره در محدوده تثبیت قرار گرفته است. جالب اینجاست که به نظر می رسد نهنگ های بیت کوین از خواب بیدار شده اند، زیرا آنها طی چند روز گذشته مقدار قابل توجهی BTC را خریداری کرده اند. این سوال را مطرح می کند - آیا بازگشت اشتهای نهنگ ها می تواند بیت کوین را به بالاترین قیمت تاریخی جدید برساند؟

آیا بازگشت به بالاترین قیمت تاریخ قریب الوقوع است؟

یک تحلیلگر ناشناس در یک پست کریپتو کوانت کویک تیک به اشتراک گذاشت که نهنگ های بیت کوین تمایل بیشتری به خرید نشان می دهند و یک بار دیگر در بازار فعال می شوند. شاخص های مرتبط در اینجا کل دارایی های نهنگ ها و میانگین متحرکی است که تغییرات درصدی ۳۰ روزه در موجودی را ردیابی می کند.

نهنگ ها موجودیت هایی (افراد یا سازمان ها) هستند که مقادیر قابل توجهی از یک ارز دیجیتال (معمولاً حداقل ۱۰۰۰ BTC در این مورد) را در اختیار دارند. نهنگ ها به دلیل اندازه دارایی های خود، اغلب می توانند از طریق فعالیت های خود بر نوسانات قیمت و دینامیک بازار تأثیر بگذارند. تحلیلگر درون زنجیره ای در پست «کویک تیک» به افزایش اخیر در درصد تغییر ماهانه در دارایی های آدرس نهنگ ها و افزایش مستمر در کل موجودی نهنگ اشاره کرد. این تحلیلگر ناشناس گفت:

تمایل نهنگ ها برای خرید بیت کوین پس از دو ماه کاهش علاقه خرید از مارس، به شدت بازگشته است.

نمودار نهنگ های بیت کوین

از نمودار بالا مشاهده شد که نهنگ های بیت کوین در ماه مارس زمانی که قیمت BTC به بالاترین رقم تاریخی خود یعنی ۷۳۷۳۷ دلار رسید، دارایی های خود را بیش از ۱۱ درصد افزایش دادند. با این حال، نرخ تجمع BTC در آوریل ثابت ماند و درصد تغییر ۳۰ روزه تا پایان ماه به حدود ۳٪ کاهش یافت.

به نظر می رسد انباشت بیت کوین در ماه مه در حال افزایش است، به طوری که درصد تغییر ماهانه تا ۲۴ می به بالای ۵٪ بازگشته است. تحلیلگر کریپتو کوانت در این پست گفت:

همچنین بخوانید: مایکل سیلور: ETF اتریوم به نفع بیت کوین است

نهنگ ها اکنون با نیروی خرید قوی دوباره باز می گردند، که نشان می دهد قیمت های فعلی علی رغم ترس گسترده برای خرید و انباشت مناسب هستند.

اگر انباشت BTC نهنگ ها به سطح ماه مارس بازگردد، احتمال بازگشت قیمت بیت کوین به بالاترین رقم فعلی خود و حتی فراتر از آن افزایش می یابد. این پیش بینی حتی با در نظر گرفتن اینکه آخرین باری که نهنگ ها با آن نرخ BTC انباشته کردند، ارز دیجیتال پیشرو به بالاترین حد خود رسید، محتمل تر است.

قیمت بیت کوین در یک نگاه

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین حدود ۶۹۲۱۶ دلار است که نشان دهنده افزایش کمی ۰.۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است.

نمودار قیمت بیت کوین

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: انویدیا؛ شانس شکست بیت کوین در این دهه «تقریبا صفر» است

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.