ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,168,767,439,095
حجم معاملات 180,501,751,725
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 18%
بیت کوین $58,605.80
بایننس توکن غیرقابل تعویض
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 1 زمان مطالعه: 2 دقیقه

رونالدو با وجود شکایت، به دنیای NFT با بایننس بازمی‌گردد!

رونالدو با وجود شکایت، به دنیای NFT با بایننس بازمی‌گردد!

با وجود درگیری در یک پرونده حقوقی، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره فوتبال، قرار است این هفته چهارمین مجموعه توکن غیر مثلی (NFT) خود را روی بایننس (BNB/USD) راه‌اندازی کند.

کانال تلگرام مارکت فلو

طبق یک پست وبلاگ، مجموعه جدید در تاریخ ۲۹ می (اردیبهشت) در بازار NFT بایننس راه‌اندازی خواهد شد. این مجموعه ادای احترامی به دوران حرفه‌ای رونالدو است و لحظات حماسی از سفر پرافتخار او را به تصویر می‌کشد. تعداد دقیق NFTها تا زمان نگارش این متن فاش نشده است. با این حال، ذکر شده است که برای هر «NFT معمولی» قیمت ثابتی در نظر گرفته شده است، در حالی که یک NFT کمیاب ساختار قیمتی متفاوتی خواهد داشت.

رونالدو، پرطرفدارترین ورزشکار در شبکه‌های اجتماعی، با پستی این رویداد را تبلیغ کرد. او نوشت: «آماده‌ای با هم سفرمون رو دوباره زندگی کنیم؟ چهارمین مجموعه NFT من به زودی در بایننس راه‌اندازی می‌شود!»

همکاری این فوتبالیست افسانه‌ای با بایننس به نوامبر ۲۰۲۲ باز می‌گردد، زمانی که اولین NFTهای رونالدو راه‌اندازی شدند. با این حال، این همکاری باعث ایجاد مشکلات حقوقی شده است. رونالدو سال گذشته در یک دادخواست دسته‌جمعی ۱ میلیارد دلاری که در دادگاه منطقه‌ای فلوریدا در ایالات متحده تنظیم شد، متهم به مشارکت در یک کمپین تبلیغاتی «غیرقانونی» برای بایننس شد.

همچنین بخوانید: نات کوین NOT به لانچ‌پول بایننس می‌آید!

این دادخواست بیان می‌کند که رونالدو با تکیه بر تعداد زیاد دنبال‌کنندگان خود در رسانه‌های اجتماعی، به‌طور قابل‌توجهی از سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار ثبت‌نشده حمایت کرده است و بدین ترتیب به تقلب ادعایی بایننس کمک و معاونت کرده است. بایننس درگیر یک نبرد حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) بود که در آن، کمیسیون بورس و اوراق بهادار، بایننس را به اداره یک شرکت اوراق بهادار ثبت‌نشده متهم کرد.

منبع: Benzinga

همچنین بخوانید: توکن BONE شیبا اینو در فیوچرز بایننس NEXT: رکورد 20 هزار انتخاب!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.