ارز دیجیتال 605 فارکس 174
ارزش بازار 2,482,191,102,999
حجم معاملات 189,506,829,765
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $66,255.89
بیت کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 16 زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیش‌بینی سانتیمنت: هاوینگ، رونق ETF ها را تداوم می‌بخشد

پیش‌بینی سانتیمنت: هاوینگ، رونق ETF ها را تداوم می‌بخشد

به گفته شرکت تحلیل داده‌های بلاکچين، سانتیمنت، جریان صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین (BTC) احتمالاً تا هاوینگ بیت‌کوین در اواخر این ماه بالا باقی خواهد ماند.

سانتیمنت گفت: این یک «نتیجه گیری حتمی» است که فعالیت بالای ETF بیت کوین تا زمان هاوینگ ادامه خواهد یافت. این شرکت داده بلاکچين در پستی در تاریخ ۸ آوریل اشاره کرد که حجم ETF بیت‌کوین از زمانی که این دارایی در اواسط مارس به بالاترین حد خود رسید، کاهش نیافته است و افزود: «فعالیت معامله‌گران همچنان به طور قابل توجهی بالاتر از نقطه عطفی است که در اواخر فوریه پس از شروع هجوم معاملات فردی آغاز شد.»

سانتیمنت حدس زد که «این یک نتیجه گیری حتمی است» که فعالیت بالای ETF تا زمان هاوینگ بیت‌کوین که حدود دو هفته دیگر رخ می‌دهد، ادامه خواهد داشت. طبق برآوردها، رویداد هاوینگ بیت‌کوین که هر چهار سال یکبار رخ می‌دهد، در ۲۰ آوریل اتفاق خواهد افتاد. سانتیمنت گزارش می‌دهد که حجم معاملات روزانه در میان هفت ETF برتر، ۳.۱۹ میلیارد دلار بوده است. با این حال، این شرکت تحلیل داده‌های بلاکچين افزود: «جالب خواهد بود که ببینیم آیا حجم معاملات ETF و حجم درون-زنجیره‌ای بلافاصله پس از آن کاهش می‌یابد یا خیر.»

لوکاس کیلی از یلد اپل (Yield App) اخیراً پیشنهاد کرده است که انباشت بیت‌کوین از طریق صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) می‌تواند احتمال نوسانات شدید بعد از هاوینگ را کاهش دهد. حجم معاملات صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین در ماه مارس به طور قابل توجهی افزایش یافت و به ۱۱۱ میلیارد دلار رسید که تقریباً سه برابر حجم معاملات ماه قبل است. این افزایش حجم، علاقه مداوم به این محصولات را نشان می‌دهد.

به گفته‌ی Farside Investors، ورودی خالص بیت‌کوین به صندوق‌های قابل معامعه در بورس (ETF) در اواخر هفته گذشته افزایش یافت و در روزهای ۴ و ۵ آوریل شاهد ورود خالص بیش از ۲۰۰ میلیون دلار بودیم. این روند پس از چند روز کم‌تحرک در اوایل هفته که با خروج ۸۵.۷ میلیون دلاری در تاریخ ۱ آوریل همراه بود، که به نظر می‌رسد معکوس شدن روندی است که در اواخر مارس شاهد آن بودیم، رخ داد.

همچنین بخوانید: احتمال اصلاح بیت کوین؛ فرصتی برای خرید؟

گری‌اسکیل (Grayscale) همچنان با خروجی‌های مداوم در هر روز معاملاتی از زمان تبدیل به یک صندوق قابل معامله در بورس مبتنی بر دارایی در اواسط ژانویه، رقم کل را پایین می‌کشد. هفته گذشته، صندوق GBTC این شرکت ۷۳۸ میلیون دلار کاهش یافت که مجموع خروج بیت‌کوین از این محصول را به ۲۹۴,۳۱۳ بیت‌کوین رساند.

با این حال، مدیران صنعت همچنان خوشبین هستند. برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل (Ripple)، پیش‌بینی می‌کند که ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال امسال دو برابر شود که دلیل اصلی آن صندوق‌های قابل معامله در بورس مبتنی بر دارایی و هاوینگ بیت‌کوین است. او در مصاحبه‌ای با CNBC در ۷ آوریل گفت: «من بسیار خوش‌بین هستم. فکر می‌کنم روندهای کلان، چیزهای مهمی مانند ETFها، برای اولین بار پول واقعی موسسات را به سمت این بازار هدایت می‌کنند.»

منبع: CoinTelegraph

همچنین بخوانید: هاوینگ بیت کوین، طلسم «دوره ضعیف» را می‌شکند؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.