counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,448,062,678,848
حجم معاملات 118,738,281,830
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,876.99
بیت کوین مایکرواستراتژی ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 8 زمان مطالعه: 4 دقیقه

پیش‌بینی سیلور: طلای دیجیتال از طلا پیشی می‌گیرد!

پیش‌بینی سیلور: طلای دیجیتال از طلا پیشی می‌گیرد!

مایکل سیلور، رئیس هیئت مدیره اجرایی مایکرو استراتژی، گفت بیت کوین در مقایسه با سایر دارایی های سنتی، از جمله طلا، املاک و مستغلات و سهام، بسیار برتر است.

کانال تلگرام مارکت فلو

میلر سیلور، رئیس هیئت مدیره اجرایی مایکرو استراتژی، پیش بینی کرد که بیت کوین در ماه های آینده «طلا را خواهد خورد» زیرا از هر نظر دارایی بسیار برتر است. سیلور در مصاحبه ای با سی ان بی سی در ۱۱ مارس این اظهارات را مطرح کرد و در آنجا افزود که بیت کوین نه تنها از طلا بلکه از تمام دارایی های سنتی، از جمله املاک و مستغلات و سهام، برتر است.

به گفته سیلور:

«بیت کوین با طلا رقابت می کند. قرار است آن را ببلعد.»

دارایی برتر

سیلور گفت که بیت کوین حداقل باید به عنوان «طلای دیجیتال» برای توصیف نقش خود به عنوان ذخیره ارزش در نظر گرفته شود. با این حال، او افزود که بیت کوین تمام ویژگی های خوب طلا را دارد و هیچ یک از معایب آن را ندارد. سیلور همچنین به این واقعیت اشاره کرد که بیت کوین، بر خلاف طلا، می تواند به صورت دیجیتالی منتقل شود. او گفت:

«اگر می توانستید طلا را طی چند دقیقه از نیویورک به توکیو تلپورت کنید، مردم آن را دوست داشتند.»

سیلور اشاره کرد که بیت کوین نسبت به سایر دارایی ها، از جمله سهام، اوراق قرضه و املاک و مستغلات، مزایای کلیدی دارد. به طور خاص، او گفت که بیت کوین یک میلیون بار سریعتر از دارایی های متعارف قابل معامله است و می تواند خارج از ساعات معاملات استاندارد که تنها ۲۰ درصد از هر هفته را تشکیل می دهد، معامله شود.

وی گفت، در دسترس بودن دائمی بیت کوین به هزینه کردن نیز تعمیم داده می شود:

«اگر می خواهید روز شنبه در آفریقا خانه بخرید. اگر می خواهید صبح یکشنبه ماشین بخرید، بیت کوین راه حل است.»

همچنین بخوانید: مجوز FCA به ETN های رمزنگاری، بیت‌کوین را به ۷۱ هزار دلار رساند

سیلور با اشاره به خرید بیشتر از ۸۲۰ میلیون دلار بیت کوین برای ذخایر خود توسط مایکرو استراتژی در روز شنبه، این نکته را بیشتر تایید کرد - کاری که با دارایی های مالی سنتی غیرممکن است.

رقابت صندوق های قابل معامله در بورس (ETF)

اریک بالچوناس، تحلیلگر صندوق های قابل معامله در بورس بلومبرگ، در ۱۱ مارس نظرات مشابهی در مورد بیت کوین و طلا ارائه کرد. او گفت که صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین در مسیر سبقت گرفتن از صندوق های قابل معامله در بورس طلا هستند و دیگر غیر واقعی نیست که فکر کنیم این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

مجموع دارایی های تحت مدیریت (AUM) صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین ۵۵ میلیارد دلار است و از ژانویه ۱۱۰ میلیارد دلار معامله داشته اند، به این معنی که می توانند صندوق های قابل معامله در بورس طلا را در عرض چند ماه پشت سر بگذارند. داده‌های شورای جهانی طلا نشان می‌دهد که صندوق‌های قابل معامله در بورس طلا دارای ۲۱۰ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت هستند.

سیلور همچنین در مورد حضور فزاینده بیت کوین در بازار مالی گسترده اظهار نظر کرد. او پیشنهاد کرد که بیت کوین سرمایه را از دارایی های پرخطر و صندوق های قابل معامله در بورس پرخطر مانند SPDR S&P 500 ETF (SPY) - که در حال حاضر بزرگترین صندوق قابل معامله در بورس با ۵۰۵ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت است - منحرف کند.

وی همچنین به این واقعیت اشاره کرد که کمتر از سه ماه پس از راه اندازی صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین، بلک راک برنامه هایی را برای افزودن بیت کوین به سایر وجوه خود آغاز کرده است که نشانه ای از تغییر احساسات و ارزش فزاینده بیت کوین در محافل مالی سنتی است.

منبع: CryptoSlate

همچنین بخوانید: خرید بیت کوین در بحبوحه غارت خزانه آمریکا

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.