ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,462,399,402,115
حجم معاملات 125,837,102,788
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $64,038.56
سولانا ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 12 زمان مطالعه: 4 دقیقه

سولانا؛ رشد چشمگیر سبدهای سازمانی!

سولانا؛ رشد چشمگیر سبدهای سازمانی!

کوین شیرز در مقایسه با ابتدای سال جاری، افزایش قابل توجهی در پاسخ دهندگان صندوق های پوشش ریسک و مدیران ثروت که به سولانا اختصاص داده اند، یافته است.

به گفته کوین شیرز، به نظر می رسد سرمایه گذاران نهادی در حال «افزایش دارایی خود به آلت کوین ها» از جمله سولانا (SOL) هستند که شاهد «افزایش چشمگیر تخصیص» از سوی مدیران ثروت و صندوق های پوشش ریسک بوده است. جیمز باترفیل، رئیس تحقیقات این شرکت مدیریت دارایی، در گزارشی در ۲۴ آوریل که بر اساس نظرسنجی از ۶۴ سرمایه‌گذار با مجموع دارایی تحت مدیریت ۶۰۰ میلیارد دلار انجام شد، نوشت: «سرمایه‌گذاران نسبت به سولانا خوش‌بین‌تر هستند».

تقریباً ۱۵ درصد از سرمایه‌گذاران مورد بررسی گفتند که در سولانا سرمایه‌گذاری کرده‌اند، که جهشی قابل توجه نسبت به نظرسنجی ژانویه کوین شیرز است که نشان داد هیچ یک از پاسخ‌دهندگان هیچ سرمایه‌گذاری در آلت‌کوین نداشته‌اند.

باترفیل اشاره کرد که ریپل (XRP) «کاهش قابل توجهی» داشته است، به طوری که هیچ یک از پاسخ دهندگان نظرسنجی در حال حاضر آن را نگه نمی دارند، در مقایسه با نظرسنجی ژانویه. با وجود اینکه مؤسسات مورد بررسی در این نظرسنجی XRP را در اختیار نداشتند، محصولات سرمایه گذاری برای این ارز دیجیتال تخصیص هایی را مشاهده می کنند، گزارش کوین شیرز نشان می دهد که ورودی های جزئی ۱.۳ میلیون دلاری به محصولات XRP برای هفته منتهی به ۱۹ آوریل وجود داشته است.

در همین حال، سولانا در رتبه بندی «جذاب‌ترین چشم‌انداز رشد» با کمی کمتر از ۱۵ درصد از پاسخ‌دهندگان در رتبه سوم قرار گرفت - که نسبت به بیش از ۱۰ درصد از همان نظرسنجی در ژانویه افزایش یافته است.

با این حال، بیت کوین (BTC) همچنان در جایگاه برتر سرمایه گذاران باقی ماند و ۴۱ درصد موافق بودند که بهترین پتانسیل رشد را دارد. اتریوم (ETH) با بیش از ۳۰ درصد از پاسخ دهندگان که نسبت به رشد آن خوشبین هستند، در رتبه دوم قرار گرفت. باترفیل خاطرنشان کرد که «تمایل سرمایه‌گذاران از ژانویه کاهش یافته است» و امتیاز ETH از حدود ۳۵ درصد کاهش یافته است.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که درصد ارزهای دیجیتال در سبد سهام سرمایه‌گذاران به ۳ درصد در مقایسه با ۱.۳ درصد در ژانویه افزایش یافته است که به گفته باترفیل «بالاترین وزن‌دهی از زمان شروع نظرسنجی در سال ۲۰۲۱» است.

باترفیل نوشت: «جای تعجب نیست که برخی از بزرگترین مشارکت‌کنندگان در این امر، تخصیص سرمایه گذاران نهادی بود که سرانجام توانستند از طریق ETF های ایالات متحده در معرض بیت کوین قرار بگیرند.»

همچنین بخوانید: نگرانی‌ها برای سولانا؛ قیمت به زیر ۱۷۰ دلار می‌رسد؟

سهام همچنان با بیش از ۵۵ درصد پربارترین طبقه دارایی بود. قرار گرفتن در معرض فناوری توزیع شده (دفتر کل توزیع شده) دلیل اصلی خرید دارایی‌های دیجیتال توسط سرمایه‌گذاران بود و با وجود افزایش قیمت اکثر ارزهای دیجیتال از ژانویه، درصد کسانی که گفتند «ارزش خوبی» دارند از زیر ۱۵ درصد به بیش از ۲۰ درصد جهش کرد.

باترفیل افزود: «تقاضای مشتری نیز افزایش یافته است، همانطور که اغلب در جریان قیمت مثبت اتفاق می افتد».

بایننس هنوز با موانع قابل توجهی برای ورود مواجه است

در حالی که روند کلی داده ها نسبت به کریپتو مثبت بود، مدیران ثروت و سرمایه گذاران نهادی به طور خاص گزارش دادند که «موانع قابل توجهی برای ورود به این کلاس دارایی» وجود دارد. باترفیل خاطرنشان کرد که از پاسخ‌دهندگانی که کریپتو در سبد سهام خود نداشتند، «مقررات همچنان به طور سرسختانه بالا» به عنوان دلیلی برای جلوگیری از سرمایه‌گذاری‌های کریپتو باقی مانده است.

وی افزود: «اگرچه این ممکن است به دلیل محدودیت های شرکتی و نحوه تفسیر دستورالعمل های نظارتی باشد».

برای سرمایه‌گذارانی که در ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند، قوانین و سیاست‌ها به عنوان بزرگترین ریسک‌های درک شده برای ارز دیجیتال، نسبت به نتایج ژانویه افزایش یافته است. باترفیل گفت که کاهش نگرانی‌ها درباره نوسانات و نگهداری، «امیدوارکننده» است.

منبع: CoinTelegraph

همچنین بخوانید: سولانا؛ ۱۲ پروژه میم کوین پس از پیش‌فروش رها شدند!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.