ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,939,434,625,144
حجم معاملات 82,828,583,521
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,072.40
سولانا تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 7 زمان مطالعه: 4 دقیقه

رشد سولانا با پیش بینی عبور از ۲۰۰ دلار

رشد سولانا با پیش بینی عبور از ۲۰۰ دلار

سولانا اخیراً با افزایش قابل توجه به ۱۷۵ دلار، توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده است و سرمایه گذاران و تحلیلگران را به طور یکسان متحیر کرده است. سولانا در حال حاضر نسبت به پایین ترین سطح خود در ۱۲۳ دلار در این ماه، ۴۰ درصد افزایش یافته است.

کانال تلگرام مارکت فلو

حرکت صعودی قوی این ارز دیجیتال، خوش بینی را در بین معامله گران و سرمایه گذاران دوباره برانگیخته است، که اکنون مشتاقانه در انتظار شکسته شدن احتمالی سطح ۲۰۰ دلاری در هفته آینده هستند.

معامله گران همچنین شکل گیری یک الگوی پرچم صعودی را در نمودار قیمت سولانا مشاهده کرده اند که انتظارات برای قیمت ۲۰۰ دلاری سولانا را تایید می کند. این الگو به طور معمول به عنوان یک سیگنال ادامه در نظر گرفته می شود، که نشان می دهد روند صعودی فعلی ممکن است در هفته آینده ادامه یابد.

رشد گمانه زنی شکسته شدن سولانا بالاتر از ۲۰۰ دلار

طبق داده های سانتیمنت (Santiment)، سولانا از ۴ جولای، شاهد یک جهش قابل توجه بوده و ۳۳ درصد افزایش یافته است. جالب اینجاست که ردیاب درون زنجیره ای مشاهده کرد که علی رغم این افزایش قابل توجه قیمت، همچنان منفی گرایی قابل توجهی در مورد سولانا در بین برخی از معامله گران وجود دارد. این تردید مداوم، ترس از دست دادن فرصت (FOMO) را در بین اکثر سرمایه گذاران ایجاد کرد که به نوبه خود باعث افزایش قیمت سولانا شد. افزایش قیمت به این معنی است که وفاداران سولانا، که علی رغم افت طولانی مدت ماه گذشته، همچنان به آن پایبند بودند، تا حد زیادی برای صبر خود پاداش دریافت کرده اند.

 وفاداران سولانا از ۴ جولای تاکنون با افزایش ۳۳ درصدی قیمت، برای صبر خود پاداش گرفته اند. این صعود توسط تردید جمعی نسبت به SOL هدایت می شود. تا زمانی که فومو (FOMO) جایگزین FUD شود، دستیابی به قیمت ۲۰۰ دلاری سولانا به زودی بسیار محتمل است.

— سانتیمنت (@santimentfeed) ۱۹ جولای ۲۰۲۴

تحلیلگران سانتیمنت نسبت به آینده سولانا خوشبین هستند و پیش بینی می کنند که افزایش قیمت فعلی ادامه یابد و به طور بالقوه سولانا را دوباره از مرز ۲۰۰ دلار عبور دهد. در زمان نگارش این متن، سولانا با قیمت ۱۷۱ دلار معامله می شود، یعنی برای رسیدن به سطح مورد انتظار ۲۰۰ دلار، باید ۱۷ درصد افزایش بیشتری را تجربه کند.

سانتیمنت گفت: «تا زمانی که فومو جای FUD را بگیرد، دستیابی به قیمت ۲۰۰ دلاری سولانا به زودی بسیار محتمل است.»

این پیش بینی از رشد مداوم بر اساس روندهای اخیر بازار و احساسات کلی صعودی که حول سولانا شکل گرفته است، بنا شده است. سرمایه گذاران و معامله گران با دقت تماشا می کنند تا ببینند آیا سولانا می تواند روند صعودی خود را حفظ کند و به هدف ۲۰۰ دلاری برسد.

نمودار ارزش بازار سولانا

همچنین بخوانید: رشد سولانا ادامه دارد؛ آیا صعود جدید در انتظار است؟

تحلیل تکنیکال سولانا

تحلیل تکنیکال روی قیمت سولانا نیز نشان دهنده یک شکست صعودی بالاتر از ۲۰۰ دلار است. به گفته کریپتو بیزی، تحلیلگر ارز دیجیتال، سولانا اکنون در حال تشکیل یک الگوی پرچم در نمودار کندل روزانه است. این نمودار نشان می دهد که از مارس ۲۰۲۴، سولانا الگویی از قله های پایین تر و دره های بالاتر را نشان داده است که محدوده تنگ تر و فشردگی در اصلاحات قیمت را نشان می دهد.

این مرحله تثبیت به طور معمول زمینه را برای یک شکست صعودی فراهم می کند، و کریپتو بیزی در صورت شکستن سولانا به سمت بالا، هدف قیمتی حدود ۲۱۰ دلار را پیشنهاد می کند.

 #سولانا $SOL پرچم عظیمی روی نمودار ۱ روزه!

به این نوسانات قیمت توجه کنید!

— کریپتو بیزی (@CryptoBusy) ۱۸ جولای ۲۰۲۴

از سوی دیگر، علی مارینز، تحلیلگر ارز دیجیتال معتقد است که پرچم، سولانا را برای یک رالی بالقوه ۹۰۰ درصدی تا ۱,۸۰۰ دلار آماده می کند. چنین افزایش عظیمی، در حالی که گمانه زنی است، بر احساسات صعودی و فومو فعلی پیرامون سولانا در جامعه ارز دیجیتال تاکید می کند.

#سولانا به دنبال ۱۰۰۰ دلار است! علائم اولیه خروج از یک پرچم صعودی، احتمال افزایش ۹۰۰ درصدی در آینده را نشان می دهد.

— علی (@ali_charts) ۲۰ جولای ۲۰۲۴

همچنین بخوانید: تاثیر ده ETF جدید بر قیمت اتریوم و سولانا

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.