ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,104,504,222,145
حجم معاملات 138,245,709,119
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,923.27
سونی بلاک چین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 14 زمان مطالعه: 3 دقیقه

سونیم؛ بلاکچین جدید سونی برای جذب توسعه دهندگان وب۳

سونیم؛ بلاکچین جدید سونی برای جذب توسعه دهندگان وب۳

شرکت مشترک سونی گروپ و استارتل، Sony Block Solutions Labs، یک بلاکچین لایه ۲ مبتنی بر اتریوم معرفی کرده است تا توسعه دهندگان برنامه های مختلف را جذب کند.

کانال تلگرام مارکت فلو

Sony Block Solutions Labs، یک شرکت مشترک بین سونی گروپ و استارتل لبز مستقر در سنگاپور، توسعه بلاکچین جدید لایه ۲ به نام «سونیم» را اعلام کرده است. این بلاکچین با هدف جذب توسعه دهندگان برنامه از بخش های مختلف، از جمله سرگرمی، بازی، مالی و موارد دیگر، طراحی شده است.

طبق بیانیه مشترک سونی گروپ و استارتل، شبکه آزمایشی سونیم از طریق همکاری با Astar Network معرفی خواهد شد. سونی گروپ در حال آزمایش ادغام فناوری های وب۳ در عملیات خود است. ورود این شرکت به فضای بلاکچین می تواند پذیرش بیشتر وب۳ را تقویت کند. جون واتانابه، رئیس Sony Block Solutions Labs، با توضیح این ابتکار گفت:

«ما برای ایجاد مشاغل متنوع و موارد استفاده جدید تلاش خواهیم کرد تا با هدف رسیدن به بیشترین تعداد ممکن از کاربران، ارزش مشتری را ارائه دهیم که تنها با فناوری وب۳ قابل لذت بردن است.»

همکاری ها برای بهبود قابلیت های سونیم

شرکت های وب۳، از جمله اپتیمیسم، سیرکل، الچمی، گراف و چین لینک، به عنوان شرکای فناوری برای راه اندازی شبکه آزمایشی سونیم پیوسته اند. همکاری با بازیگران صنعت انتظار می رود که قابلیت های سونیم را در عملکردهای مختلف بلاکچین بهبود بخشد. طبق بیانیه، شبکه آزمایشی سونیم ابزارهای داخلی برای کمک به توسعه دهندگان در جهت رعایت مقررات جهانی برای ایجاد برنامه های مطابق با قوانین ارائه خواهد کرد.

سوتا واتانابه، مدیر Sony Block Solution Labs، گفت: «سونی گروپ کانال های توزیع قوی در صنایع مختلف و کاربران موجود در زندگی روزمره ما دارد. از طریق سونیم، ما چیزی را ایجاد خواهیم کرد که مردم بخواهند و فراتر از وب۳ جریان اصلی شود.»

توییت سونیم

این ابتکار، کاربردهای خدمات موجود وب۳ سازگار با سونیوم در آینده را بررسی خواهد کرد، در حالی که همچنین خدمات جدید مرتبط با کسب وکارهای داخل گروه سونی را در نظر خواهد گرفت.

ابتکارات دیگر وب۳ سونی

ابتکارات سونی گروپ با سایر فناوری های وب۳ شامل ثبت اختراع توسط بخش بازی های ویدیویی در مارس ۲۰۲۳ برای اتخاذ توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در چارچوب NFT برای انتقال و استفاده از دارایی های دیجیتال بین پلتفرم های بازی است. این اقدام به منظور ارائه فرصت های بیشتر به گیمرهای خود در ارتباط با دارایی های درون بازی آنها بود.

ژاپن، کشور اصلی سونی، نیز در حال تقویت جامعه وب۳ است. وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت قصد دارد با اجازه دادن به شرکت های محدود شراکت برای کسب و نگهداری دارایی های رمزنگاری، سرمایه گذاری های داخلی استراتژیک در استارتاپ های وب۳ را افزایش دهد.

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.