counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,463,120,699,698
حجم معاملات 110,077,475,697
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $68,126.85
میم کوین گیم استاپ
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 42 زمان مطالعه: 2 دقیقه

رشد ۵۰۰ درصدی ROAR؛ انفجار دوباره میم کوین های با تم گربه

رشد ۵۰۰ درصدی ROAR؛ انفجار دوباره میم کوین های با تم گربه

جنون «گربه خروشان» در بازار سکه‌های میم موج زد و باعث شد سکه‌هایی با تم آواتار گربه به ارتفاعات بی سابقه‌ای برسند.

کانال تلگرام مارکت فلو

سکه‌هایی که هیچ ارتباطی با «گربه خروشان» (لقب رسانه‌های اجتماعی کیت گیل، معامله‌گر خرد) یا گیم‌استاپ، شرکتی که در مرکز فشار کوتاه معروف ژانویه ۲۰۲۱ قرار داشت، نداشتند، تنها به دلیل هیاهوی اطراف کلمه «گربه» شروع به بالا رفتن کردند.

بر اساس داده‌های کوین گکو، Roaring Kitty مبتنی بر اتریوم، با انفجار ۵۴۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، بزرگترین سودآور در فضای سکه‌های میم بود. به طور مشابه، Kitty Coin Solana مبتنی بر سولانا در همین بازه زمانی ۱۲۶ درصد افزایش یافت و به عنوان سومین سکه برتر در این فضا قرار گرفت.

در میان این افزایش‌های نجومی، وب‌سایت ردیابی زنجیره‌ای لوک آن چین نشان داد که چگونه یک معامله‌گر لحظاتی قبل از توییت «گربه خروشان» - رویدادی که باعث سرخوشی شد - مقدار زیادی از KITTY را خریداری کرده است. سپس معامله‌گر «خوش شانس» بخش قابل توجهی از دارایی خود را زمانی که قیمت‌ها پمپ شد فروخت و منجر به افزایش عظیم ۳۲ برابری سود شد.

این پدیده ماهیت ناپایدار و سفته‌بازانه سکه‌های میم را تأیید کرد که تنها به یک پست رسانه اجتماعی برای نوسان شدید نیاز دارد. در حالی که آنها در دوره‌های تبلیغاتی برای یک سرمایه‌گذار عادی جذاب به نظر می‌رسند، اما سوالاتی در مورد پایداری این افزایش باقی می‌ماند. جالب است که ببینیم این توکن‌های جدید با مضمون گربه تا چه مدت می‌توانند روند صعودی خود را حفظ کنند.

همچنین بخوانید: انفجار گیم استاپ و میم کوین های ولورین با بازگشت کیتی خروشان

همچنین مشاهده شد که به نظر می‌رسد سکه‌های میم تثبیت‌شده‌تر در بازارهای ضعیف مقاومت بیشتری نشان می‌دهند.

منبع: Benzinga

همچنین بخوانید: رشد ۸ درصدی پپه؛ معامله‌گر میلیاردر: به زودی انفجار قیمت!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.