ارز دیجیتال 605 فارکس 174
ارزش بازار 2,311,365,181,215
حجم معاملات 176,962,357,081
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $59,262.95
تون تتر آلت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 8 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تتر با تون به دنبال گسترش پرداخت‌های همتا به همتای دلاری و طلا

تتر با تون به دنبال گسترش پرداخت‌های همتا به همتای دلاری و طلا

شبکه تون (TON) اخیراً با کمک تشویق‌هایی برای جذب کاربران تلگرام، رشد سریعی را تجربه کرده است. تتر اعلام کرد که هدف آن تقویت توکن‌های USDT و XAUT در تون برای پرداخت‌های همتا به همتا با هدف قرار دادن ۹۰۰ میلیون کاربر تلگرام است. شبکه TON توسط تلگرام راه‌اندازی شد، اما پس از نگرانی‌های نظارتی از آن جدا شد.

تتر، شرکت پشت استیبل کوین USDT با ارزش بازار ۱۰۸ میلیارد دلاری، اعلام کرد که استیبل کوین وابسته به دلار و همتای پشتیبانی‌شده با طلای خود XAUT را به‌طور طبیعی در The Open Network (TON) گسترش می‌دهد، یک بلاکچین مجاور برنامه پیام‌رسان تلگرام. صفحه شفافیت تتر امروز زودتر نشان داد که ۱۰ میلیون دلار USDT در بلاکچین TON مجوز صادر شده است که ۳ میلیون دلار آن در حال حاضر صادر شده است.

طبق بیانیه‌ای که در جریان کنفرانس دوبی ۲۰۴۹ منتشر شد، تتر با این حرکت قصد دارد USDT و XAUT را برای «پرداخت‌های بدون مرز، همتا به همتا» در بین نزدیک به ۹۰۰ میلیون کاربر تلگرام تقویت کند. این توسعه همچنین به اکوسیستم TON که به سرعت در حال رشد است، سود می‌رساند، جایی که کاربران می‌توانند از استیبل کوین‌ها در برنامه‌های غیرمتمرکز مالی (DeFi) استفاده کنند.

پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر در این بیانیه گفت: «راه اندازی USDT و XAUT در TON امکان انتقال ارزش بدون درز را فراهم می کند، فعالیت و نقدینگی را افزایش می دهد و در عین حال به کاربران تجربه مالی مشابه با موارد موجود در سیستم مالی سنتی ارائه می دهد.» «این مأموریت ما را برای تقویت زیرساخت مالی باز در سراسر فضای بلاکچین پیش می‌برد.»

شبکه باز یک شبکه غیرمتمرکز لایه ۱ است که توسط تلگرام آغاز شده است اما از زمانی که این شرکت به دلیل نگرانی‌های نظارتی توسعه را رها کرد، به طور مستقل عمل کرده است. این اکوسیستم اخیراً با مشوق‌هایی برای ورود کاربران تلگرام، رشد سریعی را تجربه کرده است و تعداد آدرس‌های فعال ماهانه را از کمتر از ۱۰۰۰۰۰ شش ماه پیش به بیش از ۱.۷ میلیون نفر رسانده است، طبق داده‌های بلاکچینی که توسط Tonstat ارائه شده است. تلگرام همچنین اخیراً برای تبلیغات خود از یورو به توکن بومی شبکه، تون کوین (TON) روی آورده است.

همچنین بخوانید: تون: هاب Memelandia برای توسعه دهندگان میم کوین‌های

توکن TON طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ درصد افزایش یافته و قیمت آن در سال جاری سه برابر شده است و از ارزش بازار ۲۵ میلیارد دلاری برخوردار است.

در حالی که کیف پول رمزنگاری تلگرام از بلاکچین‌های مختلف برای سپرده و برداشت پشتیبانی می‌کند، حلیل میراخمد، مدیر ارشد عملیات والت در تلگرام، به کوین دسک گفت: «برای تشویق پذیرش تون، هزینه‌های معاملات به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد». او افزود: «در اکوسیستم فضای Ton فقط USDT در TON در دسترس است و تجربه کاربری را برای کسانی که در اکوسیستم TON سرمایه‌گذاری کرده‌اند ساده می‌کند.»

منبع: CoinDesk

همچنین بخوانید: رکوردشکنی TON: تون از کاردانو پیشی گرفت!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.