ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,421,356,942,192
حجم معاملات 126,824,397,939
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 17%
بیت کوین $63,041.34
تون ارز دیجیتال آلت کوین رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 23 زمان مطالعه: 2 دقیقه

تون: هاب Memelandia برای توسعه دهندگان میم کوین‌های

تون: هاب Memelandia برای توسعه دهندگان میم کوین‌های

تیم بلاکچین Open Network (TON) راه‌اندازی هاب Memelandia را برای توسعه‌دهندگان میم کوین اعلام کرد.

تیم TON توضیح داد که این پروژه بخشی از برنامه تشویقی آن‌ها است که برای حمایت و جلب توجه به میم کوین‌های جدید ایجاد شده است. هدف تیم TON ایجاد یک جامعه پایدار، وفادار و فعال است.

اعلامیه TON:

«این ابتکار به میم کوین‌هایی که اغلب توسط بازار ارزهای دیجیتال نادیده گرفته می‌شوند، کمک می‌کند تا به رسمیت شناخته شوند.»

 

همچنین بخوانید: رکوردشکنی TON: تون از کاردانو پیشی گرفت!

وب‌سایت Memelandia یک تابلوی امتیازات را به صورت لحظه‌ای نمایش می‌دهد. پروژه‌ها بر اساس شاخص‌های کلیدی مانند ارزش کل قفل‌شده (TVL)، تعداد دارندگان و معامله‌گران در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) و توزیع توکن‌های هدیه (ایردراپ) رتبه‌بندی می‌شوند. برای شرکت در این ابتکار، از کاربران دعوت می‌شود تا توکن میم خود را ایجاد کنند، پیش‌فروش یا ایردراپ را سازماندهی کنند و آن را در اکوسیستم TON، از جمله استفاده از مینی‌اپلیکیشن‌های تلگرام، تبلیغ کنند.

هفته گذشته، TON برای فعال‌ترین معامله‌گران میم کوین در پلتفرم‌های DeDust و Ston.fi، ایردراپی از توکن‌های تون کوین (TON) به ارزش تقریبی ۲.۱۹ دلار انجام داد. معامله‌گرانی که از ۴ مارس تا ۱۰ آوریل در DeDust و Ston.fi تراکنش انجام دادند، واجد شرایط دریافت توکن به عنوان بخشی از توزیع بودند. علاوه بر این، در ماه مارس، توسعه‌دهندگان TON توزیع ۳۰ میلیون توکن Toncoin برای مشارکت کاربران در پروژه‌های اکوسیستم را اعلام کردند. طبق گفته توسعه دهندگان، این برنامه برای گسترش پایگاه کاربران TON طراحی شده است.

منبع: Crypto.news

همچنین بخوانید: ادغام تلگرام با کیف پول خودگردان TON

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.