ارز دیجیتال 607 فارکس 174
ارزش بازار 2,383,657,443,802
حجم معاملات 139,980,694,982
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $61,648.30
بیت کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 8 زمان مطالعه: 3 دقیقه

آینده بیت کوین پس از هاوینگ؛ میم ها و ETF ها

آینده بیت کوین پس از هاوینگ؛ میم ها و ETF ها

با پیوستن یکی از بزرگترین داستان های موفقیت سال به جو سرنوشت ساز هاوینگ ۲۰۲۴، میم های بیت کوین همچنان در حال ظهور هستند.

بیت کوین (BTC) این هفته برخی از میم های کلاسیک را ارائه می دهد - و این فراتر از تاریخ هاوینگ «۴/۲۰» است. به لطف موفقیت صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) مبتنی بر بیت کوین، ناظران بازار از هاوینگی جشن می گیرند که "تقریباً خیلی عالی" بوده است.

یک هاوینگ بیت کوین پر از میم

ممکن است قیمت بیت کوین در این هاوینگ کاملاً ثابت باشد، اما زمان آن به برخی احساس می دهد که همه چیز قرار بوده همینطور باشد. اریک بالچوناس، تحلیلگر اختصاصی ETF در بلومبرگ اینتلیجنس، در پستی در X (توییتر سابق)، از یک تصادف جالب در روز هاوینگ رونمایی کرد. نه تنها این رویداد محوری در ۲۰ آوریل - «۴/۲۰»، به خودی خود یک تاریخ کلیدی برای میم است - بلکه بزرگترین صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین ایالات متحده ۶۹ روز ورود سرمایه مستقیم را تضمین کرد.

بالچوناس خلاصه کرد: «کمی بیش از حد عالی است.»

از زمان رسیدن به اوج در مارس، حجم ورودی وجوه به ETF های بیت کوین به طور قابل توجهی کاهش یافته است. با وجود این، صندوق اعتماد بیت کوین iShares (IBIT) متعلق به بلک راک، که بزرگترین ETF از نظر دارایی تحت مدیریت است، هنوز یک روز خروج سرمایه را تجربه نکرده است.

آخرین داده‌های مربوط به جریان‌های ETF، از جمله داده‌های فارساید، یک شرکت سرمایه‌گذاری مستقر در بریتانیا، در عین حال نشان می‌دهد که حرکت سرمایه به طور آزمایشی در اواخر هفته گذشته در حال بازگشت است. در ۱۹ آوریل، IBIT کمی کمتر از ۳۰ میلیون دلار جذب کرد، در حالی که دومین ETF بزرگ که توسط «فیدلیتی اینوستمنتز» اداره می‌شود، نزدیک به ۵۵ میلیون دلار را مدیریت کرد. خروج سرمایه از گری اسکیل بیت کوین تراست (GBTC)، که خود موضوع بحث داغ است، در آن روز با ۴۵.۸ میلیون دلار متوسط بود.

عملکرد ETF بیت کوین نظرات را از هم جدا می‌کند

از سوی دیگر، گزارش‌های اخیر 13F منجر به نگرانی‌هایی شده است که ETF های بیت کوین نتوانسته‌اند به جریان اصلی بازار نفوذ کنند. جیم بیانکو، خالق شرکت تحقیقات کلان بیانکو ریسرچ، در بحث در مورد داده‌های تخصیص سه ماهه اول، آن را «مایوس‌کننده» توصیف کرد. او در یک رشته X درباره سودهای تحقق نیافته سرمایه گذاران ETF در مقابل قیمت فعلی BTC اضافه کرد: «سودهای تحقق نیافته به سرعت در حال کاهش هستند.»

همچنین بخوانید: رقابت برای استخراج بلاک هاوینگ؛ ۲.۴ میلیون دلار برای بلاک ۸۴۰ هزار!

بالچوناس در مقابل این موضوع پیشنهاد کرد که مدیران دارایی با این محصولات مانند «سس تند» رفتار کنند.

او در یک رشته X نوشت: «IBIT اکنون حدود ۶۰ دارنده گزارش شده دارد، اما آنها تنها ۰.۴ درصد از کل سهام را تشکیل می دهند».

«نشان می دهد که بیشتر گاز گرفتن ها، گاز گرفتن های کوچک هستند، اما ماهی های زیادی وجود دارند. این با تعداد بالای معاملات روزانه و تز ما مطابقت دارد که این به عنوان سس تند برای افراد ۶۰/۴۰ استفاده خواهد شد، فقط کمی اضافه می شود.»

منبع: CoinTelegraph

همچنین بخوانید: رویداد هاوینگ چهارم بیت کوین؛ پاداش استخراج نصف شد!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.