counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,449,649,012,489
حجم معاملات 129,171,572,353
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,843.64
آلت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 59 زمان مطالعه: 3 دقیقه

توکن «مادر» پس از اعلامیه ایگی آزالیا ۲۷٪ افزایش یافت!

توکن «مادر» پس از اعلامیه ایگی آزالیا ۲۷٪ افزایش یافت!

ایگی آزالیا و پروژه ارز دیجیتال او، توکن مادر ایگی (MOTHER)، به دلیل محبوبیت سریع و افزایش بیش از ۱۴۰ درصدی در اولین هفته معاملات، توجه قابل توجهی را در صنعت کریپتو به خود جلب کرد.

کانال تلگرام مارکت فلو

با این حال، این توکن پس از افزایش اولیه، اصلاح قیمت قابل توجهی را تجربه کرد که منجر به کاهش قیمت از بالاترین رقم ثبت شده ۰.۲۴۹۰ دلار در تاریخ ۶ ژوئن شد. قیمت این توکن در روز جمعه پس از رسیدن به بالاترین سطح خود، تا ۰.۱۱۵۵ دلار کاهش یافت.

ایگی آزالیا در یک پست اخیر در شبکه های اجتماعی در روز یکشنبه، از برنامه های خود برای احیای یک شرکت مخابراتی که به صورت مشترک تأسیس کرده است، رونمایی کرد. این خبر باعث افزایش ۲۷ درصدی قیمت توکن MOTHER شد و به طور بالقوه نشان دهنده ادامه روند صعودی اخیر است.

توکن‌های «مادر ایگی» برای خرید گوشی پذیرفته می‌شوند

ایگی آزالیا در پست شبکه های اجتماعی خود، از برنامه هایی برای احیای یک شرکت مخابراتی که به صورت مشترک تأسیس کرده است، رونمایی کرد که به دارندگان توکن‌های MOTHER و سولانا (SOL) این امکان را می‌دهد تا از توکن‌های خود برای خرید گوشی یا بسته‌های ماهانه تلفن همراه استفاده کنند.

آزالیا همچنین اعلام کرد که شرکت فناوری «اسفیر لبز» زیرساخت پرداخت برای این تراکنش ها را مدیریت خواهد کرد، در حالی که شرکت «آنریل موبایل» خدمات تلفن همراه را ارائه خواهد داد. آزالیا اشاره کرد که کاربران به مجموعه‌ای از گوشی‌ها برای خرید دسترسی خواهند داشت. او همچنین فاش کرد که این شرکت در اواخر همین هفته یک کمپین تبلیغاتی و یک راه اندازی خواهد داشت. آزالیا همچنین گفت:

کمپین راه اندازی و تبلیغات و غیره، همگی در طول هفته آغاز و ادامه خواهند داشت، بنابراین من بیشتر از آنها را پست خواهم کرد. اما فراموش نکنید که این فقط یک مأموریت جانبی راحت برای من است و نه چشم انداز اصلی من برای آنچه مادر را هدایت می‌کند.

از تهدید کلاهبرداری به چشم انداز کریپتو

طبق گزارشی از مجله «فورچیون»، راه‌اندازی توکن مادر ایگی تصادفی و استراتژیک بود. آزالیا پس از کشف یک کلاهبردار در تلگرام که از نام او برای راه‌اندازی یک میم کوین استفاده می‌کرد، اقدام کرد. او برای مبارزه با این فعالیت فریبکارانه، توکن خود را در مدت زمان کوتاه‌تری راه‌اندازی کرد.

همچنین بخوانید: برندگان و بازندگان ارز دیجیتال در هفته‌ای که گذشت

طبق گزارش، ایگی آزالیا از سال ۲۰۲۰ صنعت کریپتو را زیر نظر داشته و پتانسیل توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و پروژه‌های هنری Web۳ را تشخیص داده است. میم کوین ها با او به دلیل همسوئی با آشنایی او با محتوای ویروسی و میم ها در طول دوران حرفه ای او طنین انداز شدند.

ایگی آزالیا برخلاف نگرش منفی پیرامون سکه‌های حمایت‌شده توسط افراد مشهور، بر قصد خود برای ایجاد کاربرد بلندمدت برای توکن MOTHER تأکید کرد. این خواننده استرالیایی «هیاهوی افراد مشهور» را فرصتی برای ورود صنعت خرده فروشی به بلاکچین سولانا می‌داند.

آزالیا علاوه بر ادغام با استارتاپ ارائه دهنده خدمات تلفن همراه خود، قصد دارد توکن‌های MOTHER را به عنوان پلتفرمی برای هدیه دادن و تامین مالی جمعی ادغام کند. در نهایت، هدف او تبدیل مادر ایگی به یک استیبل کوین است که آن را «مقدس ترین» دستاوردها می داند.

توکن MOTHER در حال حاضر با قیمت ۰.۱۸۹۷ دلار معامله می‌شود که نشان دهنده کاهش ۲۰ درصدی نسبت به سطوح رکورد آن است. این توکن در ۲۴ ساعت گذشته شاهد حجم معاملات ۲۵ درصدی بوده است که نشان دهنده فعالیت مداوم بازار و علاقه سرمایه گذاران است.

همچنین بخوانید: سود ۲.۴ میلیون دلاری با ۱۲ میم‌کوین!

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.