ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,501,557,293,648
حجم معاملات 88,620,197,242
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $66,679.15
هوش مصنوعی
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 26 زمان مطالعه: 3 دقیقه

سه فرصت سرمایه‌گذاری جدید در حوزه‌ی رمزنگاری برای سال ۲۰۲۴

سه فرصت سرمایه‌گذاری جدید در حوزه‌ی رمزنگاری برای سال ۲۰۲۴

در ویدیوی اخیر از کانال یوتیوب Crypto Banter، در خصوص سه بخش اصلی ارزهای دیجیتال توضیح می‌دهد که می‌توانند نیروهای محرک چرخه بازار بعدی باشند. به گفته او، این بخش‌ها باید پایه و اساس سبد سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال را تشکیل دهند.

نکات کلیدی:

  • کارشناس بخش‌های کلیدی، ارزهای دیجیتال را برای چرخه بعدی بازار معرفی می‌کند: سفته‌بازی، دارایی‌های دنیای واقعی و زیرساخت‌های هوش مصنوعی.
  • پیش‌بینی می‌شود که توکن‌سازی دارایی‌های واقعی از 0.6 تریلیون دلار به 16 تریلیون دلار افزایش یابد.
  • سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های هوش مصنوعی (AI) توصیه می‌شود زیرا بلاکچین و هوش مصنوعی در حال همگرایی هستند.

او در ابتدا، بر جذابیت پایدار حدس و گمان در فضای رمزنگاری تاکید کرد. به گفته این تحلیلگر، صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) یکی از محورهای اصلی رشد برای این حوزه هستند.

علاوه بر این، او دارایی‌های واقعی را به عنوان دومین بخش برای بررسی و سودآوری قابل توجه پس از سال ۲۰۲۴ معرفی کرد. او اشاره کرد که بخش DeFi به دلیل افزایش نرخ های بهره جهانی با چالش هایی روبرو است که انگیزه های سهام در مزارع بازدهی DeFi را کاهش می دهد.

با این حال، او به توکن سازی دارایی‌های دنیای واقعی به عنوان یک پیشرفت اشاره کرد. به نقل از داده‌های Boston Consulting Group، او پتانسیل رشد قابل ملاحظه‌ای برای حوزه‌ی توکن‌سازی دارایی‌های واقعی پیش‌بینی کرد و رشد این بخش را تا سال ۲۰۳۰ از ۰.۶ تریلیون دلار به ۱۶ تریلیون دلار پیش‌بینی کرد.

علاوه بر این، سرمایه‌گذاری روی پروتکل‌های دارایی در دنیای واقعی یا بلاک چین‌های لایه یک و لایه دو را پیشنهاد کرد که احتمالاً به هاب دارایی‌های توکن‌شده تبدیل می‌شوند. او ادعا کرد که در حالی که زیربخش دوم از نظر پاداش با مزایای کمتر ممکن است، زیربخش اول با احتمال موفقیت بالاتری ریسک بیشتری دارد.

همچنین بخوانید: تشکیل تیم انرژی هسته‌ای برای پشتیبانی از هوش مصنوعی توسط مایکروسافت

پروتکل‌های خاص در این بخش عبارتند از Frax که به خاطر قابلیت‌های V3 و وام‌دهی‌اش معروف است. او همچنین به Maker DAO اشاره کرد که بیش از ۶۰۰ میلیون دلار ارزش خزانه را با آوردن سود خزانه داری به بلاک چین به دست آورده است.

در نهایت، در مورد همگرایی دو اختراع فناوری مهم یعنی هوش مصنوعی (AI) و تکنولوژی بلاکچین صحبت کرد. او سرمایه‌گذاری به سمت زیرساخت‌های هوش مصنوعی را توصیه کرد. پروژه‌هایی مانند Render که توانایی غیرمتمرکزی‌سازی قدرت GPU را دارند، به عنوان مشارکت‌کنندگان ارزشمندی در این بخش نام برده شدند.

علاوه بر این، بر اهمیت رزرو بودجه برای پروژه‌های جدید و منتشر نشده هوش مصنوعی تأکید کرد. او به استفاده از استیبل کوین ها برای میانگین هزینه دلار (DCA) در پروژه ها در زمان ظهور اشاره کرد.

همچنین بخوانید: همکاری آمازون و آنتروپیک برای پیشبرد هوش مصنوعی مولد

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.