ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,935,417,321,400
حجم معاملات 83,896,277,942
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,039.71
آلت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 18 زمان مطالعه: 4 دقیقه

پنج آلت‌کوین برتر که از سقوط بازار سربلند بیرون آمدند!

پنج آلت‌کوین برتر که از سقوط بازار سربلند بیرون آمدند!

کشف کنید که چگونه آلتکوین‌هایی مانند لایو کیپر، نات کوین، استکس، تون کوین و اینجکتیو پس از سقوط اخیر بازار ارزهای دیجیتال، پیشگامان بازیابی هستند.

کانال تلگرام مارکت فلو

پس از سقوط اخیر بازار، بازار جهانی ارزهای دیجیتال به آرامی به سمت بهبودی در حال حرکت است. علی‌رغم مواجهه با موانع اساسی، بیت‌کوین و اتریوم همچنان در حال مبارزه هستند، در حالی که برخی از آلتکوین‌ها به طور شگفت‌انگیزی به رهبران تبدیل شده‌اند و انعطاف‌پذیری و جهش قوی را نشان می‌دهند. لایوکیپر (LPT)، نات کوین (NOT)، استکس (STX)، تون کوین (TON) و اینجکتیو (INJ) با وجود روند کلی بازار، عملکرد چشمگیری از خود نشان داده‌اند و از سایرین متمایز شده‌اند.

۱. لایوکیپر (LPT)

لایوکیپر (LPT) با بازگشت قابل توجهی همراه بوده است و در ۲۴ ساعت گذشته رشد قابل توجه ۱۶٫۶۲ درصدی و در هفته گذشته افزایش ثابت ۴٫۹۹ درصدی را نشان داده است. ارزش بازار لایوکیپر با قیمت ۲۴٫۴۴ دلار، با حجم معاملات ۱۴۰٫۳ میلیون دلاری در ۲۴ ساعت گذشته، به ۸۰۰٫۶۶ میلیون دلار افزایش یافته است.

حضور پررنگ LPT در بازار با عرضه در گردش ۵,۷۴۳,۹۸۴ توکن تأکید می‌شود. علاقه سرمایه‌گذاران به این پروتکل شبکه پخش ویدئو منجر به بهبود قابل توجه آن شده است و آن را به عنوان بهترین عملکرد در میان آلتکوین‌ها قرار داده است.

۲. نات کوین (NOT)

نات کوین (NOT) نیز به دلیل بهبود قابل توجه آن قابل توجه است. اگرچه اخیراً کاهش جزئی وجود داشته است، اما این توکن همچنان توانسته است تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰٫۶۴ درصد افزایش یابد، علی‌رغم کاهش ۱۷٫۹۶ درصدی در هفته گذشته.

نات کوین با قیمت ۰٫۰۱۸۰ دلار، ارزش بازار ۱٫۸۵ میلیارد دلاری و حجم معاملات قابل توجه ۱٫۲۶ میلیارد دلاری در ۲۴ ساعت گذشته دارد. جهش قابل توجه این توکن، با وجود داشتن ۷۰,۰۰۰,۶۸۱,۶۶۱ NOT در گردش، نشان دهنده قدرت آن و اعتماد بازار به چشم اندازهای آتی آن است.

۳. استکس (STX)

استکس (STX) عملکردی تا حدودی متفاوت داشته است، با افزایش اندک ۷٫۴۶ درصدی در روز گذشته و رشد ۲٫۴۳ درصدی در هفته گذشته. Stacks با قیمت ۲٫۳۲ دلار معامله می شود که ارزش کل بازار آن را ۳٫۴ میلیارد دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن را ۷۸۰ هزار دلار می کند.

حتی با کاهش جزئی، استکس همچنان با نشان دادن عرضه در گردش ۱۲۴,۹۰۳,۹۷۹ STX، اعتماد سرمایه‌گذاران را حفظ می‌کند. تأکید شبکه بر ادغام قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز در بیت‌کوین ممکن است به بازگشت جزئی آن کمک کرده باشد.

همچنین بخوانید: توکن «مادر» پس از اعلامیه ایگی آزالیا ۲۷٪ افزایش یافت!

۴. تون کوین (TON)

TON به دلیل جهش قوی خود به این لیست اضافه شده است. قیمت تون کوین که در روز گذشته ۶٫۹۶ درصد افزایش یافته و در هفته گذشته ۳٫۷۸ درصد افزایش یافته است، جایگاه محکم آن در بازار را نشان می دهد. ارزش بازار با کمک حجم معاملات ۵۱۲٫۲ میلیون دلاری در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۸٫۴۷ میلیارد دلار رسیده است.

حضور قابل توجه ۶۷,۵۰۰,۳۸۶ TON در بازار با عرضه در گردش آن که ناشی از ارتباط آن با شبکه باز تلگرام است، ترکیبی ویژه از امنیت و مقیاس‌پذیری را ارائه می‌دهد.

۵. اینجکتیو (INJ)

اینجکتیو (INJ) امروز لیست ارزهای دیجیتال با عملکرد بالا را تکمیل می کند. این توکن در روز گذشته با رشد ۶٫۴۴ درصدی و در هفته گذشته با جهش قابل توجه ۱۵٫۶۹ درصدی همراه بوده است.

ارزش بازار اینجکتیو با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۳۳۷٫۱۶ میلیارد دلار در حالی که قیمت آن روی ۳۰٫۲۶ دلار تعیین شده است، ۲٫۸۳ میلیارد دلار است. این پلتفرم معاملات مشتقات غیرمتمرکز با داشتن ۱۱,۱۰۰,۹۰۴ INJ در گردش، پیشرفت چشمگیری در بازار نشان می دهد و پتانسیل خود را برای توسعه مداوم برجسته می کند.

نتیجه گیری

با وجود بهبود تدریجی کل بازار ارزهای دیجیتال، این آلتکوین ها مقاومت و جهش چشمگیری از خود نشان داده اند. لایوکیپر، نات کوین، استکس، تون کوین و اینجکتیو (INJ) امکان بهبودهای قابل توجه در صنعت ارزهای دیجیتال را نشان می دهند و به سرمایه گذارانی که در بازار پر نوسان ارزهای دیجیتال حرکت می کنند، امیدواری کمی می دهند. با تثبیت بیشتر بازار، این ارزهای دیجیتال جایگزین می توانند به دوره جدیدی از رشد و نوآوری در صنعت ارزهای دیجیتال منجر شوند.

همچنین بخوانید: برندگان و بازندگان ارز دیجیتال در هفته‌ای که گذشت

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.