ارز دیجیتال 605 فارکس 174
ارزش بازار 2,215,882,347,603
حجم معاملات 202,122,398,181
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $63,368.78
تحلیل بازار تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 11 زمان مطالعه: 3 دقیقه

۵ ارز دیجیتال داغ هفته برای سرمایه گذاری

۵ ارز دیجیتال داغ هفته برای سرمایه گذاری

هفته گذشته، بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش قابل توجهی بود که توسط بیت کوین (BTC) رهبری شد و به آلت کوین ها نیز کمک کرد تا دوباره حرکت کنند. همچنین، معاملات بسیار مورد انتظار ETF اتریوم هفته گذشته آغاز شد. اظهارات مثبت اخیر دونالد ترامپ در مورد بیت کوین که دیروز در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ انجام شد، به احساسات مثبت بازار افزود.

کانال تلگرام مارکت فلو

در اینجا ۵ ارز دیجیتال برتر برای توجه در این هفته آورده شده است:

جسمی کوین (JASMY)

نمودار تحلیل تکنیکال جسمی کوین

جسمی کوین (JASMY) در هفته گذشته بیش از ۸ درصد افزایش یافت که آن را به سطح مقاومت فعلی ۰.۰.۳۲ دلار رساند. شکست موفقیت آمیز از اینجا JASMY را به ۰.۰۰۴۴ دلار می رساند که تقریباً ۱۴ درصد افزایش از اینجا خواهد بود.

لیر زیرو (ZRO)

نمودار تحلیل تکنیکال لیر زیرو

لیر زیرو (ZRO) در الگوی کانال صعودی معامله شده است و هر دو بار قبلی که از خط حمایت عقب نشینی کرده است. در حال حاضر توکن ZRO دقیقاً در همان سطح حمایت با قیمت ۴.۴۹ دلار در حال معامله است و یک بازگشت موفقیت آمیز از اینجا ZRO را به احتمال ۶.۰ دلار با افزایش +۳۵٪ از اینجا خواهد برد.

دوج کوین (DOGE)

نمودار تحلیل تکنیکال دوج کوین

دوج کوین الگوی مثلث نزولی تشکیل داده و هفته گذشته در سطح قیمتی ۰.۱۲۵۵ دلار از آن خارج شده و مجددا آزمایش شده است. اگر گاوها بتوانند شروع به رالی کنند، می توانیم انتظار افزایش تقریباً ۲۵ درصدی در روزهای آینده در دوج کوین داشته باشیم.

بیت کوین کش (BCH)

نمودار تحلیل تکنیکال بیت کوین کش

همچنین بخوانید: تحلیل هفتگی؛ بیت کوین، ریپل و صرافی وزیر ایکس

توکن بیت کوین کش (BCH) صعودی به نظر می رسد و در حال حاضر برای شکستن یک سطح مقاومت مهم در حال معامله است. اگر بتواند از مرز قیمتی ۴۰۷.۰ دلار عبور کند، می توانیم انتظار افزایش بیشتر در توکن BCH داشته باشیم. از نظر سناریوی نزولی قیمت می تواند به ۳۷۰.۰ دلار کاهش یابد.

پیت نتورک (PYTH)

نمودار تحلیل تکنیکال پیت نتورک

شبکه پیت (PYTH) در الگوی کانال نزولی معامله می شد و پس از شکستن در سطح قیمت ۰.۳۵ دلار در نهایت شروع به نشان دادن صعودی کرد. در حال حاضر، توکن PYTH با قیمت ۰.۳۹ دلار در حال معامله است و می توانیم انتظار ۰.۴۷ دلار را در روزهای آینده داشته باشیم.

همچنین چشم به جوپیتر داشته باشید (JUP):

نمودار تحلیل تکنیکال جوپیتر

جوپیتر (JUP) پس از عقب نشینی از آزمایش در سطح ۰.۹۱ دلار، در ۷ روز گذشته رشد ۸.۵ درصدی داشته است. در حال حاضر، با قیمت ۱.۱۲ دلار در حال معامله است و باید سطح مقاومت ۱.۱۷ دلار را بشکند. اگر بتواند از اینجا خارج شود، می توانیم بازده بیشتری در مشتری در این هفته ببینیم.

این ارزهای دیجیتال را زیر نظر داشته باشید زیرا آنها پتانسیل عملکرد خوب در روزهای آینده را دارند. معامله خوبی داشته باشید!

همچنین بخوانید: انفجار حجم معاملات BNB؛ پیروزی حقوقی، محرک رشد ۶۰۰۰ درصدی

منبع: کوینز پروب
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.