ارز دیجیتال 605 فارکس 174
ارزش بازار 2,418,056,392,712
حجم معاملات 141,825,088,924
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $62,841.23
میم کوین آلت کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 13 زمان مطالعه: 3 دقیقه

برترین میم کوین ها برای خرید بعد از هاوینگ برای جهش ۱۰ برابری

برترین میم کوین ها برای خرید بعد از هاوینگ برای جهش ۱۰ برابری

با افزایش تقاضا برای آلتکوین های کم ارزش، میم کوین ها به لیست خرید ضروری سرمایه گذاران خرده فروشی تبدیل شده اند. علاوه بر این، میم کوین ها که به پمپ های قیمتی تند و تیز و عظیم شهرت دارند، به گزینه ای برای دستیابی به بازدهی هنگفت در صنعت کریپتو تبدیل شده اند.

در دریای چنین آلتکوین های مبتنی بر جامعه و هیجان، برخی از آنها با پتانسیل بالاتر برای افزایش قیمت، راه اندازی قوی تری را نشان می دهند. برای دستیابی به حداکثر سود، کوین پدیا لیستی از بهترین میم کوین ها با پتانسیل بالا برای جهش عظیم در سال جاری پس از هاوینگ بیت کوین را برای شما به ارمغان می آورد.

اسلرف (SLERF)

علی‌رغم اصلاح گسترده‌ای که در نمودار ۴ ساعته دیده می‌شود، اسلرف با تثبیت روند نزولی، احتمال معکوس شدن بالایی را نشان می‌دهد. با تغییر در احساسات بنیادی، قیمت اکشن میم کوین الگوی سر و شانه معکوس را نشان می دهد. به طور کلی، الگوی سر و شانه معکوس با تشکیل خط گردن به عنوان الگوی معکوس شدن روند عمل می کند. خط گردن در این مورد ۰.۴۵ دلار است و خروج از این سطح باعث ایجاد یک روند صعودی جدید برای اسلرف خواهد شد.

اگر خریداران بتوانند با پس گرفتن سد روانی ۰.۵۰ دلاری، روند صعودی را کنترل کنند، روند صعودی به راحتی می تواند به سطح ۱ دلاری برسد. فراتر از این، احتمال روند صعودی مبتنی بر هیجان می تواند در سال ۲۰۲۴ به سطح ۵ دلاری برسد.

کتاب میم (BOME)

در نمودار قیمت ۴ ساعته، روند قیمتی BOME با طولانی شدن روند نزولی و نزدیک شدن به سطح حمایتی ۰.۰۰۷۲۳۳ دلاری، یک مثلث نزولی تشکیل می دهد. با شکل گیری یک خط روند مقاومتی محکم، خریداران با شکست های متعدد برای به دست آوردن دوباره روند صعودی مواجه می شوند. با این حال، با نزدیک شدن میم کوین به سطح حمایتی قوی و واگرایی صعودی RSI، شانس معکوس شدن قوی است. با احتمال شکست بالا پس از معکوس شدن با قدرت بالا، حاشیه نشینان می توانند این را به عنوان یک فرصت ورود عالی در نظر بگیرند.

رالی شکست می تواند روند صعودی را به قله قبلی ۰.۰۲۴ دلاری با احتمال رسیدن به ۰.۲۰ دلار تا پایان سال ۲۰۲۴ هدایت کند.

میم کوین با تم سگ: بونک (BONK)

به دنبال رالی بهبود چشمگیر، اصلاح گسترده بازار منجر به الگوی گوه نزولی در BONK می شود. با این حال، با یک شکست صعودی، میم کوین پتانسیل صعودی بالایی را برای افزایش عظیم در هفته های آینده به ارمغان می آورد. با یک الگوی معکوس کف گرد برای جلوگیری از سقوط زیر سطح روانی ۰.۰۰۰۰۱ دلاری، میم کوین بر عرضه در خط روند مقاومت بالایی غلبه می کند. همانطور که سیگنال شکست برای معامله گران حاشیه ای عمل می کند، همچنین نشان دهنده معکوس شدن روند است.

همچنین بخوانید: شیبا اینو مشکل شیباریوم را رفع کرد، آیا صعود در پیش است؟

در کوتاه مدت، روند صعودی در BONK می تواند به سطح ۰.۰۰۰۰۵۰ دلاری برسد. با خوش بینی، خریداران می توانند سطح ۰.۰۰۰۱۰ دلاری را بشکنند.

میم کوین با تم گربه: میو (MEW)

به عنوان یکی از معدود کوین های برتر با تم گربه، توکن MEW پتانسیل معکوس شدن بالایی را برای پایان دادن به فاز عقب نشینی در حال حرکت نشان می دهد. در نمودار ۴ ساعته، قیمت MEW یک سطح حمایتی قوی در ۰.۰۰۴۵۲۹ دلار نشان می دهد و نوید یک رالی شکست را می دهد. با در نظر گرفتن وقوع شکست، میم کوین روند نزولی را به پایان رسانده و سیگنالی برای خرید به صدا در خواهد آورد.

حرکت صعودی ناشی از شکست می تواند روند صعودی را برای رسیدن به سطح بالقوه ۰.۰۱۰ دلاری در سال ۲۰۲۴ تقویت کند.

منبع: CoinPedia

همچنین بخوانید: رشد قیمت شیبا با افزایش ۱.۴ میلیون هولدر

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.