ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,527,374,180,860
حجم معاملات 117,174,861,412
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $67,156.79
رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 34 زمان مطالعه: 2 دقیقه

به دست آوردن جایزه دو و نیم میلیون دلاری فعالان کریپتو پس از کمپین فلوردائو

به دست آوردن جایزه دو و نیم میلیون دلاری فعالان کریپتو پس از کمپین فلوردائو

گروه کریپتوی متمرکز FloorDAO که تمرکز آن بر ارائه محصولات مرتبط با NFT-Fi است، در هفته‌ای اخیر به دو موجودیت جداگانه تقسیم شد تا از سرمایه‌گذاران فعالی که سهم مهمی از توکن‌های حاکمیتی این پروژه را جمع آوری کرده بودند، خود را جدا کند.

فلوردائو که به دنبال ساخت محصولاتی برای «NFT-Fi» است، اخیراً بیش از ۲.۵ میلیون دلار از خزانه خود را - در توکن‌های رمزنگاری و NFT - به گروهی به نام FloorkDAO که توسط سرمایه‌گذاران فعال کنترل می‌شد، ارسال کرده است. سرمایه‌گذاران به سرعت این مبلغ را میان خود تقسیم کردند و ارزش هر توکن FLOOR را به نزدیکی ۵ دلار تخمین زدند که از ۱.۸۹ دلار در آغاز سال افزایش یافته است. توکن‌های باقی‌مانده فعالان FLOOR در حال حاضر به ارزش حدود ۳.۸۸ دلار معامله می‌شوند که نشان‌دهنده‌ی ارزش برای آن سرمایه‌گذارانی است که تصمیم به خروج از FloorDAO نگرفته‌اند و به جای آن سهام خود را حفظ کرده‌اند.

این قسمت نشان‌دهنده آخرین نمونه از سرمایه‌گذاران فعال رمزارز است که کمپین‌هایی را برای هدف قرار دادن سازمان‌های به اصطلاح مستقل غیرمتمرکز یا DAO ها راه‌اندازی می‌کنند، که شروع به مقابله با آنچه ممکن است شکل بدوی شرکت‌های مبتنی بر بلاک چین باشد. جایزه این است که این DAO ها اغلب دارای خزانه های قابل توجهی هستند که از درآمد حاصل از فروش توکن و منابع دیگر پر شده است. سرمایه‌گذاران فعال تلاش می‌کنند تا توکن‌های حاکمیتی را با قیمتی کمتر از ارزش تخمینی دارایی‌های DAO خریداری کنند و سپس پروژه هدف را برای خرید موثر آنها با قیمتی بهتر تحت فشار قرار دهند.

این امکان وجود دارد چرا که بسیاری از DAOها توکن‌های صادر شده را به عنوان توکن‌های حاکمیتی می‌پذیرند؛ هر چه بیشتر توکن‌های یک فرد باشد، حرف بیشتری در تصمیم‌گیری‌های DAO دارد. به عنوان اینکه بسیاری از صاحبان طولانی‌مدت در حکومت پروژه‌ها شرکت نمی‌کنند، سرمایه‌گذاران فعال می‌توانند به راحتی سهم مهمی را جمع آوری کنند.

همچنین بخوانید: رد ادعای شکست ارتقاء هیدرا کاردانو توسط چارلز هاسکینسون

در FloorDAO، سهام آن‌ها به اندازه‌ای بزرگ شده بود که فداکارترین دارندگان این پروژه احساس می‌کردند که انجام هر کاری اساسی غیرممکن می‌شود.

همچنین بخوانید: قرارگیری ریپل در فهرست ۱۰۰ شرکت فین‌تک سال ۲۰۲۳

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.