ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,320,154,349,697
حجم معاملات 138,499,534,434
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,934.66
اتریوم تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 13 زمان مطالعه: 3 دقیقه

آیا اتریوم به روند نزولی خود پایان می‌دهد؟

آیا اتریوم به روند نزولی خود پایان می‌دهد؟

قیمت اتریوم با شکست سطح حمایتی ۳۳۲۰ دلار، روند نزولی خود را ادامه داد. اتریوم با آزمایش سطح حمایتی ۳۲۴۰ دلار، اکنون به دنبال افزایش مناسب به بالای سطح مقاومتی ۳۳۸۰ دلار است.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • قیمت اتریوم با کاهش بیشتر، سطح حمایتی ۳۲۴۰ دلار را آزمایش کرد.
  • در حال حاضر، قیمت پایین‌تر از ۳۴۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در حال معامله است.
  • یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۳۴۴۰ دلار در نمودار ساعتی ETH/USD (داده‌ها از طریق صرافی کراکن) در حال شکل‌گیری است.
  • این جفت ارز ممکن است تلاش کند تا افزایش قابل قبولی را بالاتر از سطوح مقاومتی ۳۳۸۰ و ۳۴۰۰ دلار داشته باشد.

قیمت اتریوم مقاومت خود را پیدا کرد

قیمت اتریوم برای شروع یک افزایش جدید بالاتر از سطح ۳۵۰۰ دلار با مشکل مواجه شد. اتریوم مسیر نزولی بیت کوین را دنبال کرد و قیمت به زیر ۳۳۵۰ دلار کاهش یافت. فروشندگان قیمت را به زیر سطح حمایتی ۳۳۲۰ دلار سوق دادند. یک کف در ۳۲۳۰ دلار شکل گرفت و اکنون قیمت در حال اصلاح ضررها است. یک حرکت صعودی جزئی بالاتر از سطوح ۳۳۰۰ و ۳۳۲۰ دلار وجود داشت. قیمت از سطح اصلاحی فیبوناچی ۲۳.۶٪ از کاهش اخیر از بالاترین قیمت ۳۵۱۷ دلار به پایین‌ترین قیمت ۳۲۳۰ دلار عبور کرد.

اتریوم هنوز هم پایین‌تر از ۳۴۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در حال معامله است. در جهت صعودی، قیمت ممکن است با مقاومت نزدیک به سطح ۳۳۷۵ دلار یا سطح اصلاحی فیبوناچی ۵۰٪ از کاهش اخیر از بالاترین قیمت ۳۵۱۷ دلار به پایین‌ترین قیمت ۳۲۳۰ دلار مواجه شود. اولین مقاومت اصلی در نزدیکی سطح ۳۴۵۰ دلار قرار دارد. همچنین یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۳۴۴۰ دلار در نمودار ساعتی ETH/USD در حال شکل‌گیری است.

نمودار تحلیل تکنیکال اتریوم

همچنین بخوانید: هشدار تحلیلگر؛ قیمت اتریوم ممکن است ۳۰٪ سقوط کند!

مقاومت اصلی در ۳۵۴۰ دلار قرار دارد. شکستن صعودی بالاتر از مقاومت ۳۵۴۰ دلار ممکن است قیمت را به سمت بالا سوق دهد. مقاومت کلیدی بعدی در ۳۶۲۰ دلار قرار دارد که در صورت عبور از آن، قیمت ممکن است قدرت بیشتری پیدا کند و به سمت سطح ۳۶۵۰ دلار افزایش یابد. هر گونه افزایش بیشتر می‌تواند اتر را در روزهای آینده به سمت منطقه مقاومتی ۳۷۲۰ دلار سوق دهد.

کاهش مجدد در اتریوم؟

اگر اتریوم نتواند مقاومت ۳۴۵۰ دلار را بشکند، ممکن است روند نزولی دیگری را آغاز کند. حمایت اولیه در سمت نزولی نزدیک به ۳۳۲۵ دلار است. اولین حمایت اصلی در نزدیکی سطح ۳۲۴۰ دلار قرار دارد. حرکتی آشکار به زیر سطح حمایتی ۳۲۴۰ دلار ممکن است قیمت را به سمت ۳۲۰۰ دلار سوق دهد. هر گونه ضرر بیشتر ممکن است در کوتاه مدت قیمت را به سمت ۳۱۲۰ دلار برساند.

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی ساعتی – مکدی برای ETH/USD در حال از دست دادن حرکت در منطقه نزولی است.
  • RSI ساعتی – RSI برای ETH/USD اکنون بالاتر از سطح ۵۰ قرار دارد.
  • سطح حمایت اصلی – ۳۲۴۰ دلار
  • سطح مقاومت اصلی – ۳۴۵۰ دلار

همچنین بخوانید: تایید ETF های اتریوم توسط SEC تا دوم جولای

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.