ارز دیجیتال 607 فارکس 174
ارزش بازار 2,242,068,719,093
حجم معاملات 204,933,012,126
دامیننس
BTC: 52%
ETH: 17%
بیت کوین $57,169.27
بیت کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 4 زمان مطالعه: 4 دقیقه

تحلیلگر: پیش بینی بیت کوین ۴۵۵ هزار دلاری پس از هاوینگ!

تحلیلگر: پیش بینی بیت کوین ۴۵۵ هزار دلاری پس از هاوینگ!

در دنیای همیشه در حال تحول ارزهای دیجیتال، مارسل نوبلوخ که همچنین با نام کالین براون، یک متخصص ارزهای دیجیتال شناخته می شود، پیش بینی جسورانه ای برای بیت کوین ارائه کرده است و پیش بینی می کند که پس از رویداد هاوینگ بیت کوین (BTC) که قرار است این ماه اتفاق بیفتد، به ارتفاعات بی سابقه ای برسد.

بیت کوین برای رشد عظیم پس از هاوینگ آماده است

به گفته کالین براون، چهارمین هاوینگ پاداش استخراج بیت کوین در ۴۸ ساعت آینده رخ خواهد داد. این رویداد خروجی فعلی ۶.۲۵ بیت کوین در هر بلاک را به ۳.۱۲۵ بیت کوین در هر بلاک کاهش می دهد.

براون اشاره کرد که پس از آخرین هاوینگ، بیت کوین شاهد رشد بیش از ۷۰۰ درصدی بود و قیمت این دارایی رمزنگاری را به بالاترین سطح قبلی خود یعنی ۶۹۰۰۰ دلار رساند که در اوج چرخه گاوی ۲۰۲۱ به دست آمد. با توجه به تأثیر هاوینگ قبلی، کارشناس ارزهای دیجیتال پیش بینی کرده است که اگر بیت کوین این الگو را دنبال کند، این سکه به ۴۵۵۰۰۰ دلار خواهد رسید.

در این پست آمده بود:

تنها در عرض چهل و هشت ساعت، چهارمین هاوینگ پاداش استخراج بیت کوین رخ خواهد داد. این رویداد چهار ساله انتشار بیت کوین را به ازای هر بلاک از ۶.۲۵ بیت کوین فعلی به ۳.۱۲۵ بیت کوین کاهش می دهد. پس از آخرین هاوینگ، قیمت بیت کوین ۷۰۰ درصد افزایش یافت که اکنون ۴۵۵۰۰۰ دلار را به همراه خواهد داشت.

شایان ذکر است که از زمانی که ساتوشی ناکاموتو، توسعه دهنده مرموز بیت کوین، حدود ۱۵ سال پیش این سکه را معرفی کرد، هاوینگ در برنامه رمزنگاری شده است. رویداد امسال زمانی اتفاق می افتد که بلاک ۸۴۰۰۰۰ ایجاد شود، که ممکن است با کاهش عرضه، ارزش بیت کوین را افزایش دهد. به طور تاریخی، سه هاوینگ قبلی باعث شده است که قیمت دارایی دیجیتال به طور قابل توجهی افزایش یابد و سود قابل توجهی به دست آورد. داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط براون نشان می‌دهد که پس از اولین هاوینگ، بیت کوین شاهد افزایش ۹۳۶۰ درصدی بود و از ۱۲ دلار به حدود ۱۱۳۵ دلار رسید.

با این حال، رسیدن قیمت این دارایی رمزنگاری به رقم مذکور پس از هاوینگ تقریباً ۳۷۱ روز طول کشید. علاوه بر این، دومین هاوینگ که در سال ۲۰۱۶ رخ داد، قیمت بیت کوین را از ۶۵۰ دلار به ۱۹۶۴۰ دلار رساند که نشان دهنده افزایش بیش از ۲۹۲۰ درصدی است. در همین حال، آخرین مورد با ۷۰۰ درصد افزایش همراه بود و قیمت را از ۸۶۲۶ دلار به بالاترین سطح قبلی یعنی ۶۹۰۴۵ دلار رساند. در درجه اول، بیت کوین در دو چرخه قبلی بیش از ۵۰۰ روز طول کشید تا به رکوردهای جدید برسد.

همچنین بخوانید: موانع جدید برای سرمایه گذاری چینی‌ها در ETF بیت کوین هنگ کنگ

با توجه به روندهای گذشته، پیش بینی براون معقول و محتمل به نظر می رسد. در صورت تکرار هر یک از این روندها، ممکن است پیش بینی کارشناس رمزنگاری در سال آینده محقق شود.

وضعیت نزولی بیت کوین

کالین براون علی رغم اینکه بیت کوین نشانه هایی از ضعف را برای آزمایش مجدد بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۷۳۰۰۰ دلار نشان می دهد، همچنان خوشبین است. از زمان رسیدن به بالاترین سطح جدید خود در اواسط مارس، ارزش بیت کوین بیش از ۱۰ درصد کاهش یافته است.

امروز قیمت بیت کوین به شدت کاهش یافت و به حدود ۶۰۰۰۰ دلار رسید و به پایین ترین سطح خود از اواخر فوریه رسید. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت ۶۲۹۱۶ دلار معامله می شود که نسبت به هفته گذشته بیش از ۱۰ درصد کاهش یافته است. در حالی که حجم معاملات آن بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته است، ارزش بازار آن در روز گذشته کمی کمتر از ۰.۲۰ درصد کاهش یافته است.

منبع:‌ NewsBTC

همچنین بخوانید: نزولی شدن دوباره بیت کوین؛ نبرد برای حفظ سطح ۶۰ هزار دلار

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.