ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,434,095,552,397
حجم معاملات 131,603,376,083
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 17%
بیت کوین $63,459.08
بیت کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 13 زمان مطالعه: 3 دقیقه

نزولی شدن دوباره بیت کوین؛ نبرد برای حفظ سطح ۶۰ هزار دلار

نزولی شدن دوباره بیت کوین؛ نبرد برای حفظ سطح ۶۰ هزار دلار

قیمت بیت کوین روند نزولی دیگری را از محدوده ۶۷ هزار دلاری آغاز کرد. بیت کوین نشانه های نزولی نشان می دهد و ممکن است به زودی سطح حمایتی ۶۱ هزار دلاری را دوباره آزمایش کند. بیت کوین نتوانست سطح مقاومت ۶۷ هزار دلاری را بشکند. قیمت در حال حاضر پایین تر از ۶۵ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.

در تایم فریم ساعتی جفت BTC/USD شکستی زیر یک کانال صعودی با حمایت ۶۴۹۰۰ دلاری رخ داد. این جفت ارز دیجیتال می تواند روند نزولی خود را ادامه دهد مگر اینکه سطح مقاومت ۶۵ هزار دلاری را بشکند.

روند صعودی بیت کوین متوقف شد

قیمت بیت کوین تلاش کرد تا یک موج صعودی را بالاتر از سطح مقاومت ۶۵ هزار دلاری تجربه کند. BTC حتی بالاتر از ۶۶۲۰۰ دلار نیز صعود کرد، اما خرس ها (فروشندگان) در نزدیکی منطقه ۶۷ هزار دلار فعال بودند. یک سقف در ۶۶۸۹۸ دلار تشکیل شد و قیمت روند نزولی دیگری را آغاز کرد. حرکتی به پایین سطوح ۶۵ هزار دلار و ۶۴ هزار دلار وجود داشت. قیمت پایین تر از سطح فیبوی اصلاحی ۵۰ درصد از حرکت صعودی از کف چرخشی ۶۰۴۹۵ دلار به سقف ۶۶۸۹۸ دلار معامله شد.

در تایم فریم ساعتی جفت BTC/USD شکستی زیر یک کانال صعودی با حمایت ۶۴۹۰۰ دلاری رخ داد. بیت کوین اکنون در حال حاضر پایین تر از ۶۵ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. گاوها (خریداران) در حال حاضر از سطح فیبوی اصلاحی ۶۱.۸ درصد از حرکت صعودی از کف چرخشی ۶۰۴۹۵ دلار به سقف ۶۶۸۹۸ دلار در حدود ۶۳ هزار دلار محافظت می کنند.

نزدیکترین مقاومت در حدود سطح ۶۳۷۵۰ دلار است. اولین مقاومت اصلی می تواند ۶۴۷۰۰ دلار باشد. مقاومت بعدی اکنون در ۶۵ هزار دلار قرار دارد. در صورت حرکت صعودی واضح بالاتر از سطح مقاومت ۶۵ هزار دلاری، قیمت می تواند همچنان به سمت بالا حرکت کند. در این حالت، قیمت می تواند به سمت ۶۶۸۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته افزایش یابد.

همچنین بخوانید: افت بیت کوین به زیر ۶۲.۵ هزار دلار؛ تغییر شاخص تمایل به خنثی

مقاومت اصلی بعدی در نزدیکی منطقه ۶۷۲۰۰ دلار است. هر گونه افزایش بیشتر ممکن است در کوتاه مدت بیت کوین را به سمت منطقه مقاومت ۷۰ هزار دلاری سوق دهد.

ریزش بیشتر بیت کوین؟

اگر بیت کوین نتواند از سطح مقاومت ۶۵ هزار دلاری عبور کند، ممکن است روند نزولی دیگری را آغاز کند. نزدیکترین حمایت در روند نزولی در حدود سطح ۶۳ هزار دلار است. اولین حمایت اصلی ۶۲ هزار دلار است. در صورت بسته شدن قیمت پایین تر از ۶۲ هزار دلار، قیمت می تواند شروع به کاهش به سمت سطح ۶۱ هزار دلاری کند. هر گونه ریزش بیشتر ممکن است در کوتاه مدت قیمت را به سمت منطقه حمایتی ۶۰۵۰۰ دلاری سوق دهد.

اندیکاتورهای تکنیکال

  • مکدی ساعتی (MACD) - مکدی در حال حاضر در حال از دست دادن قدرت حرکت در منطقه نزولی است.
  • RSI ساعتی (شاخص قدرت نسبی) - RSI برای BTC/USD اکنون پایین تر از سطح ۵۰ است.
  • سطوح اصلی حمایت - ۶۳ هزار دلار و سپس ۶۲ هزار دلار.
  • سطوح اصلی مقاومت - ۶۴۷۰۰ دلار، ۶۵ هزار دلار و ۶۷ هزار دلار.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: شش آلت کوین برتر بیت کوین را مغلوب کردند!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.