counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,446,345,578,569
حجم معاملات 116,680,853,201
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,878.24
بیت کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 49 زمان مطالعه: 2 دقیقه

جابجایی بیت کوین های جاده ابریشم توسط دولت آمریکا؛ احتمال فروش انبوه؟

جابجایی بیت کوین های جاده ابریشم توسط دولت آمریکا؛ احتمال فروش انبوه؟

تحقیق‌گر زنجیره‌ای ZachXBT به این جابجایی اشاره کرد که ممکن است برای فروش بیت‌کوین‌ها آماده شود.

کانال تلگرام مارکت فلو

همانطور که توسط محقق زنجیره‌ای ZachXBT گزارش شده است، ممکن است به زودی مقدار بیت‌کوین (BTC) از وجوه سرقت‌شده از جاده ابریشم که معادل بیش از ۲ میلیارد دلار است، به فروش برسد. این ذخیره بیش از ۳۰,۱۰۰ بیت کوین توسط دولت ایالات متحده کنترل می شود و یک انتقال آزمایشی احتمالی ۰.۰۰۱ بیت کوین به یک آدرس سپرده کوین‌بیس انجام شده است.

پلتفرم داده‌های زنجیره‌ای Arkham Intelligence نشان می‌دهد که آدرس مقامات ایالات متحده سپس دارایی‌های بیت‌کوین را به یک آدرس دیگر مرتبط با دولت ارسال کرده است. آخرین مورد از فروش دولت، فروش ۹۸۶۱.۱۷ بیت کوین در مارس ۲۰۲۳ بود. ذخیره بیت کوین که در اختیار مقامات ایالات متحده بود، در نوامبر ۲۰۲۲، زمانی که جیمز ژونگ دستگیر شد، توقیف شد. ژونگ در سال ۲۰۱۲ به جاده ابریشم نفوذ کرد و حدود ۵۰,۰۰۰ بیت کوین را از این بازار تاریک وب که اکنون منحل شده است، به سرقت برد.

این خبر بر قیمت بیت کوین تأثیری نداشت و در زمان نگارش این متن، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار در یک ساعت گذشته ۰.۲ درصد کاهش یافته است.

همچنین بخوانید: سقوط ۵ درصدی بیت کوین؛ لیکویید شدن ۱۶۵ میلیون دلار

منبع: CryptoBriefing

همچنین بخوانید: ثبات بیت کوین در ۷۰ هزار دلار، انتظار برای هاوینگ

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.