counter statistics
ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,453,253,052,727
حجم معاملات 130,619,922,097
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,896.88
بیت کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 12 زمان مطالعه: 4 دقیقه

تثبیت بیت کوین بالای ۶۱ هزار دلار با زمزمه های بازار صعودی

تثبیت بیت کوین بالای ۶۱ هزار دلار با زمزمه های بازار صعودی

داده های درون زنجیره ای نشان می دهد که این ثبات نتیجه اعتماد قوی سرمایه گذاران است که با انباشت بیش از یک میلیون آدرس با بیش از ۶۷۱۰۰۰ بیت کوین مشهود است. بازار ارزهای دیجیتال با وجود نشان دادن نشانه‌هایی از کندی جزئی از صعود سریع اخیر، با پای محکم وارد ماه مارس شده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

بیت کوین (BTC) همچنان در حدود ۶۲ هزار دلار در نوسان است و نشان دهنده موضع انعطاف پذیر در میان احساسات متغیر بازار پس از افزایش قابل توجه خود از سطح ۶۰ هزار دلار به بالاترین سطح ۶۴ هزار دلار در پایان فوریه است. بر اساس داده‌های کریپتواسلیت، بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۶۲۱۳۰ دلار با ارزش بازار ۱.۲۲ تریلیون دلار معامله می شد.

تحرک صعودی انتظارات را برای ماه مارس بالا برد و یک رالی قابل توجه تر را نشان داد. با این حال، بازار به طور موقت کند شده است زیرا قبل از حرکت احتمالی به سمت بالا، سود را تثبیت می کند. داده های درون زنجیره ای نشان می دهد که ثبات نتیجه اعتماد قوی سرمایه گذاران است که با انباشت بیش از ۱ میلیون آدرس با بیش از ۶۷۱،۰۰۰ بیت کوین در محدوده قیمتی ۶۰،۰۰۰ تا ۶۲،۰۰۰ دلار مشهود است. این «منطقه انباشت» نشان دهنده حمایت بالقوه آتی برای رمزنگاری پرچمدار است.

ارزش بازار نزدیک به بالاترین قیمت

با وجود کاهش جزئی در معاملات آخر هفته، ارزش بازار گسترده کریپتو به شدت افزایش یافته است، به طوری که ارزش کل بازار در تاریخ ۲۷ فوریه به رکورد جدید ۲ تریلیون دلار رسید - سطحی که از آوریل ۲۰۲۲ دیده نشده است. از ابتدای مارس، ارزش بازار به عدد چشمگیر ۲.۳۴ تریلیون دلار رسیده است که نشان دهنده افزایش قابل توجهی نسبت به سال گذشته است. این رشد نشان دهنده اعتماد مجدد سرمایه گذاران به دارایی های دیجیتال است و بازار را به بالاترین ارزش بازار خود یعنی ۲.۴ تریلیون دلار که در دسامبر ۲۰۲۱ ثبت شده نزدیک می کند.

این حرکت نشان می دهد که بازار در مسیر رسیدن به رقم بسیار مورد انتظار ۳ تریلیون دلاری در میان مدت قرار دارد.با وجود کاهش ۲۰ درصدی در حجم معاملات در سراسر پلتفرم ها، رقم ۸۷ میلیارد دلاری همچنان نشان دهنده یک بازار گاوی است که یادآور اوج های گذشته است. بخش آلتکوین به طور قابل توجهی به عملکرد کلی بازار کمک کرده است، به طوری که کوین هایی مانند سولانا (SOL) عملکرد بهتری نسبت به سایر توکن های برتر از نظر ارزش بازار داشته اند. تنوع در سودآوری بین آلتکوین ها، از جمله عملکرد قابل توجه کوین های میم مانند PEPE، نشان دهنده بازاری پر از فرصت برای سرمایه گذارانی است که فراتر از بیت کوین نگاه می کنند - یکی از اولین نشانه های بازار گاوی.

همچنین بخوانید: قیمت بیت کوین در سراسر جهان به بالاترین سطح خود در تمام دوران رسید!

شاخص های بازار گاوی

افزایش بازار به سطوح قبلی باعث شده است که چندین شاخص بازار گاوی چند هفته قبل از نصف شدن بیت کوین شروع به چشمک زدن کنند، بر خلاف چرخه های قبلی که تنها پس از نصف شدن وارد بازی شدند. صرافی کوین بیس شروع به صعود در رتبه بندی اپ استور کرده است و در حال حاضر در میان تمامی اپلیکیشن ها در رتبه ۲۲۷ قرار دارد. در چرخه گذشته، این صرافی رتبه اول را در کل دسته بندی ها در اختیار داشت. این نشان می دهد که با وجود معامله بیت کوین در نزدیکی بالاترین ارزش خود، سرمایه گذاران خرد هنوز به طور کامل بازنگشته اند.

از سوی دیگر، داده های گوگل ترندز نشان می دهد که جستجوهای مرتبط با بیت کوین و ارزهای دیجیتال به طور پیوسته در حال افزایش است و در هفته گذشته با جهش قابل توجهی از ۲۹ به ۱۰۰ رسیده است. قدرت مستمر بیت کوین، همراه با عملکرد قوی آلت‌کوین ها، تصویری مثبت از بازار ارزهای دیجیتال در ماه های آینده ترسیم می کند. سرمایه گذاران همچنان در مورد سطوح مقاومت بالقوه برای بیت کوین محتاط هستند، اما امیدوارند که روند صعودی فعلی ادامه یابد.

منبع: CryptoSlate

همچنین بخوانید: بازگشت بیت کوین به سوی ۶۴ هزار دلار! بالاترین قیمت جدید در ماه مارس؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.