ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,373,073,296,640
حجم معاملات 124,026,871,241
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $61,540.25
بیت کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 4 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیت کوین در منطقه خطر؛ هشدار تحلیلگر به ریزش قیمت

بیت کوین در منطقه خطر؛ هشدار تحلیلگر به ریزش قیمت

پس از رویداد رویداد هاوینگ در ۱۹ آوریل، قیمت بیت کوین عملکردی گیج کننده داشته است. بیت کوین در ابتدا نزدیک به ۱۰ درصد افزایش یافت و در ۲۴ آوریل تا سقف ۶۷,۰۲۰ دلار معامله شد. با این حال، در دو روز گذشته، قیمت این دارایی دیجیتال با کاهش ۶.۴۹ درصد، به زیر سطح ۶۳,۰۰۰ دلار سقوط کرده است.

همانطور که انتظار می رفت، چنین عملکرد منفی توجه سرمایه گذاران و سفته بازان بازار را به خود جلب کرده است. به طور خاص، تحلیلگر شناخته شده با نام مستعار Rekt Capital نظریه ای در مورد سقوط قیمت بیت کوین (BTC) و شاید بینشی در مورد حرکات قیمتی آتی رهبر بازار رمزنگاری ارائه کرده است.

آیا کاهش احتمالی قیمت بیت کوین در پیش است؟

Rekt Capital در یک پست در تاریخ ۲۶ آوریل اعلام کرد که بیت کوین اکنون وارد «منطقه خطر» پس از رویداد هاوینگ شده است. این تحلیلگر این پدیده را دوره ای توصیف کرد که در آن بیت کوین به طور تاریخی پس از رویداد هاوینگ، اصلاحات قیمتی را تجربه کرده است. Rekt Capital اشاره کرد که در سال ۲۰۱۶، بیت کوین این اصلاحات قیمتی را در سه هفته پس از رویداد رویداد هاوینگ ثبت کرد. در این مدت، قیمت توکن ۱۱ درصد کاهش یافت.

این تحلیلگر فرض می کند که بیت کوین پس از افت قیمت در دو روز گذشته، اکنون در «منطقه خطر» پس از رویداد هاوینگ در چرخه صعودی فعلی قرار دارد. ذکر این نکته ضروری است که اگر بیت کوین در این فاز، روند قیمتی گذشته را دنبال کند، این توکن می تواند به سمت ۶۰,۰۰۰ دلار حرکت کند. با این حال، Rekt Capital بیان می کند که اگر رهبر بازار ارزهای دیجیتال با چنین سرنوشتی روبرو شود، این اتفاق در دو هفته آینده رخ خواهد داد.

در زمان نگارش این متن، بیت کوین با کاهش ۲.۴۴ درصدی در روز گذشته، حدود ۶۲,۶۷۲ دلار معامله می شود. این افت قیمت، عملکرد منفی بیت کوین را در ماه گذشته که ۱۱.۱۶ درصد از ارزش بازار خود را از دست داده است، برجسته می کند.

صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین با خروج خالص جزئی مواجه شدند، در حالی که خروج کل به ۲۱۷ میلیون دلار رسید.

همچنین بخوانید: سرنوشت بیت کوین پس از هاوینگ؛ رشد یا رکود؟

طبق داده‌های SoSoValue، بازار صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین در ۲۵ آوریل خروج خالصی به ارزش ۲۱۷ میلیون دلار را تجربه کرد. جای تعجب نیست که GBTC متعلق به Grayscale، ۱۳٨ میلیون دلار از این خروج را به خود اختصاص داد و خروج کل آن اکنون به ۱۷ میلیارد دلار نزدیک می‌شود.

شایان ذکر است برای اولین بار، FBTC متعلق به Fidelity و BRRR متعلق به Valkyrie به ترتیب خروج خالصی بالغ بر ۲۲ میلیون دلار و ۲۰ میلیون دلار را تجربه کردند. در همین حال، ARKB متعلق به ARK Invest و BITB متعلق به Bitwise نیز در روز پنجشنبه با کاهش سرمایه گذاری مواجه شدند.

 جالب اینجاست که سایر صندوق‌های قابل معامله در بورس مبتنی بر بیت‌کوین به جز EZBC متعلق به Franklin Templeton، جریان خالصی صفر را ثبت کردند. EZBC شاهد ورود خالص ۱.۸۷ میلیون دلاری بود. در زمان نگارش این متن، کل ارزش صندوق‌های قابل معامله در بورس مبتنی بر بیت‌کوین ۱۲۸ میلیارد دلار است که نشان دهنده رشد قابل توجهی از زمان آغاز معاملات آنها در ۱۱ ژانویه است.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: پیشنهاد OP_CAT گامی بزرگ به سوی بیت کوین هوشمند!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.