ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,034,118,786
حجم معاملات 168,933,473,371
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,125.42
بیت کوین تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 7 زمان مطالعه: 2 دقیقه

اصلاح قیمت بیت کوین؛ احتمال کاهش تا سطح حمایتی ۵۷,۵۰۰ دلار

اصلاح قیمت بیت کوین؛ احتمال کاهش تا سطح حمایتی ۵۷,۵۰۰ دلار

قیمت بیت کوین نتوانست از سطح مقاومت ۶۰,۶۵۰ دلار عبور کند و اکنون در حال اصلاح سودهای خود است. احتمالاً این ارز دیجیتال به سمت منطقه حمایتی ۵۷,۵۰۰ دلار کاهش یابد.

کانال تلگرام مارکت فلو

بیت کوین با روندی نزولی در حال معامله بوده و به زیر سطح ۶۰,۰۰۰ دلار سقوط کرده است. قیمت فعلی آن پایین تر از ۵۸,۸۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است. در نمودار ساعتی جفت BTC/USD (با داده های صرافی کراکن)، شکستی زیر خط روند صعودی کلیدی با حمایت ۶۰,۰۰۰ دلاری دیده می شود. اگر این جفت ارز بالای سطح حمایتی ۵۷,۵۰۰ دلار باقی بماند، ممکن است دوباره افزایش یابد.

اصلاح قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین پس از شکستن مقاومت ۵۸,۵۰۰ دلاری، روند صعودی قابل توجهی را آغاز کرد و حتی از سطح مقاومت ۶۰,۰۰۰ دلار عبور کرد. با این حال، در نزدیکی سطح ۶۰,۶۵۰ دلار، خرس ها مانع از ادامه صعود شدند و قیمت تا ۶۰,۶۳۸ دلار افزایش یافت. اکنون بیت کوین در حال اصلاح سودهاست و به زیر ۵۹,۵۰۰ دلار سقوط کرده است. قیمت حتی از سطح بازگشتی فیبوناچی ۲۳.۶٪ نیز پایین تر رفت.

همچنین، شکست خط روند صعودی کلیدی با حمایت ۶۰,۰۰۰ دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD مشاهده شد و قیمت به زیر ۵۸,۸۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته رسید.

مقاومت ها و حمایت های پیش رو

در سمت بالا، بیت کوین ممکن است با مقاومت در ۵۹,۲۰۰ دلار روبرو شود. مقاومت کلیدی بعدی در سطح ۶۰,۰۰۰ دلار قرار دارد. در صورت عبور از این سطح، بیت کوین می تواند یک روند صعودی پایدار را آغاز کند و به سمت مقاومت ۶۰,۶۵۰ دلار و در ادامه تا ۶۲,۰۰۰ دلار حرکت کند.

همچنین بخوانید: الگوی سه‌ساله فنجان و دسته نوید صعود بیت‌کوین به بالای ۱۰۰ هزار دلار را می‌دهد

احتمال کاهش بیشتر قیمت

اگر بیت کوین نتواند از سطح ۵۹,۲۰۰ دلار عبور کند، احتمالاً کاهش بیشتری را تجربه خواهد کرد. حمایت فوری در نزدیکی ۵۸,۰۰۰ دلار و سطح بازگشتی فیبوناچی ۵۰٪ از حرکت صعودی قبلی قرار دارد. حمایت های کلیدی بعدی به ترتیب در ۵۷,۵۰۰ دلار و ۵۶,۷۵۰ دلار خواهند بود. هرگونه کاهش بیشتر ممکن است قیمت را به ۵۵,۵۵۰ دلار برساند.

شاخص های فنی:

  • MACD ساعتی: MACD در حال حاضر در منطقه نزولی قرار دارد.
  • RSI ساعتی: شاخص قدرت نسبی برای BTC/USD زیر سطح ۵۰ است.
  • سطوح حمایت اصلی: ۵۸,۰۰۰ دلار و ۵۷,۵۰۰ دلار.
  • سطوح مقاومت اصلی: ۵۹,۲۰۰ دلار و ۶۰,۰۰۰ دلار.

همچنین بخوانید: بیت کوین از ۶۰ هزار دلار گذشت؛ ورود بی سابقه سرمایه به ETF های بیت کوین

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.