ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,525,401,153,595
حجم معاملات 116,881,988,346
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $67,203.05
بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 17 زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت بیت‌کوین در حال سقوط! حمایت بعدی در ۵۷ هزار دلار؟

قیمت بیت‌کوین در حال سقوط! حمایت بعدی در ۵۷ هزار دلار؟

بازار بیت کوین طی چند هفته گذشته توجه زیادی را به خود جلب کرده است، با جهش قیمتی خیره کننده که منجر به بالاترین قیمت تاریخی یعنی ۷۳،۷۵۰ دلار شد.

این افزایش قیمت که عمدتا به عنوان رالی قبل از هاوینگ (نصف شدن عرضه بیت کوین) شناخته می شود، با اصلاح قیمت قابل توجهی همراه بوده است، به طوری که بیت کوین به عنوان رهبر بازار ارزهای دیجیتال در تاریخ ۱۵ مارس تا ۶۵،۶۳۰ دلار معامله شد. در حالی که ممکن است این ارز دیجیتال در ۱۲ ساعت گذشته برای تلاش برای بازیابی بازار، اندکی افزایش قیمت داشته باشد، تحلیلگر محبوب Michaël van de Poppe پیش بینی نگران کننده ای منتشر کرده است که نشان می دهد اصلاح قیمت بیت کوین ممکن است به پایان نرسیده باشد.

تحلیلگر می گوید بیت کوین ممکن است قبل از هاوینگ به اوج خود رسیده باشد

مایکل ون د پوپه در پست روز جمعه در توییتر، پیش بینی ای از بازار را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد بیت کوین می تواند تا ۵۷،۰۰۰ دلار سقوط کند و در نتیجه فاز اصلاحی فعلی خود را طولانی تر کند. این تحلیلگر با برجسته کردن این نکته شروع کرد که بیت کوین همچنان یک واگرایی نزولی معتبر را حفظ کرده است. واگرایی نزولی زمانی رخ می دهد که قیمت یک دارایی قله های بالاتر را تشکیل دهد در حالی که اندیکاتور مربوطه قله های پایین تری را تشکیل می دهد.این معمولا نشان می دهد که نیروی محرک پشت یک روند خاص ضعیف شده است و اکنون یک روند معکوس در حال شکل گیری است.

بیت کوین همچنان یک واگرایی نزولی معتبر دارد

این موضوع توسط تایم فریم پایین تر، قله های پایین تر و رد شدن آشکار در سطح ۷۰.۵ هزار دلاری تایید می شود.

برای این اصلاح، من هدف ۵۷-۶۱ هزار دلاری را در نظر می گیرم و به احتمال زیاد، ما قبل از هاوینگ به اوج خود رسیده ایم.

تابستان آلتکوین (فصلی که آلت کوین ها رشد چشمگیری می کنند) در افق است.

— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) ۱۵ مارس ۲۰۲۴

همچنین بخوانید: سقوط ۷ درصدی بیت کوین و لیکویید شدن ۶۶۰ میلیون دلار!

در مورد بیت کوین، واگرایی نزولی نشان می دهد که رالی اخیر این کوین ممکن است تمام شده باشد و اکنون به احتمال زیاد منجر به حرکات قیمتی منفی قابل توجهی شود. مایکل ون د پوپه بیان کرد که این تئوری با آخرین رد شدن بیت کوین در منطقه ۷۰ هزار دلاری در تلاش برای بازگشت بازار تایید شده است.

این تحلیلگر برجسته پیش بینی می کند که بیت کوین به زودی اصلاح قیمت خود را از سر گیرد و به محدوده قیمتی ۵۷ هزار تا ۶۱ هزار دلار برسد.اگر این گمانه زنی ها درست باشد، همچنین می تواند نشان دهد که به طور مشابه، بازار بیت کوین ممکن است به بالاترین ارزش خود قبل از هاوینگ بیت کوین دست یابد.

به طور تاریخی، نصف شدن بیت کوین با یک افزایش قیمت و سپس یک اصلاح قیمت قابل توجه در محدوده ۲۰ تا ۴۰ درصد همراه بوده است. با توجه به اینکه رویداد نصف شدن بعدی برای آوریل ۲۰۲۴ تعیین شده است، ون د پوپ بر این باور است که افت بیشتر قیمت بیت کوین می تواند به معنای پایان رالی قبل از هاوینگ شدن باشد.

بررسی اجمالی قیمت بیت کوین

با توجه به داده های CoinMarketCap، بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۶۹،۰۲۷ دلار معامله می شود که به ترتیب در یک ساعت و یک روز گذشته ۰.۱۷ درصد و ۱.۲۶ درصد افزایش یافته است. همچنین، حجم معاملات روزانه این توکن با ۱.۲۰ درصد افزایش به ۶۹.۵۸ میلیون دلار رسیده است.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: دادگاه عالی بریتانیا: کریگ رایت، شاتوشی ناکاموتو نیست!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.