counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,445,698,963,137
حجم معاملات 118,092,134,227
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,838.76
کت این ا داگ ورلد میم کوین آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 142 زمان مطالعه: 4 دقیقه

میم کوین های گربه ای: MEW و MOEW در صدر سودهای نجومی

میم کوین های گربه ای: MEW و MOEW در صدر سودهای نجومی

بازار میم‌کوین طی چند سال گذشته تحت سلطه توکن‌های با تم سگ بوده است. با وجود اینکه به اندازه همتایان رمزنگاری سگ‌شان محبوب و شناخته شده نیستند، توکن‌های با تم گربه شروع به ظهور در خط مقدم بازار الهام‌گرفته از میم کرده‌اند.

کانال تلگرام مارکت فلو

گربه‌ها در بازار رمزنگاری سگ‌ها

میم‌کوین‌ها می‌توانند یک‌شبه به هیجان بازار تبدیل شوند و جوامع آن‌ها می‌توانند همانطور که در کمپین جمع‌آوری کمک مالی «wif on sphere» مشاهده می‌شود، از برخی از حامی‌ترین سرمایه‌گذاران باشند. دوج‌کوین و شیبا اینو همچنان بزرگترین توکن‌ها از نظر ارزش بازار در این دسته باقی می‌مانند. حدود یک ماه پیش، هشت مورد از ده میم‌کوین برتر از نظر ارزش بازار با الهام از سگ بودند.

با این حال، پس از اینکه یک بازیگر تازه راه‌اندازی‌شده به لیست ده میم‌کوین برتر راه یافت، توکن‌های با تم گربه شروع به نفوذ در گروه سگ‌ها کرده‌اند. کت این ا داگز ورلد (MEW) در ۲۶ مارس راه‌اندازی شد و تنها ۴۸ ساعت بعد به ارزش بازار ۲۰۰ میلیون دلاری رسید. MEW از BONK، WIF و PEPE به عنوان سریع‌ترین راه‌اندازی عادلانه برای دستیابی به این موفقیت پیشی گرفت.

ارزش بازار MEW تنها در هشت روز به ۶۴۴ میلیون دلار رسید و آن را به هشتمین میم‌کوین بزرگ از نظر این معیار تبدیل کرد. علاوه بر این، این توکن پس از اعلام صرافی رمزنگاری کوکوین برای لیست کردن آن، در روز چهارشنبه بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت.

عملکرد MEW در هفت روز گذشته نشان‌دهنده افزایش چشمگیر ۲۶۷.۵۴ درصدی است. با این حال، افزایش قیمت این توکن امروز کاهش یافت. ارز دیجیتال با تم گربه بیش از ۱۵ درصد از ارزش خود را نسبت به روز قبل از دست داد. در زمان نگارش این متن، MEW با قیمت ۰.۰۰۷۳۷۰۴۹ دلار معامله می شود. به طور مشابه، فعالیت روزانه بازار آن نیز کاهش یافت و در ۲۴ ساعت گذشته با کاهش ۳۵.۳ درصدی به ۲۰۸.۴ میلیون دلار معامله رسید.

با چه چیزی میم‌کوین‌های با تم گربه را تغذیه می‌کنند؟

افزایش علاقه به توکن‌های الهام‌گرفته از گربه‌ها باعث شده است که بسیاری از میم‌کوین‌های تازه راه‌اندازی‌شده به سرعت از سطوح عظیم فراتر روند. روز چهارشنبه، یک توکن جدید به نام Ansem’s Cat (HOBBES) که از هابز، گربه آنسم معامله‌گر رمزنگاری الهام گرفته شده بود، در روز راه‌اندازی خود از ارزش بازار ۱۰۰ میلیون دلاری عبور کرد.

MOEW، یک توکن پایه که روز چهارشنبه راه‌اندازی شد، پس از اینکه یک معامله‌گر تنها در یک ساعت ۱۳۰۰۰ دلار را به ۲ میلیون دلار تبدیل کرد، خبرساز شد. طبق داده‌های ارائه شده توسط لوک آن چین، این معامله‌گر رمزنگاری ۳ ETH (۱۳۰۰۰ دلار) برای خرید ۴۹۹.۹ میلیون MOEW هزینه کرده است که معادل افزایش ۱۵۸ برابری است.

سپس او ۱۱۶ میلیون MOEW را به قیمت ۹۹ ETH (حدود ۳۲۸۰۰۰ دلار) فروخت، زمانی که قیمت برنج افزایش یافت. در زمان گزارش، این معامله‌گر ۳۸۸.۲۴ میلیون MOEW باقی مانده بود که ارزش آن بیش از ۱.۷ میلیون دلار است.

همچنین بخوانید: توکن میو: جهش ۱۲۰ درصدی گربه‌ها در سولانا!

در کمتر از ۱ ساعت، این فرد ۱۳ هزار دلار را به ۲ میلیون دلار تبدیل کرد، یعنی ۱۵۸ برابر سود!
او ۱۰ دقیقه پس از شروع معاملات $MOEW را مشاهده کرد و ۴ اتریوم (۱۳ هزار دلار) برای خرید ۴۹۹.۹ میلیون دلار MOEW هزینه کرد.
سپس ۱۱۱.۶۵ میلیون دلار MOEW را به قیمت ۹۹ اتریوم (۳۲۸ هزار دلار) فروخت.
او در حال حاضر ۳۸۸.۲۴ میلیون MOEW به ارزش ۱.۷۶ میلیون دلار در اختیار دارد.

— لوک آن چین (@lookonchain) ۳ آوریل ۲۰۲۴

به طور مشابه، معامله‌گر دیگری در روز افتتاحیه MEW سود کسب کرد. در ۲۰ دقیقه، این معامله گر ارز دیجیتال تقریباً ۹۰۰ هزار دلار از فروش SOL و خرید میم کوین سود به دست آورد. با این وجود، جامعه در مورد این حرکات وال ها سوال کرده است. بسیاری تعجب می کنند که آیا سودهای با مضمون گربه ناشی از معاملات استراتژیک یا افراد داخلی پروژه ها است.

در هر صورت، توکن های با مضمون گربه شروع به ایجاد صدا در بازار کریپتو کرده اند. در نهایت، جامعه کریپتو شروع به توجه به پتانسیل سکه های الهام گرفته از گربه کرده است.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: نهنگ‌های سولانا BOME را رها و به MEW هجوم بردند!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.