ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,521,453,760,439
حجم معاملات 116,171,050,183
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,927.71
ویف ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 43 زمان مطالعه: 3 دقیقه

لیست شدن داگ ویف هت در بایننس و افزایش ۲۸ درصدی قیمت

لیست شدن داگ ویف هت در بایننس و افزایش ۲۸ درصدی قیمت

قیمت داگ ویف هت (WIF) در پی اعلام لیست شدن در صرافی بایننس، تقریباً ۲۸ درصد در عرض یک ساعت افزایش یافت و ضررهای اخیر خود را جبران کرد.

بایننس، یکی از پیشتازان صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان، لیست شدن داگ ویف هت (WIF) را اعلام کرده است، یک توکن میم با مضمون سگ که بر اساس بلاکچین سولانا ساخته شده است. پس از اعلام این خبر توسط بایننس، قیمت داگ ویف هت طی یک ساعت بیش از ۲۸ درصد افزایش یافت و از ضررهای اخیر خود بهبود یافت.

بایننس داگ ویف هت را لیست می کند

طبق آخرین اعلامیه، قرار است معاملات لیست شدن بایننس در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۲:۰۰ بعد از ظهر به وقت UTC آغاز شود. علاوه بر این، این لیستینگ چهار جفت معاملاتی جدید نقدی را معرفی خواهد کرد: WIF/BTC، WIF/USDT، WIF/FDUSD و WIF/TRY. قابل ذکر است که هیچ هزینه لیست برای WIF دریافت نشده است.

علاوه بر این، بایننس اشاره کرد که دارندگان و معامله گران WIF می توانند برای آماده شدن برای معاملات، توکن های WIF را شروع به سپرده گذاری کنند. انتظار می رود برداشت ها در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲:۰۰ بعد از ظهر به وقت UTC با امکان تنظیمات احتمالی باز شود. در همین حال، برچسب Seed Tag روی WIF اعمال خواهد شد که نشان دهنده وضعیت آن به عنوان یک پروژه نوآورانه با نوسانات و ریسک های بالاتر است.

لازم به ذکر است که WIF یک توکن نسبتاً جدید به حساب می آید و به معامله گران توصیه می شود قبل از انجام فعالیت های معاملاتی، احتیاط کنند و تحقیقات کامل انجام دهند. علاوه بر این، کاربرانی که علاقه مند به معامله توکن های دارای برچسب Seed Tag هستند، ملزم خواهند بود هر ۹۰ روز یک بار در پلتفرم های بایننس اسپات و/یا بایننس مارجین، آزمون های مربوطه را پاس کنند.

همچنین بخوانید: بالاترین قیمت سولانا در سال همزمان با هیجان خرید میم کوین ویف

قیمت داگ ویف هت ۲۸٪ افزایش یافت

علی‌رغم هشدارهای همراه با اعلامیه در مورد خطرات بالقوه مرتبط با معاملات WIF، واکنش بازار سریع و مثبت بوده است. پس از انتشار این خبر، قیمت داگ ویف هت تنها در یک ساعت تقریباً ۲۷ درصد افزایش یافت و نشان دهنده علاقه قابل توجه سرمایه گذاران و پیش بینی در مورد لیست شدن در بایننس است. پیش از این، احساس مشابهی در هنگام لیست شدن داگ ویف هت در رابین هود مشاهده شد.

قیمت داگ ویف هت در نمودار یک ساعته ۲۸ درصد افزایش یافت. با این حال، در بازه زمانی ۲۴ ساعته، داگ ویف هت ۱۲٪ افزایش یافت و در زمان نگارش این مقاله در روز سه شنبه، ۵ مارس، با قیمت ۱.۸۶ دلار معامله شد. در حالی که، توکن میم سولانا از ارزش بازار ۱.۸۵ میلیارد دلاری برخوردار بود. علاوه بر این، حجم معاملات WIF در ۲۴ ساعت گذشته با ۵۵.۳۰٪ افزایش به ۵۸۰.۵۰ میلیون دلار رسید.

منبع: CoinGape

همچنین بخوانید: توکن های پپه و ویف در شبکه های اتریوم و سولانا با ۵۰ درصد رشد در صدر اخبار

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.