counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,448,636,491,254
حجم معاملات 115,965,676,688
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,874.23
اتریوم رمزارز ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 17 زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرید ۱۷۸ میلیون دلاری نهنگ اتریوم در سه روز

خرید ۱۷۸ میلیون دلاری نهنگ اتریوم در سه روز

داده های درون زنجیره ای اخیر از Spot On Chain نشان می دهد که یک نهنگ اتریوم (فرد یا موسسه ای با سرمایه زیاد در ارز دیجیتال) فعالیت انباشت بزرگی انجام داده است که باعث شده توجه و گمانه زنی های جامعه اتریوم افزایش یابد.

کانال تلگرام مارکت فلو

به گفته این پلتفرم، آدرس کیف پول نهنگ مورد نظر در سه روز گذشته در مجموع ۶۴۵۰۱ اتریوم به ارزش تقریباً ۱۷۸ میلیون دلار با قیمت های فعلی بازار خریداری کرده است.

انباشت نهنگ اتریوم

Spot On Chain گزارش داد که اوایل امروز، این نهنگ حدود ۱۳۵۲۶ اتریوم با میانگین قیمت ۲۹۴۷ دلار به ازای هر اتریوم خریداری کرده است. این انباشت با ارزش بیش از ۳۹ میلیون دلار، به دارایی های قابل توجه قبلی این نهنگ اضافه می شود و نشان دهنده دیدگاه صعودی نسبت به مسیر آینده اتریوم است.

داده های این پلتفرم همچنین نشان می دهد که این نهنگ ۱۰۱۳۶ اتریوم را از بایننس برداشت کرده و در عین حال ۳۳۹۰ اتریوم را از 1inch خریداری کرده است. این خریدها باعث شده مجموع اتریوم های انباشته شده توسط این نهنگ در سه روز گذشته به ۶۴۵۰۱ اتریوم برسد.

علاوه بر این، Spot On Chain به برداشت ۴۰ میلیون تتر اضافی از بایننس اشاره می کند که منجر به گمانه زنی هایی در مورد استفاده بالقوه آن برای خریدهای بیشتر اتریوم شده است.

بر اساس گزارش ارائه شده توسط Spot On Chain، کیف پول این نهنگ دارای مجموع ۹۱,۳۲۱ اتریوم، علاوه بر تقریباً ۴۹.۸ میلیون دلار تتر و ۵.۴۸۵ اتر است. ارزش کل این دارایی ها حدود ۳۳۴ میلیون دلار تخمین زده می شود.

همچنین بخوانید: بیت کوین ۴۴ هزار دلاری و انباشت بیشتر نهنگ ها

عملکرد قیمت اتریوم و نظر کارشناسان

اتریوم همچنان به روند صعودی خود ادامه داده است و طی یک هفته گذشته تقریباً ۶ درصد افزایش یافته است. با این حال، با وجود اینکه به طور خلاصه از مرز ۳۰۰۰ دلار عبور کرد، اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته کمی کاهش یافته است و در زمان نگارش این مطلب حدود ۲۹۰۰ دلار معامله می شود.

این عقب نشینی باعث کاهش خوش بینی ها در جامعه ارزهای دیجیتال نشده است و بسیاری انتظار حرکت رو به بالا بیشتری را دارند. کارشناسان صنعت درباره عملکرد اتریوم اظهار نظر کرده اند، استفان فون هانیس از OSL SG Pte در سنگاپور به پتانسیل این ارز دیجیتال برای عملکرد بهتر از بیت کوین در ماه های آینده اشاره کرد.

هانیس بخشی از این خوش بینی را به گمانه زنی های  صندوق های قابل معامله در بورس مبتنی بر اتریوم در ایالات متحده نسبت می دهد. مایکل فان دو پوپه، مدیرعامل MN Trading، این احساس را تکرار می کند و پیش بینی افزایش بالقوه اتریوم به ۳۸۰۰ تا ۴۵۰۰ دلار را به زودی بیان می کند.

منبع: نیوز بی‌تی‌سی

همچنین بخوانید: تولد دوباره پالیگان در سال ۲۰۲۳

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.