ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,384,106,883,594
حجم معاملات 123,208,930,327
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 16%
بیت کوین $62,227.72
میم کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 8 زمان مطالعه: 3 دقیقه

سرمایه گذاری روی میم کوین در سولانا؛ سود ۲۳ میلیون دلاری

سرمایه گذاری روی میم کوین در سولانا؛ سود ۲۳ میلیون دلاری

طبق گزارش‌ها، یک تریدر توکن‌های میم، بیش از ۲۲ میلیون دلار از موقعیت‌های مختلف خود در توکن‌های با تم میم در بلاک‌چین سولانا سود کرده است.

ببینید چگونه یک تریدر توکن‌های میم با موفقیت از طریق توکن‌هایی مانند داگ ویف هت (WIF)، جئو بودن (BODEN) و بونک (BONK) به سودآوری رسیده است.

به گفته شرکت تحلیل بلاک‌چین لوک آن چین، فعالیت‌های یک تریدر با شناسه «paulo.sol» در حساب سولانا نیم سرویس (Solana Name Service) در تاریخ ۲۶ آوریل مورد توجه قرار گرفت.

تریدر توکن‌های میم بیش از ۲۲ میلیون دلار سود خالص کسب کرد
این تریدر توکن‌های میم از دارایی‌هایی مانند داگ ویف هت (WIF)، جئو بودن (BODEN) و بونک (BONK) سود کسب کرده است.
آنها سرمایه‌گذاری خود را روی بونک از ۱۱ نوامبر ۲۰۲۳ پس از مشاهده روند صعودی آن آغاز کردند. این تریدر با استفاده از استراتژی خرید در رکود و فروش در اوج، معاملات نوسانی انجام داد و حدود ۶.۲۸ میلیون دلار از معاملات بونک سود خالص کسب کرد.
واقعا فوق العاده است!
paulo.sol روی ویف، ۹.۵۱ میلیون دلار، روی بودن، ۷.۰۴ میلیون دلار و روی بونک، ۶.۲۸ میلیون دلار سود خالص کسب کرده است.
— لوک آن چین (@lookonchain) ۲۶ آوریل ۲۰۲۴

این تریدر با تشخیص پتانسیل در «ویف» و «بودن»، نه در زمان راه‌اندازی این توکن‌ها وارد آن‌ها نشد، بلکه شروع به انباشت آن‌ها در طول حرکات صعودی کرد. آن‌ها در ۴ دسامبر ۲۰۲۳، ویف را خریدند و در ۶ مارس معاملات بودن را آغاز کردند. در نتیجه، این تریدر از معاملات ویف، ۹.۵۱ میلیون دلار و از تراکنش‌های بودن، ۷.۰۴ میلیون دلار سود خالص به دست آورد.

آنها با معامله توکن‌های میم مبتنی بر سولانا، حدود ۲۲.۸۳ میلیون دلار سود خالص به دست آوردند. در حالی که سود قابل توجهی قبلاً به دست آمده است، این تریدر در حال حاضر ۷.۶ میلیون دلار توکن بودن و ۵.۷ میلیون دلار توکن ویف در اختیار دارد. علاوه بر این، این تریدر با سرمایه‌گذاری در توکن‌های اضافی، سبد توکن‌های میم خود را گسترش داد. آن‌ها ۱.۷۷ میلیون دلار به پاپکت و تقریباً ۶ میلیون دلار به پاپس اختصاص دادند و متعاقباً به بزرگترین هولدر پاپس در بلاک‌چین سولانا تبدیل شدند.

همچنین بخوانید: پپه در سال ۲۰۲۴؛ آیا پپه ارزش سرمایه گذاری دارد؟

تریدرها از جنون توکن‌های میم سولانا سود می‌برند

اعضای جامعه این تریدر را به خاطر حرکات چشمگیر در بازار ارزهای دیجیتال تحسین کرده‌اند. یک کاربر اشاره کرد که موفقیت این تریدر صرفاً شانس نبوده است، بلکه نشانه‌ای از اعتقاد راسخ آن‌ها نسبت به دیگران است. کاربر دیگری این تریدر را به خاطر داشتن «دست‌های الماس» تحسین کرد، اصطلاحی که برای توصیف تریدرهایی به کار می‌رود که حتی در شرایط سخت بازار هم می‌توانند موقعیت‌های خود را حفظ کنند.

این تریدر یکی از افراد زیادی است که از جنون توکن‌های میم سولانا سود برده‌اند. در ۳ آوریل، تریدر دیگری ظرف یک ساعت ۱۳۰۰۰ دلار را به ۲ میلیون دلار تبدیل کرد. در این مورد، آن‌ها فقط ۱۰ دقیقه پس از لیست شدن MOEW در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX)، ۴۹۹.۹ میلیون MOEW را با استفاده از ۴ اتر خریداری کردند. کمتر از یک ساعت بعد، آن‌ها ۱۱ ۱.۶۵ میلیون MOEW را به قیمت ۹۹ اتریوم (۳۲۸۰۰۰ دلار) فروختند و با ۳۸۸.۲۴ میلیون MOEW باقی ماندند.

منبع: CryptoPotato

همچنین بخوانید: جهش ۴۰ درصدی پاپکت در میان افت بیت کوین و اتریوم!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.