ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,534,152,216,043
حجم معاملات 91,253,112,260
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $67,116.83
ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 137 زمان مطالعه: 2 دقیقه

انفجار میم کوین‌ها: رشد نجومی ویف، پپه، شیبا، فلوکی و بونک در هفته اخیر

انفجار میم کوین‌ها: رشد نجومی ویف، پپه، شیبا، فلوکی و بونک در هفته اخیر

دوج کوین با تنها ۷۰ درصد افزایش هفتگی، یکی از باوقارترین عملکردها را در بین ارزهای دیجیتال میم به خود اختصاص داده است. کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال در مقیاس روزانه کمی کاهش یافته است، اما در هفت روز گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار افزایش یافته است.

دنیای ارزهای دیجیتال میم

به نظر می رسد بازار گاوی دوباره به مسیر خود بازگشته است، زیرا دارایی هایی که سال گذشته کمتر محبوب بودند، اکنون با سودهای هنگفت، توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. این مورد در مورد بزرگترین ارزهای دیجیتال میم نیز صدق می کند. دوج کوین - نماینده اصلی آن گروه - در این هفته ۷۰ درصد افزایش یافت و با رسیدن قیمت آن به تقریباً ۰.۱۴ دلار، دوباره وارد ۱۰ دارایی دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار شد.

با این حال، رقیب اصلی دوج کوین، یعنی شیبا اینو، با جهش قابل توجه ۱۳۰ درصدی در طول هفته، عملکرد بهتری از آن داشته است. بونک در همین بازه زمانی ۱۰۰ درصد جهش کرد، اما هر سه مورد از این ارزهای دیجیتال میم در مقابل پپه، فلوکی و به ویژه داگ ویف هت کمرنگ شده اند. پپه با ۲۴۰ درصد افزایش در اوج چند ماهه قرار دارد، فلوکی با افزایش ۲۷۰ درصدی در یک هفته به جمع ۱۰۰ ارز برتر بازگشته است، در حالی که داگ ویف هت همچنان در حال ثبت رکوردهای جدید (ATH) است. در واقع، داگ ویف هت طی هفت روز گذشته تقریباً ۴۰۰ درصد افزایش یافته است و اکنون با قیمت نزدیک به ۱.۷ دلار معامله می شود.

تقریباً کل بازار ارزهای دیجیتال در هفت روز گذشته با افزایش قابل توجهی مواجه شده است، همانطور که در نمودار زیر مشاهده می شود. بنابراین، تعجب آور نیست که ارزش کل بازار از یکشنبه گذشته تاکنون ۱۲۰ میلیارد دلار افزایش یافته است.

همچنین بخوانید: پیشی گرفتن NFT های بیت کوین از اتریوم در فروش هفتگی!

بیت کوین همچنان ادامه می‌دهد

پس از افزایش ۱۹ درصدی در طول هفته، ارزش بازار بیت کوین به خوبی بالاتر از ۱.۲ تریلیون دلار است و آن را بر اساس این معیار در بین ۱۰ دارایی مالی بزرگ جهان قرار می دهد. با این حال، تسلط آن بر ارزهای جایگزین (آلت کوین ها) اخیراً بیش از ۱ درصد کاهش یافته است و اکنون در کوین گکو کمتر از ۵۰ درصد است.

همچنین بخوانید: تثبیت بیت کوین بالای ۶۱ هزار دلار با زمزمه های بازار صعودی

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.