ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,183,438,463,064
حجم معاملات 69,521,131,912
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $62,016.67
پی پال ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 3 زمان مطالعه: 2 دقیقه

پی پل؛ فرصت جدیدی برای کسب و کارهای آمریکایی در عصر ارزهای دیجیتال

پی پل؛ فرصت جدیدی برای کسب و کارهای آمریکایی در عصر ارزهای دیجیتال

بر اساس بیانیه ای که روز سه شنبه منتشر شد، این اقدام جدید به بازرگانان آمریکایی امکان می دهد تا ارزهای دیجیتال را به طور مستقیم از حساب های تجاری خود خریداری، فروش و ذخیره کنند.

کانال تلگرام مارکت فلو

علاوه بر این، دارندگان حساب های تجاری می توانند توکن های ارز دیجیتال پشتیبانی شده را به آدرس های بلاک چین خارجی ارسال و دریافت کنند. با این حال، طبق این بیانیه، ایالت نیویورک در زمان راه اندازی این خدمات شامل نمی شود. این اقدام بخشی از استراتژی پی پال برای افزایش کاربرد ارزهای دیجیتال و فراهم کردن دسترسی بیشتر برای میلیون ها بازرگان در سراسر آمریکا است.

خوزه فرناندز دا پونته، معاون ارشد بخش ارزهای دیجیتال پی پال، اعلام کرد که این تصمیم در پاسخ به تقاضای روزافزون صاحبان مشاغل برای دسترسی به خدماتی مشابه با آنچه پیش تر برای مصرف کنندگان ارائه شده بود، اتخاذ شده است.

اهمیت این خبر در این است که ورود پی پال به عرصه خدمات ارزهای دیجیتال موضوع جدیدی نیست. این شرکت در آگوست سال گذشته، ارز دیجیتال پایداری به نام PayPal USD (PYUSD) را که به دلار آمریکا پشتیبانی می شود، راه اندازی کرد. هدف از این اقدام، افزایش پذیرش توکن های دیجیتال برای تراکنش ها بود.

همچنین بخوانید: سولانا و پی پال؛ استیبل کوین با قابلیت «انتقالات محرمانه»

بر اساس داده های کوین مارکت کپ، تا زمان نگارش این گزارش، این ارز دیجیتال پایدار ششمین رتبه را از نظر ارزش بازار داشت که بیش از ۷۰۰ میلیون دلار بود. پی پال در حال حاضر به مشتریان خود امکان خرید، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال در کیف پول های آنلاین را فراهم کرده است.

نکته جالب این است که در اوایل این هفته، شرکت مدیریت سرمایه گذاری آرک اینوست به ارزش ۴.۵ میلیون دلار سهام پی پال را خریداری کرد، در حالی که تحلیلگران نظرات متفاوتی درباره این شرکت داشتند. عملکرد سهام: سهام پی پال در معاملات عادی روز چهارشنبه با کاهش ۱.۲۵ درصدی به ۷۷.۳۶ دلار رسید، اما طبق داده های بنزینگا پرو، در معاملات پس از ساعت با افزایش ۰.۰۸ درصدی مواجه شد.

همچنین بخوانید: امکان معامله ریپل و دوج کوین به PYUSD پی‌پل در Crypto.com

منبع: بنزینگا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.